روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه

سلام

روزتون بخیر و پر از شادی

پنجشنبه ی عزیز من ... لغو شد ... بخاطر برف و بارون و هوای بد

و کلی دپرس شدم....

با مغز بادوم رفتم بیرون بلکه حال و هوام عوض بشه....

جمعه ی آرومی بود

بالاخره بافتنی مغز بادوم را تمام کردم

wpwl_photo_2015-12-26_11-07-49.jpg


البته بعدش تصمیم گرفتم و دم پاچه شلوار را براش مچی گذاشتم که بچسبه به پاهاش

و دو تا دکمه کفشدوزک هم دوختم روی سینه اش

خیلی راضی نبودم اما بد هم نبود....

دسرهای خوشمزه درست کردم بازم عکس نگرفتم


پ ن 1 :هوای خیلی سرده

پ ن 2 : دیشب نصفه شب نمیدونم به چه دلیلی بخاری مون خاموش شده بود و من تا صبح یخ زدم

پ ن 3 : رنگ دلم را مکدر میکند ، حرفهای حتی بی غرضت گاهی....

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 5 دی 1394 ساعت 12:44 http://rozhan313.blogsky.com

واای چه قشنگه.... مبارکش باشه...
انشاالله هفته دیگه میبینیییش

ممنون
چشمات خوشگل میبینه
نه هفته دیگه مراسم چهلم پدربزرگم هست

مبی شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:34 http://inthisworld.blogsky.com

دلتنگ نبینمت گندم

آنا شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:49 http://aamiin.blogsky.com

وای چقدر خوشگل بافتید. مبارکش باشه.

اذر یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 13:44 http://azar1394.blogfa.com

سلاااااام
پس مغز بادوم پسره
مال من هنوز تموم نشه .واسه پسر خواهرمه که10ماهشه
نمیدونم چرا از وب خودم نمیتونم مستقیم بیام اینجا
موفق باشی

نخیر
مغز بادوم دخمله
یه دخمل صورتی - که من هوس کردم سورمه ای بپوشه
و سه ساله و نیمش هم هست....

ایرانی همیشه بزرگ جاودانه پارسی:پیشاهنگ اندیشه ودانش وهنردرجهان

جین دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 00:46

یادگاری های قشنگی میشن این بافتنی ها

نه بابا
برای کوچولوها که بافتنی کنی نهایتا یکی دو ماه میپوشن و تمام
من هر سال بافتنیهای مغز بادوم را میشکافم و تبدیل به پادری میکنم...

جین دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 13:38

چرا آخه؟ خیلی حیفه که!
چنداتارو براش یادگاری نگه دارین بعدا میدین به بچه ش. به مغز مغز بادوم!
خیلی قشنگه این کار.آدم یه حس خوبی داره.مهری لباسای نوزادی مارو نگه داشته و الان که نی نی پسر بزرگه داره میاد یه دست لباس نوزادی پسربزرگه رو داده برا نی نی

ای جانم
ما هم یادگاری هایی از لباسهای مغز بادوم نگه میداریم
ولی اصولا بافتنی ها را نگه نداشتیم
حالا به توصیه شما لباس پارسالش را نگه میدارم
پارسالی از امسالی خوشگل تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد