روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه نوشت وسطای آذر

سلام

طبق معمول همه شنبه ها حسابی شلوغم

قورمه سبزی را خوردم

نمازم را خوندم

آماده دوباره شروع به کار کردنم



پ ن 1: دیروز جمعه خوبی بود اگر بدقلقی های نانا نبود

پ ن 2: دلم یه میدرینگ خیلی خوشگل میخواد (همون بند انگشتی خودمون )

پ ن 3 : خانوادگی داریم تلاش میکنیم که برای بهمن همه با هم بریم قشم

پ ن 4 : پارسال در چنین روزهایی پدرم سخت بیمار بود و امسال باید خیلی سپاسگزار خداوند باشیم

پ ن 5: احتمالا اگه معلم کلاس چهارم و پنجم دبستان از اینجا عبور کرد بهم خبر بده ، یه سری سوال در مورد علوم ازشون دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:57 http://rozhan313.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام...
به به قرمهههه سبزیییییییییی نووووش جووون...
وااااای چه عاااااااااااالی .... انشاالله جور شه برین یه سفر خوش بگذرونین حسااابی

اذر یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 12:57 http://azar1394.blogfa.com

شنبه ها همیشه شلوغه
نوش جونت
قبول باشه
خدا قوت
1اشگالی نداره ببخشش
2منم میخوام
3منم میام
4خدا حفظشون کنه
5من حرفی ندارم

چه جواب خوشگلی دادی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد