روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حرمت

سلام

باز اومدم غر بزنم

هرکی حوصله نداره ، نخونه ، چون بدتر میشه

هرچیزی حرمتی داره و چقدر خوبه که حرمتها حفظ بشن

حفظ حرمت ها زندگی را قشنگتر میکنه

شکستن حرمت ، مثل یه خراش تا ابد روی چهره ی رابطه ها میمونه

کسی که ارش انتظارش را نداشتیم، حرمت عزادار بودن مامانم را نگه نداشت، حرمت روزهای جوانی خواهرم را نگه نداشت، حرمت کوچولو بودن مغز بادوم را نگه نداشت.... و من به شدت آزرده ام ....

شاید به من ربطی نداره

اما چهره ی رابطه ام با اون آدم خدشه دار شده

شاید این روزها بگذره و سعی کنیم این حرکتها یادمون بره

اما حرمتی که شکست دیگه هرچی هم بندش بزنی به شکل روز اولش برنمیگرده.....

خیلی باید مراقب حرمت ها باشیم.... حواسمون باشه حتی حرفهایی که به نظرمون فقط یه حرف هستند ، ممکنه جوری دل کسی را بشکنن که جای اون زخم تا ابد بمونه....

این روزها ، بیشتر و بیشتر از آدمهایی که ادعای مذهب میکنن بدم میاد...

این روزها بیشتر و بیشتر میبینم آدمهایی که ادعای مذهب میکنن، کارهاشون برخلاف همه ی مذاهب دنیاست....

این روزها میفهمم که ادعا برای دین داشتن کافی نیست....دینی که من را از آسیب زدن به دل دیگران منع نکنه.... دینی که من را از شکستن حرمت ها نترسونه.... دینی که به من اجازه بده به اسم مرد بودن ، حرمت زنم را بشکنم... حرمت طفل کوچکم را بشکنم.... حرمت جایی که اسمش خونه است را بشکنم.... من این روزها از داعیه دین با بی دینی کامل میترسم....

یکی از نزدیکانم کاری کرده که هراس به دلم راه پیدا کرده ... میترسم از اعتماد... از دین... از دین نماهایی که درونشون معلوم نیست چه حیوانی خوابیده....

لطفا نخونید اگه حوصله ندارید

لطفا نخونید اگه این درد را حس نکردید، نخونید ... بلکه خدا کمک کنه و هیچوقت این درد را حس نکنید.....


پ ن 1 : خدا را سپاسگزارم که به من تکیه گاهی هدیه داده که عاشقانه ایستاده تا ما در سایه اش از زندگی لذت ببریم.... (پدرم)

پ ن 2 : خدا را سپاسگزارم که به من مردی هدیه کرده که عاشقانه پشت سرم ایستاده تا من خوشبختی را حس کنم (نانا)

پ ن 3 : خدا را سپاسگزارم که مادری دارم که نگاهش عین دریا صافه و به سادگی کدر نمیشه....

پ ن 4 : خدا را سپاسگزارم که به من خانواده ای لبریز از عشق و محبت هدیه داده، که هر کدوم برای دیگری حاضریم هر کاری انجام بدیم....

پ ن 5 : خدا را سپاسگزارم که هنوز در دلم خدایی روشنه که منو نه به دینی که دیگران میگن که به دینی که من را از بدی باز میداره هدایت میکنه...

پ ن 6 : در لحظه ای که لبریز بودم از حسهای خفه کننده، نانا بهم هوای تازه داد

پ ن 7: هنوز عاشقم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهندس دیوانه چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 12:45 http://jenin.blogsky.com

نانا شوهرتون هست؟


یه جورایی بله
یه جورایی نخیر

اذر چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 13:04 http://azar1394.blogfa.com

ادمها باید حیا داشته باشن تا بتونن حرمت دیگرانو نگه دارن به خصوص خانواده.
مذهبیهای خطاکار باعث بدبینی دیگران به دین میشن و این حتما تقاص داره

راست میگی
گاهی بی حیایی
گاهی نادونی
گاهی بی ملاحظی
و حتما خودخواهی
مذهبیهایی که داد از دین میزنن ولی دین را فقط تو منافعشون میبینن
دارن این مدل آدمها حالم را بهم میزنن

مبی چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 21:37 http://inthisworld.blogsky.com

ای خواهر. حرمت نگه داشتن مهمترین نوجه یه رابطه است حتی اگه علاقه هم تو رابطه نباشه اما حفظ حرمت رابطه رو حفظ میکنه.

گل گفتی خواهرجون

تبسم پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 22:50 http://tabasomshadi.blogsky.com

چه خوب کردی نوشتی
روزای که نمی نویسم انگار یه جورای کم میارم.

:*****

در مورد ادمای پر مدعا نمی دونم چی بگم. امیدوارم سر عقل بیان

راسی حوض ات رو دیدم. عاشقش شدم
یه حوض کاشی کاری شده خوشگل

اتاقت چقدر رنگی رنگیه دختر
پر از کاغذهای رنگی و خوشگل :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد