روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین روز پاییز

سلام

پاییز عزیز امروز دیگه را مهمون ماست... قدرش را بدونید

قدر تمام لحظه های بودن را بدونید

چقدر آدمهایی که حتی فکرش را نمیکنید اما فرداش دیگه کنارتون نیستن

روز آخر پاییزه، حتما جوجه هاتون را هم بشمارید

منم امروز آخرین دونه ی کارتهای یلداییم را میزنم و تمام

om1o_photo_2015-12-21_08-18-15.jpg


پدر عزیزم یه کمی حال نداشت و دیروز نمیتونست برای خریدای یلدایی بیرون بره

یعنی در واقع پاشون دیروز پیچ خورده 

خب این شد که من و داداش دیشب کلی خرید کردیم... آجیل... لبو.... وسایل سالاد.... نون باگت ... وسایل دسر

و من دیشب یه دسر شیرین و ساده آماده کردم برای امشب

قرار شد مامان الویه درست کنن

انارها را دون کنن

یه سری کارت و فال ویژه برای خودمون درست کنم (عکسش را براتون میزارم)

برای میوه ها کلی تزئین درست کنم و ....

قراره امشبمون را خاص کنیم... به سادگی ... با دلخوشی های کوچیک....



پ ن 1 : چند شب هست که نانا حال خوشی نداره و من کاری براش نمیتونم انجام بدم....

پ ن 2 : اگه امروز خونه بودم ، میز بی نظیری برای شب میچیدم.... شما اگه هستید چیزای کوچولو و خوشمزه برای دور همی شبتون آماده کنید.

پ ن 3 : این روزها خواهرانه هام مکدره ... دلم میخواست برای شب یلدا کادو بخرم ... اما اصلا وقت ندارم

پ ن 4 : میدونید روزهای دوری به نفس نفس افتاده ... نزدیک یکی از « روزهای ما» هستیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 09:08 http://rozhan313.blogsky.com

واااای چقدر شوق و ذوق و چقدر کااارهای خوب... حتما عکسشون رو بذار...
آخی... خدا بد نده... انشاالله پدر زودی خوب میشن...

میدونی مریم بانو جان
وقتی تو خونه هستم یادم میره عکس بگیرم
اگه یادم موند حتماحتما
برای پدر خیلی غصه دارم

مبی دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 12:49 http://inthisworld.blogsky.com

گندم...روز آخر پاییز نمیدونم چرا اینطوری شد برای من..

چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اذر دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 13:46 http://azar1394.blogfa.com

سلااااااااااام
یلدا مبارک
خدا سلامتی بده پدر رو
ایول چقد ذوق داری

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 09:06 http://roozhayman.blogsky.com

سلام عزیز دل خوبی
یلدات مبارک
انشالله هر زودتر پدر گرامیتون سلامتیش بدست بیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد