روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سوپرایز خواهرانه

قصد داره منو سوپرایز کنه

یواشکی میره و یواشکی برمیگرده

اما وقتی خواهرانه ها خیلی قوی باشه من میفهمم.....


صبح زود بیدار شده تا ناهار ظهرشون را آماده کنه

بعد برام پی ام گذاشته که من میخوام صبح برم بیرون ، نگرانم نشو

بهش زنگ میزنم

میگم نمیخواد برای من هدیه بخری

من همین که بهترین خواهر دنیا را دارم به خودم می بالم

میخنده میگه : هدیه؟؟؟؟ واسه چی؟؟؟؟ نه !!!!!!!! میخوام برم برای خودم بگردم.....



پ ن 1 : من با خواهرانه هام زندگی میکنم....

پ ن 2 :وقتی نانا جلسه های پشت سر هم داره من کلافه میشم !!!!!!!!

پ ن 3 : کاش خدا به هممون رحم کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
مبی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 19:46

تولدته؟
چه خواهر ماهی

مریم بانو سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:53 http://www.rozhan313.blogsky.com

سلاااااااام
تولدتتتتتتتت مباااارک

فدات
هنوز زوده
خودم بهتون خبر میدم برام جشن بگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد