روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه نوشته

سلام

دوش آب گرم اونم صبح خیلی زود پر از رایحه و دلچسب

حوله نرم و پر از عطر دئودورانت

بعد یکی یکی و به ترتیب کرم ها و لوسیون ها و اسپری ها

و بعد لباسهای تمیز و نرم

و حالا لباس کار همچنان سبک و خنک

من هنوز نمیخوام لباسهای گرم بپوشم

میخوام لباسهای سبک بپوشم و صبح ها برم قدم بزنم

زیر آفتاب مهربان

من دختر پاییزم و عاشق آفتاب پاییز

آفتاب پاییز مهربانه

و بعد لحظه لحظه هوای پاییز را به ریه هام مهمان میکنم

امروز پر از حس خوب بودم ولی اشکها .... برای همین عینک دودی زدم

وگرنه من با آفتاب پاییز میانه ای بسیار خوب دارم


پ ن 1 :  خواننده محترم داره برام میخونه :  پاییز عاشق است .... تقویم خواست از تو بگیرد بهار را... تقدیر خواست راه شما را جدا کند... او میرسد که باز عاشق کند مرا.... او قول داده است به قولش وفا کند.... خش خش صدای پای خزان است .....یک نفر... در را به روی حضرت پاییز وا کند....

پ ن 2 : از روزهای عاشقیم راضی نیستم

پ ن 3 : من عاشقی میخوام اما نانا دنبال چیزهای مهمتریه....

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 10:51 http://perinparadais.blogsky.com/

دیدی چقد قشنگ میخونه پایییز عاشق است

دستت درد نکنه دوست جونم

تبسم یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:41 http://tabasomshadi.blogsky.com

محشر بود عزیزم.
عجب حموم شیک و با کلاسی رفتی :))
یه کوچولو از این لوسیون ها و مواد معطر رو به ماهی حوضت هم بده. بزار اون.کوچولوی قرمزم صفا کنه


مردها همیشه معتقدن خیلی منطقی هستند. نانای شما رو نمی دونم
اما مردای که من می شناختم همیشه به منطقشون می بالند.
منم دلم عاشقانه می خواد توی این هوای پاییزی :))

ممنونم
ماهی های حوضم ؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟ مطمئنی؟؟؟؟
نمیدونم والا
روزگار عاشقانه ها انگار به سر اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد