روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه ای دیگر

سلام

صبحتان مثل آفتاب زمستان دلچسب و خواستنی

خوبید؟

چند روز نوشتنم نمیومد

اصلا یعنی چی که آدم نوشتنش نیاد؟

صبح رفتم پیاده روی و بعدشم حسابی آب خوردم

الانم رسیدم دفتر و باید کارهام را مرتب کنم اماااااااااااااااا....................



پ ن 1 : چهلم بابا بزرگ تمام شد و مشکی هامون را درآوردیم.... آخیش... من عاشق رنگم

پ ن 2 : نانا اصلا عاشقی بلد نیست

پ ن 3 : للی توی بحرانه... خودش نمیفهمه... هرچی میگم هم فایده نداره.... رابطه ی غلط را پیگیری میکنه به شدت....

پ ن 4 : خواهرام سرما خوردن

پ ن 5 : داداشم پایان نامه اش را تحویل داد .... من را که رسما کشت تا تمام شد... راحت شدم

پ ن 6 : امروز پر از کلمه ام ... جمله ها در دلم می رقصند

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 08:50

سلاااااااااام
صبحت به خیر...
به دنیای رنگ و کلمات خوش اووومدی...

فدای شما

لاندا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 12:12 http://dailyevents.blogsky.com/

عزیزم خدا بیامرزه پدر بزرگتون رو. ما هم تازه از عزای پدربزرگ دراومدیم. خدا صبر بده بهتون و خوشحالم که رنگی شدین باز

بعله که میدونم تازه از عزا دراومدی عروس خانوم
خدارحمت کنه پدربزرگ شما را
ممنون

Mohamad یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 14:09 http://alamtu94.blogfa.com

غم آخرتون باشه
زندگیتون پر از لحظه‌های شاد

ممنونم

جین یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 15:30

من فکر کردم رفتین سفر!
خدا پدربزرگ رو رحمت کنه
من فکر میکردم من ونانا ته عاشقی ان
خوش بحال برادر که شما کمکش کردین

جین جونم
گلشن خانوم گل و سنبل
نانا و من ته ته ته عاشقین.... اونقدر که در درک و واقعیت نمیگنجه.....

مبی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 18:38 http://inthisworld.blogsky.com

امیدوارم للی به بن بست نخوره

به نظرم میخوره
خیلی کار بدی را داره پیگیری میکنه
رابطه خیلی بدی را شروع کرده

جین یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 19:29

خب پس حیف نیست میگین نانا عاشقی بلد نیس؟
راستی من چند بار خواستم کل آرشیوو بخونم تا بفهمم چی به چیه اما این کمر و درد لعنتی نمیذاره

سلام
خودت را زحمت نده
چیزی خاصی نیست
من و نانا عاشق همیم ، نزدیک به هشت ساله
هم را دوست داریم
زندگی را برای هم شیرین میکنیم و .....
اما میدونی ما خانوما انتظاراتی داریم که آقایون خیلی هاشون را برآورده نمیکنن و این همون چیزیه که میشه نمک زندگی- میشه تفاوت - میشه مایه ی عاشقی.....

delaram سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 11:13

ای وای من اصلا متوجه نشدم که تسلیت بگم
جاشون خالی نباشه

فدای تو
قربونت
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد