روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شلوغم

سلام

کسی که نمیپرسه

اما خودم میگم شلوغم که کمتر میام


اینم اثباتش (میزکار بسیار درهم و شلوغ من):


pmsn_photo_2015-12-16_16-26-35.jpg


دلم عاشقانه میخواد ولی نانا کلا در لاک خودش فرو رفته


پ ن 1 : دلم میخواد عکس روزنامه و عکس مصاحبه ای که از نانا چاپ شده را بزارم ولی کار عاقلانه ای نیست

پ ن 2 : از صبح هندزفری را گذاشتم تو گوشم و دلم میخواست با یکی حرف بزنم ولی هیچکس وقت و حوصله نداشت....

پ ن 3 : روزهام روی دور تنده ... عمرم میگذره و هیچ نمیفهمم

پ ن 4 : پنجشنبه ها برام یه حال و هوای دیگه دارن... انگار دیوانه ای در وجودم بند میگسلد....

پ ن 5 : خسته ام

پ ن 6: آیا کسی از شماها هست که گاهی روح یه هرزه در مغزش حلول کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 17:14 http://azar1394.blogfa.com

سلام
بیام از شلوغی درت بیارم ایا؟
ایول نانا
تعطیلات در راهه خستگی دربیار
روح هرزه

اوهوم روح هرزه!!!
بیا با هم به شلوغی ها سر سامون بدیم اما از شلوغی درم نیار
شلوغی را دوست دارم

مبی چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 20:07 http://inthisworld.blogsky.com

سلام گندم
تا هرزه چی باشه؟ توضیحش بده تا بگم روحش در منم حلول کرده یا نه
سهم تو چقدر از اون روزنامه ست گندم

سلام مبی
احساس میکنم خیلی بهم نزدیکی
سوالایی را میپرسی که یه دوست نزدیک ازم باید بپرسه
راستش گاهی با شرمندگی بسیار دلم چیزایی میخواد که فقط ممکنه هوسهای یک دختر هرزه باشه... ولی چه کنم گاهی روحم ازم طلب میکنه.... حالا من بهش گوش ندادم تا حالا بماند....
سهم من از اون روزنامه شادی بی حدش بود چون میبینم نانا از اینکه یکی یکی مصاحبه هاش داره چاپ میشه خوشحاله... زیاد از مصاحبه تلویزیونی خوشش نمیاد بازم با رادیویی ها یه طوری کنار میاد اما روزنامه را خیلی دوست داره و سهم منم شادیه اونه ...

تبسم چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 23:24 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام :))
تا شب یلدا حسابی باید کار کنی و انارهای تازه از باغ بچینی و وارد بازار کنی.
چقدرم انارهاش خوشرنگ و خوش طعمه
خسته نباشی عزیزم :***

ممنونم
خوش ذوقی ها دختر
لبخند به لبم میاری همیشه

جین پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 08:57

روح هرزه تو وجود همه آدما هست
پ ن۲: حس بدیه
میز من وقتی این شکلی باشه مرتبه!
اون خوردنی های توی ظرف که شبیه قنده چیه?قند? شکر پنیر?

نه من باید میزم خیلی مرتب باشه و این یعنی الان آشوب
اونها قند قهوه ای هستند که ضرر کمتری نسبت به قند معمولی دارند

مبی پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:24 http://inthisworld.blogsky.com

لفظ هرزه برای اون نیازها مناسب نیست. نیازیه که هست و باید بهش پاسخ مناسب داده بشه. اگه ما در حق خودمون کوتاهی کردیم و تا الان از راه درست بهش پاسخ ندادیم این یه وقت هوس کردنا رو نباید هرزگی لقب بدیم. آدمیم دیگه و از اون مهمتر دختریم.

وقتی عاشقی حتی اگه تو افکارت به کسی غیراز عشقت هوس کنی میشه هرزگی
از نظر من

گلشن پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:51

آهااا شکر قهوه ای مصرف میکنیم اما قندشو ندیده بودم

اره قندش هم مثل شکرش کمتر از سفیداش ضرر داره

مبی پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 15:04 http://inthisworld.blogsky.com

گندم می خوای به ذهنتم اجازه ندی گاهی هرز بره؟ (بماند من لفظ هرزه رو قبول ندارم) آدمیم و دل داریم و دلمونم گاهی هوس چیزای خوبی رو میکنه که از تحربه شون محرومش کردیم. سخت نگیر لااقل اگه ذهنی گاهی میری سراغ این فکرا فقط لبخند بزن و خودتو شماتت نکن.

چقدر خوب که اینطوری گفتی مبی جون
کلی الان میتونم همینطوری که در حال طراحی هستم مغزم را بفرستم جاهایی که دلم میخواد و من بهش اجازه نمیدم
راستش دوست ندارم ذهنیت اشتباه درست کنم
من عاشق نانا هستم
خیلی خیلی هم دوستش دارم ... اما گاهی چشمم میبینه و دلم میخواد....

مریم بانو جمعه 27 آذر 1394 ساعت 18:24 http://rozhan313.blogsky.com

اتفاقا چه میز کار تمیییزی میز من رو ببینی چی میگی پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد