روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 14

بهترین بهترین من

امروز به روزهای رفته فکر کردم و به اینکه چه کسی می‌داند که چه روزهایی مانده‌اند؟؟

گاهی فکرمیکنم چه خوب است که گاه گاه عشقم را می‌سنجم، محک میزنم و گاهی صیقلش می‌دهم... چه خوب است که هنوز برای عشق ورزیدن به تو هزاران دلیل وجود دارد و چه خوب است که هنوز وقتی خوب نگاه می‌کنم بی‌هیچ دلیل و واسطه‌ای عاشقت هستم...

چه خوب است که هنوز با تمام شوق می‌گویم دوستت دارم

چه خوب است که هنوز صبح که بیدار میشوم مشتاق و بی‌قرار شنیدن صدایت هستم

چه خوب است که هنوز عطر تنت را دوست دارم

چه خوب است که هنوز برایت دلبری می کنم

چه خوب است که هنوز دلبری‌هایم را دوست داری

چه خوب است که هنوز....

چه خوب است که هنوز در من جاری هستی....

خداوند سبحان را سپاس برای این همه نعمت!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
اذر پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 22:46 http://azar1394.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد