روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

درگیریهای روزمره

سلام

یکشنبه ها هم روزیه از روزهای خدا

امروزم رو به طراحی کارت سپری کردم

کارتهای خیلی خوشگل برای شب یلدا

این یکی از کارهایی که عمیقا دوستش دارم

vws8_photo_2015-12-06_15-14-36.jpg

اینم عکسش

شاید بد نباشه توضیح بدم که اینا سفارش یک مدرسه است و من برای اون مدرسه دارم اینا را آماده میکنم.....


هربار با نانا دعوا میکنیم و بعد آشتی میکنیم انگار دوباره از اول عاشقش میشم

این رو توی وبلاگ مبی جون هم خوندم و فهمیدم همه ی عاشقا همینطورین


از جسته و گریخته نوشتن خسته شدم

شاید یه طوری باید به این نوشته ها نظم بدم



پ ن 1 : روزهایی که بابا دفتر نیست انگار هیچی سرجای خودش نیست

پ ن 2 : دلم یه لیوان بزرگ دمنوش میخواد اما حالش را ندارم

پ ن 3 : خوابم میاد

پ ن 4 : انگار برای زندگی داداشم داره اتفاقای بزرگ و هیجان انگیز میفته و من هنوز باورم نمیشه

نظرات 4 + ارسال نظر
مبی یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 16:47 http://inthisworld.blogsky.com

چه هنرمندی تو گندم جون
خوشم میاد از وررفتن با کاغذ و چسب و قیچی. شاید یه روز که بیکار شدم رو بیارم به کاردستی درست کردن
عاشقی بد دردیه...

تازه مبی جون نمیدونی اگه کاردستیای آدم خاطرخواه داشته باشه چه حسی داره
اگه هرچی درست کنی را بخرن
اگه تو نوبت باشن تا تو با رنگها و کاغذها طرحها ور بری و براشون ایده های نو بدی
حسش عالیه

اذر یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 21:48 http://azar1394.blogfa.com

خیلی جشنگه
کارت عروسی و اینا هم میزنید

ممنون
فقط کارتهای دست ساز

ح مثل ... دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 09:06

سلام خوبی خانم هنرمند
خیلی قشنگن احسنت

چشمات قشنگ میبینه

مریم بانو سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 05:39 http://rozhan313.blogsky.com

واااااااای چقدر وااقعنی تو بااا سلیییقه اییی... خدایی خیلی ریزه کاری داره هر کدوم از این کارتها و طول میکشه... خستههه نباااشی

فدات
ناقابله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد