روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اندوه

دچار اندوهی هستم

اندوهی غیرقابل گفتن

و دائم دارم زمزمه میکنم :

تو ماهی و من ماهی این برگه کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

.

.

.

.

اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی......



پ ن 1 : نانا حالش بهتر شده و تسلای قلبمه

پ ن 2 : هر دردی که منو نکشه منو بزرگتر میکنه (تکراری اما لازم)

پ ن 3 : عاشق بودن یه نعمته ، تا سنی ازتون نگذره اینو درک نمیکنید

پ ن 4 : عاشقی نصیب هر کسی نمیشه ، شکرانه فراموشتون نشه

نظرات 3 + ارسال نظر
تبسم چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 21:40 http://tabasomshadi.blogsky.com

:**** عزیزم
کلی کار هست می تونی بکنی تا دلت رو شاد کنی..
اما بهترین کار پریدن هست.
فکر کنم برای همه ملت همین یع نسخه رو می پیچم
پرش ظربان قلبت رو بالا می بره.
بهترین درمان همین ورزش هست که قلبت به تپش بندازه.
:)*** تو با سخت تر از این شرایطم مبارزه کردی.
تو دختر قوی هستی
عزیزی :******

نه

مبی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 22:51

عاشقی یه نعمته و عاشقی نصیب هر کسی نمیشه. اینو از ته دل قبول دارم. خدایا شکرت
چه خوب که نانا بهتره. شکرانه یادت نره

راست گفتی
شکرانه را نباید فراموش کرد

مریم بانو پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 08:38 http://www.rozhan313.blogsky.com

چ شرایط سختی....
آدم نمیدونه چی کار کنه....
امیدوارم برات یه اتفاق خاص بیفته... خیلی خااص

ممنون
چه دعای به جایی
اینقدر صبح تلاش کردم برات نظر بزارم اما نمیدونم چرا نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد