روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه شنبه ای دیگر

سلام

امروزم مثل روزای قبل شلوغ و پر کار

اما صبح زود نیومدم سرکار

برعکس نزدیک ساعت نه رسیدم

علت؟؟؟؟

ماهی هام بهم نیاز داشتن


اینم عکس حوض ماهی اتاق من

ejlj_photo_2015-12-08_15-45-14.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 12:45 http://azar1394.blogfa.com

این تو اتاقته
ایول .اون حوضه؟
جنسش سرامیکه؟
چه ایده خوبی. لازم شد برباییم

بله توی اتاقم هست
حوضه سرامیکه
نمیخواد خودت را به زحمت بندازی
جاهایی که حوض میفروشن دارن
تازه من سفالیش را هم دیدم خیلی هم سبک تره
البته اینکه کاشی و سرامیک هست خیلی ماندگارتره

ح مثل ... دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 10:02

وای چه خوشکله . اینجا ازشون ندیدم . منم میخوام

ناقابله
بگو تا خودم برات بخرم وبیارم
خیلی سنگینه نمیشه پست کرد وگرنه حتما برات پست میکردم
لااقل ده پانزده کیلو وزن داره
سفالی هاش خیلی سبکه ولی این کاشی هست و سیمان

گلشن دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 14:17

سلام
اول فکر کردم خودتون درست کردین اما اینکه تو بازار هست خبر خوبیه....اما من دل ماهی نگه داشتن ندارم وقتی میان روی آب....غصه اش از دلم نمیره

بهرحال آدمها هم یه روزی میمیرن
دیگه اونا که ماهی هستن.... اما من تاجایی که میتونم مراقبشون هستم

گلشن سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 00:37

راستی من همون جینم!
خب یکی از علتاش همینه که یاد روی آب اومدن آدما میوفتم

فکرت را عوض کن
یاد هر روز صبح بیفت که بهت سلام میکنن
وقتی که میرم بالای سرشون میان روی آب تا بهشون غذا بدم
باور نمیکنی وقتی میرم بالای سرشون عکس العمل نشون میدن
و من عاشق این آب بازی کردنشونم

جین سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 09:10

باور میکنم
دقیقا همین کارارو ماهیای منم انجام میدادن خیلی وقت نگهشون داشتم اما به طرز بدی مردن یکی روشون به جای آب شیر،آب جوش ریخت صحنه بدی بود
من انقدر مردن ماهیا اذیتم میکنه که سالها بود سر سفره ۷سینم نمیذاشتم فقط عکسشون روی تنگ میکشیدم
به هر حال میمیرن دیگه

امیدوارم هیچ وقت دیگه از این خاطره های بد نداشته باشی
من خودمم زیاد نگهداری موجودات زنده تو خونه را دوست ندارم
اما نمیدونم چی شد که یهو این حوض منو به نگهداری ماهی کشوند
و الانم خوشحالم
امیدوارم تجربه بدی در نهایت در انتظارم نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد