روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه نوشته

سلام

چند وقتی هست که خودم را از قید و بند ساعت و دقیقه رها کرده ام

نمیدونید چه آرامشی داره

صبح ها یه ذره زودتر بیدار میشم

و بعد سه ایستگاه قبل از دفتر کارم از بی آر تی پیاده میشم (در راستای اینکه حتما راه برم چند وقتی هست که ماشین نمیارم)

و قدم زنون میام دفتر

نه به ساعت نگاه میکنم

نه اهمیت داره که چند دقیقه زودتر یا دیرتر برسم

و این عالیه....



پ ن 1 : من مدت تقریبا پانزده ساله که شغلم همینه ، اما اول امسال تصمیم گرفتم کارمند بشم، سه ماه داخل یکی از شرکتهای بزرگ که اگه اسمش را بگم همتون میشناسیدش ، مشغول به کار شدم ، خیلی برام عذاب آور بود، سر ساعت ، ساعت ورود زدن، سر ساعت خارج شدن، ساعتهای کش دار و ملال آور و این باعث شده که الان قدر رهایی را بهتر بفهمم


پ ن 2 : دیشب با نانا حسابی حرف زدم ......

پ ن 3 : عاشقی به هر شکل و رنگی عاشقیه ، اما خوب فهمیدن هرکسی به شیوه ی خودش عاشقی میکنه

پ ن 4 : از پی نوشت های طولانی بدم میاد....


یواشکی نوشت: دلم بوسه میخواد... گرم و طولانی

نظرات 4 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:31 http://tabasomshadi.blogsky.com

مادر و پدر من هر دو.کارمند بودن عزیزم
من از زندگی کارمندی خوشم نمیاد.
انگار تعهد بدی تمام.جوونیت رو برای دولت یا کسی کار کنی.
دیگه مال خودت نیستی
:))

پی نوشت هاتم قشنگه عزیزم :****

تبسم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:33 http://tabasomshadi.blogsky.com

مادر و پدر من هر دو.کارمند بودن عزیزم
من از زندگی کارمندی خوشم نمیاد.
انگار تعهد بدی تمام.جوونیت رو برای دولت یا کسی کار کنی.
دیگه مال خودت نیستی
:))

پی نوشت هاتم قشنگه عزیزم :****

مرسی
تو چشمات قشنگه
منم پدر و مادرم کارمندبودن

مریم بانو دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:03 http://www.rozhan313.blogsky.com

خیلی خوبه که ادم تو منگنه زمان نباشه....
همیییشه عاااشق باااشی :)

عالیه
به همچنین شما

تبسم سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 16:03 http://tabasomshadi.blogsky.com

نوشتی برام تو چشات قشنگه
منم با خودم گفتم از کجا فهمیده چشام قشنکه
مگه منو دیده ? :))))))

تصورت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد