روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه نوشته

سلام

چرا ما نمیتونیم هرجوری دلمون میخواد لباس بپوشیم؟

من امروز صبح یکی از لباسهای پاییزه که چند ساله (حداقل چهارسال) هر پاییز از کمد میارمش بیرون و یک ماهی ازش استفاده میکنم را از کمد در آوردم

(یک تونیک جلو بسته - با یقه ی ایستاده مدل دار  - قدش یه وجب زیر باسن- آستین بالای آرنج)

البته من به حجاب اعتقاد دارم

آستین میپوشم زیرش و کلا محجبه هستم (لااقل از نظر خودم)

بعد

صبح میخوام از خونه بیام بیرون

مامان: به نظرت این لباس خیلی کوتاه نیست که پوشیدی؟؟؟؟؟؟

من: من که اینو تازه نخریدم خیلی ساله دارم اینو میپوشم...

داداش: شاید امسال قد کشیدی ، خیلی کوتاه به نظر میاد.....

اما من با همون اومدم سرکار

اما پر شدم از حسای بد

حس میکنم همه یه جوری بهم نگاه میکنن

انگار لختم .....


پ ن 1 : من دلم برای نانا تنگ شده و به دلایلی از طرف من ، همون اندوه بزرگ، فعلا دیدار میسر نیست....

پ ن 2 : دنیا جای قشنگی نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:33 http://mrs-delaram.blogsky.com/

نانا عشق مطمئنیه؟

آره
هم مطمئنه
هم تکیه گاه خوبیه
اما نشدنیه

تراویس چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:41 http://travisbickle.blogsky.com

راست میگه دیگه کوتاه بود

تبسم چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 20:21 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) مامانا کلا اگر به لباس پوشیدن دختراشون اشکال نگیرن .
به چی اشکال بگیرن

الانم مامانم گفت بلند شو لباس گرمتر بپوش.
خیابونم میرم یا لباس یا مدل مو مورد ایراد ایشون هست.
:)) خوبه ساده هم می گردم
والا

عزیزم
سایه شون همیشه بالای سرمون باشه
من که عشق میکنم با این حرفای دلسوزانشون
من از توی این حرفا دخالت نمیبینم
بلکه از لابلاش یه عالمه عشق مادری میبینم

ح مثل ... پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 08:43

اطرافیان عادت دارن به سرک کشیدن تو زندگی همدیگه . منم خیلی از این شرایط داشتم . انگار سن سی و خورده ای کمه که باید دیگران بگن چه کنیم یا چی بپوشیم انگار خودمون نمیفهمیم.
متاسفم برای استقلال فکری که همه از همدیگه سلب کردیم...

البته حرفت کاملا درسته
انگار همه عادت دارن به کارهمدیگه دخالت کنن
ولی من از اینکه خانواده ام در مورد پوشش یا کارهام نظرشون را بگن ناراحت نمیشم ، چون نمیگن این کار را بکن یا نکن ، مثلا میگن این لباس خیلی کوتاهه - نمیگن نپوش- و البته منم دو روزه که همون رو پوشیدم

دل آرام شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:14 http://mrs-delaram.blogsky.com/

چرا نشدنی؟

شاید بعدا بگم
ولی الان اصلا انرژی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد