روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ی قبل از تعطیلی

سلام

دیروز نوشتنم نمیومد...

پیرو همون ماجراهای پلیسی ، کارهای اداری داشتم و ... و بعدش همیشه یهو انرژیم تخلیه میشه و ....

یه نفر یه کاری را برام انجام داده بود

در واقع برای اون کاری نبود یه تلفن بهم زد و یه آدرس بهم داد

خب برای من کار خوبی بود چون اون آدرس را به سادگی نمیتونستم به دست بیارم

اما برای اون کار خاصی نبود فقط یه تلفن دو دقیقه ای

ازم خواست که بهش یه پولی در ازای این کار بدم

ازش خواستم بگه نظرش چقدر هست

اون نگفت

من خیلی خیلی بهش اصرار کردم

نگفت

من بهش گفتم در حد یه شیرینی میتونم بدم ... اگه راضی نیست من از اطلاعاتش استفاده نمیکنم

قبول کرد

امروز براش 50 تومان ریختم به حسابی که شماره اش را بهم داده بود

به نظرتون کم بهش ندادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اطرافیانم نظرشون این بود که اون که کاری نکرده .... یه جعبه شیرینی هم میشه همین قدر.....

نمیدونم


دیروز را با این کارتها گذروندم

duh7_photo_2015-12-28_08-19-52.jpg


پ ن 1 : دارم با تمام قوا برای فرداهای بهتر تلاش میکنم....

پ ن 2 : سعی میکنم زمان حال را فدای فردا نکنم

پ ن 3 : شاید این هفته پنجشنبه تبدیل بشه به رنگ و نور و عشق....

پ ن 4 : جمعه مراسم چهلم پدربزرگمه.... چهل تا روز گذشت؟؟؟؟ چه سرمایی....

پ ن 5: دارم برای خودم کلاه میبافم و قشنگترین قسمتش اینه که پدر جانم برام کاموا خریده

پ ن 6: اینقدر روزهام سریع میگذرند که دیروز به داداشم گفتم احساس میکنم شبانه روزم شده 2 ساعت....

نظرات 7 + ارسال نظر
مبی دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 09:24 http://inthisworld.blogsky.com

خدا قوت

ح مثل ... دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 09:36

آدم که نباید هر کاری برای کسی میکنه در ازاش چیزی بخوات . اون نباید پای پول رو وسط میکشید . میذاشت خودت با روش خاصت تشکر و قدردانی کنی. تعجب میکنم یه آدرس گرفتم که هر چقد برای تو مهم بوده برای اون ساده ، 50 تومن خرج برداشته . تو خوب بودی تو این جریان . اما نباید آدما عادت کنن که هرکاری برا کسی میکنن منتظر جبران باشن مخصوصا جبران اجباری. من خودم خیلی قدرشناسم و هرکس هرکاری برام میکنه زود به طریقی محبتش رو جبران میکنم اما دوس ندارم کسی برام شرط بذاره.

میدونی از همون اولش گفت که برای پول حاضره ادرس را به من بده
و منم گفتم مقدارش را مشخص کن
نمیخواستم تا آخر کار هرچی هم بهش بدم ناراضی باشه
اما خودش هی گفت نه هرچی خودت میخوای
و منم گفتم من در حد یه شیرینی میتونم بهت بدم
قبول کرد
ولی نمیدونم چرا از صبح فکر میکنم کم بهش دادم

اذر دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 11:09 http://azar1394.blogfa.com

سلام
پنجاه تومن خیلی خوبه شاید هم زیاد باشه
افرین به تلاشت
پنجشنبه رو خوش باش
خدا رحمتش کنه
چرا بابام واسم کاموا نمیخره
میشه در مورد رشته تحصیلیت توضیح بدی و اینکه هنرستان هم رفتی .بی زحمت توضیحاتتو تو وبم بگو .خیلی ممنون


واقعا خوشحالم که کم بهش ندادم
ولی بابای من همیشه از این کارا میکنه
رشته م تجربی بود- دانشگاه زیست گیاهی میخوندم که رهاش کردم و ....
نه هنرستانی نبودم
هیچ درسی هم در این مورد نخوندم

مریم بانو دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 12:59

۵۰ تومنم زیادیشه ! کاری نکرده... پول سه جعبه شیرینی در حد ۱۰۰ تا رولت دادی بهش :)))
واقعاااا چقدر زمان زود میگذره


خداراشکر میکنم که همه میگین کم بهش ندادم
خیالم راحت شد

ساناز دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 13:20 http://sanaz1359.persianblog.ir

سلام. تمام پستهات رو خوندم. از لینکت ممنون

منم همه پستهات رو خوندم
عالی مینویسی

تبسم دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:32 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
پرتغالات خیلی قشنگ بودن. تا حالا ندیده بودم کسی روی پرتغال یلدا نقش بندازه. برام تازگی داشت. :)
امیدوارم قضیه پلیسی هم هر چی زودتر تموم شه عزیزم :***
بافتنی مغز بادومم خیلی ناز شده. مبارکش باشه. ابی ایش خیلی پر رنگه و پر نوره. یه جورایی انگاره رنگش زنده است. :)
راسی به نظرم اگر توی کارهات از کاغذ دیواری استفاده کنی. قشنگ میشه
کاغذ دیواری ایرانی ارزونه. کاغذ دیواری ترکیه هم, همون جنس کاغذ دیواری ایرانی هست فقط نقش ها و طرح هاش خیلی قشنگتره.

شاید کاغذ دیواری فروشا ته رول کاغذ دیواری که بدردشون نخوره, حاظر باشن بهت بفروشن.
یه پیشنهاد کوچولو بود.
موفق باشی عزیزم :***

سلام تبسم جان
چطوری
از همه تعریفات ممنونم
تاحالا به کاغذ دیوار فکر نکرده بودم ... حتما حتما میرم سراغش و میپرسم ببینم قضیه اش چطوریاس
دوست خوب یعنی همین
پیشنهاد خوب
ممنوننننننننننم

ترمه دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 23:44 http://oriental-lady.blogfa.com

اینی که گفتی جدا بیماریه؟؟؟!

به نظرت نیست؟
وحشتناکه
همیشه داره عذابم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد