روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروز

سلام

روزتون بخیر

چه روز سردی بود امروز

انگار زمستان برای آمدن عجله داشت و سخت روزهای آخر پاییز را در آغوش گرفت

اینجا که حسابی هوا سرده

دیروز یه ذره برف اومد ولی نه در حدی که حتی روی زمین بنشینه

امروزم حسابی هوا سرد شده



پ ن 1 : نانا داره از کوتاهی روزها برای گرفتن روزه استفاده میکنه ولی من در خودم توانش را نمیبینم

پ ن 2 : عین یه لاک پشت پیر کند شدم

پ ن 3 :  من نه تحمل گرما را دارم نه سرما ، اما بازم به سرما....

پ ن 4 : امروزم هم به کاغذ رنگی بازی گذشت

z9hu_photo_2015-12-07_16-20-06.jpg

هزارتا کار جدی دارم اما .....

نظرات 3 + ارسال نظر
سبزاکلیلی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:44 http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

سلام
کارتهاتون خیلی قشنگه! کارتهای شب یلدا هم خیلی خوشگلن!
دستتون درد نکنه
من امروز اتفاقی به اینجا اومدم، اولش سؤال برام پیش اومد و فکر کردم که خدای نکرده بیماری صعب العلاجی دارین ولی متوجه شدم که نوع بیماری چیه، امیدوارم با کمی دقت و حوصله هرچه زودتر خوب خوب بشین
براتون آرزوی موفقیت و شادی می کنم
به وبلاگ من هم تشریف بیارین، خوشحال میشم

مریم بانو سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 05:38 http://rozhan313.blogsky.com

وااااااااااااای اینااا خیلییییییییی خوشگلههه... هر رووزت رنگییی

ممنون
چشمات خوشگله

مبی سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:20 http://inthisworld.blogsky.com

روزای خوب گندم. روزای معمولی که همین که دلگرم و دلخوش باشیم میشه روزای خوبمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد