روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه هفته معکوس

سلام

هرصبح یه هدیه ی تازه س

هر صبح یه فرصت دوباره ست

وقتی چشمامون باز میشه ، یعنی خداوند مقدر کرده امروز هم نفس بکشیم و خورشید امروز را ببینیم

برگها را لمس کنیم

عاشق بشیم

نور خورشید را از لابلای شاخه های برافراشته درخت ببینیم

به صدای گنجشک ها گوش بدیم

سوار بی آر تی بشیم

به آدمها نگاه کنیم

یه بار دیگه زیارت عاشورا بخونیم

یه بار دیگه با عزیزانمون حرف بزنیم

به چشم های مادرمون نگاه کنیم

لقمه های پر از عشق پدر را بخوریم

ای خدا ........

شکرت


پ ن 1 : اگه خدا بخواد در چشم بر هم زدنی لحظه های زهرمار ما تبدیل میشه به عسل....

پ ن 2: نگرانی من پیرامون بیماری خطرناکی بود که در آزمایش اول تشخیص داده شده بود... برای خودم .... پدرم ... مادرم و نصف عزیزانم.... اما آزمایش دوم تمام محاسبات را به هم زد

پ ن 3 : منتظر جواب آزمایش سوم هستم

پ ن 4 : بعدا کامل توضیح خواهم داد چه بر سر اعصاب و روانم آمد....

پ ن 5 : امروز میخوام از اول عاشق نانا بشم...

نظرات 3 + ارسال نظر
تبسم یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 19:50 http://tabasomshadi.blogsky.com

:*** ایشالله که چیزی نیست عزیزم
عشق قشنگ ترین هدیه دنیاست.
:)))

واقعا همینه

مبی یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 20:13

آره برامون بنویس جریان تشخیصا چی بوده. انشالله که همه چی به سلامتی و خوشی ختم میشه
راستی دوباره عاشق شدنت مبارک

مریم بانو دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 08:30 http://www.rozhan313.blogsky.com

Elaaahi shokr....
Tamam lahzehaaat asaaaaal

ممنون عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد