روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه هفته معکوس

سلام

امروز یک چهارشنبه کاملا معکوسه

فردا یکی از « روزهای ما» ست

شب جواب آزمایشها میاد

و بعدش هم نوبت دکتر و نشون دادن

کاش.....

فقط برامون دعا کنید....



پ ن 1 : از دل آرام ممنونم- چقدر تو خوبی دختر

پ ن2 : نمیدونم چرا انگشتام یخ زده

پ ن 3 : دلم چکمه و شلوار و دستکش و یک شال بی نظیر میخواد....

پ ن 3 : خیلی به تولدم نزدیک شدیم و هنوز هیچ حسی بهش ندارم



بعدا نوشت:

نه !!!!!!!!!!!! شادی نوشت: هورا ! تمام جوابها نشان دهنده ی اینه که آزمایش اولی جوابش غلط بوده !!! این آزمایش چهارم هست و همه چیز برعکس شد... همه چیز درست شد .... خدایا شکرت....

همه ی اون دلواپسی ها تمام شد..... خدایا شکرت


هرکی حوصله داره کمکم کنه تو نذر صلوات یه تعدادی از صلوات ها را کمکم بفرسته... 124 هزارتا صلوات نذر کردم... ممنونم


بعدا نوشت:

غمگین نوشت:

دکتر میگه به آزمایشگاه اول خیلی اطمینان خاص داره

باید آزمایش باز هم تکرار بشه

و این قصه همچنان ادامه داره

نظرات 4 + ارسال نظر
مبی چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 16:39

ما منتظریم که شب بیای و خبرای خوب بدی.
چرا برا تولدت به خودت چکمه و شلوار و دستکش و شال بی نظیر هدیه نمیدی؟

اول سلام بکنم
دوم بهت بگم دختر خوب ما منتظر خبریما
بیا ما را برای عروسی دعوت کن
چه عروسی بشی دخمل گل
سوم راستش را بگم یک ساله به طور هدف دار دارم کل پولهام را جمع میکنم و قصد دارم ولخرجی نکنم .... وگرنه حتما حتما جتما اینکار را میکردم .... کی بهتر از خودم

یواشکی بهت بگم؟
من عاشق خودمم

تبسم چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 17:52 http://tabasomshadi.blogsky.com

ای جانم خانمی تبریک عزیزم
شکر که چیزیت نبود.
:********
خوشحالم که خوبی
هورااااااااااا
:))))
خانم متولد ابان, تولدت مبارک

فدای مهربونیات

مبی چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 18:08

وووووو! تبریک میگم عزیزم
خدا رو شکر که همه چیز به خیر گذشت. خدا رو شکر که خوشحالی، خدا رو شکر که خوبی

فدای شما

مریم بانو چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 21:11 http://www.rozhan313.blogsky.com

سلااااااام
تبریییک
برو بزن در آزمایشگاه رو بشکون ک اشتباه کردن...
من یه بار رفتم چک آپ کامل تهران ، رفتم جواب آزمایشم رو گرفتم دیدم یااا خدا FBS ( قند خون ناشتا) زده 200 :/ داشتم سکته میکردم...
رفتم دوباره چند بار ازمایش دادم تا مطمئن شم ، فهمیدم آزمایش من کلا با یه بنده خدای دیگه ای گویا عوض شده...
هیچی دیگه رفتم پیگیری ، گفتم بابا ب درک که مال من اشتباهه ، برین اون بنده خدایی که آزمایش من دستشه و فک میکنه سالمه رو پیدا کنین تا یه طوریش نشده !!
خیلی این اشتباهات بده
خیلی

مریم بانو جان
هنوز این قصه ادامه داره
واقعا با روح و روان آدمها بازی میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد