روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چالش امشب

شب تون بخیر

چالش امشب این هست که هرکسی بگه چی دوست داره


مثلا من

عاشق نانا هستم

تو رنگها صورتی طوسی و سرمه ای را برای پوشیدن دوست دارم

برای آرایش رنگ طلایی و بژ را خیلی خوشم میاد

از غذاها ماکارونی را خیلی دوست دارم

از میوه ها انگور و خربزه را

کلا طلا را خیلی دوست دارم

توی لوازم تزیینی ، پابند ( خلخال) را دوست دارم

تو فصلها عاشق بهارم چون فصل تولد نانا هست

سرگرمی مورد علاقه م خوندن رمان هست

توس طعم ها طعم شیرین را بیشتر دوست دارم

توی بوها بوی گرم و شیرین را میپسندم

توی خانه داری آشپزی را دوست دارم ولی در کل از کارهای خونه خوشم نمیاد

پیاده روی را دوست دارم

لباس نو  

کتاب تازه

میوه های تابستانی

شغلم را

و البته خانواده ام را......


پ ن ۱ : در چالش شرکت کنید

پ ن ۲ : مسلما خیلی چیزها از قلم افتاده که بعدا اضافه میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:43 http://www.rozhan313.blogsky.com

من عاشق خانواده...
رنگ بنفش و قرمز...
غذا آلو اسفناج...
میوه پرتقال...
عاشق درس و رشتمم...
..........................................

تبسم یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 00:13 http://tabasomshadi.blogsky.com

چه چالش قشنگی.
فقط مشکل اینجاست من نمیدونم چی دوست دارم.
خیلی هم بهش فکر کردم تا به امروز
اما تحت یه نامه به موفرفری می نویسمش :)))

عالیه

سحر یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 09:18

من تو وبم میزارمش

بزار عزیزم

mehdi دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 09:34

سلام غیر از اون چیزای زنونه که نوشتی منم از ماکارونی و پیاده روی و لباس نو و شغل تازه و مخصوصا خلخال خوشم میاد

خلخال هم زنونه س

mehdi دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 09:36

می شه خواهشا همیشه آخر داستان و هم بگی من الان دلم پر هره

مگه چالش داستان داره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد