روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 13

سلام به تو که بهترین منی

سلام به تو که عزیزترینی

سلام به تو که باز تونستی بال و پرشکسته‌ام رو درمان کنی

سلام به تو که آسمون طوفانی دلم رو باز آفتابی کردی

امروز باز با عشق تو به جای اینکه روی زمین راه برم توی آسمون پرواز میکنم

امروز دوباره با عشق تو وقتی چشمام رو باز کردم رنگین کمان آرزوها بالای سرم بود

امروز دوباره با یاد و خاطره زیبای عشقت همه ی دنیا برام یه رنگ دیگه بود

وقتی بیدار شدم پامو روی ابرها گذاشتم و بوسه‌ی گرم خورشید رو روی گونه‌هام  احساسم حس کردم

امروز دوباره دلم پر از عشق قشنگ و خوش رنگت بود

فهمیدم اصلا عشقت بیرنگ نشده

فهمیدم هنوزم هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم

فهمیدم هنوزم خورشید روزامی

ماه شبامی

رنگین کمان احساسمی

تبلور وجودمی

سبزینه گیاه جوان عشقمی

هنوزم با تو قد میکشم

چقدر قشنگه از تو گفتن از تو نوشتن و با تو بودن و از تو لبریز بودن

دوستت دارم



توضیح نوشت کوچولو: من قبلا یه وبلاگ دیگه ای داشتم توی بلاگفا که بعد از انهدام بلاگفا دیگه نمیتونم با رمز و پس ورد واردش بشم... دارم نامه های اونجا را یکی یکی اینجا کپی میکنم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد