روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوباره یک هفته ننوشتم!!!!

سلام دوستای خوبم

دیگه باید برای خودم جریمه در نظر بگیرم

چطور یه هفته گذشته و ننوشتم؟؟؟

البته ناگفته نماند که دوباره مریض شدم

نمیدونم اسمش انفولانزاست، سرماخودگیه، یا هرچی... فقط میدونم دو روز را در بیهوشی مطلق به سر بردم...

دوشنبه را روزه گرفتم... سه شنبه را هم

چهارشنبه خیلی بی حال بودم... اما سحر بیدار شدم و روزه....

ولی از ظهر به بعد کلا از حال رفتم

و بعد تب و لرز

بعد هم گلو درد و بدن درد شدید....

دیشب نیمه های شب تب و لرز شدیدی داشتم، دندونام از سرما به هم میخورد و چند دقیقه بعد چنان خیس عرق میشدم که تمام رختخوابم خیس بود....

ولی بعد از چند ساعت و نزدیک صبح انگار بهتر شدم

صبح دوش گرفتم و حالا انگار کمی بهترم....

اینهمه برنامه ریزی داشتم برای تک تک لحظه های اسفند و بعدترش زمان...

اما کلا اسفند را به بیماری گذروندم...




پ ن۱: عیدی فسقلیا را زودتر خریده بودم و فقط مانده کادو کردنشون


پ ن۲: همسایه پایینی زنگ زد حالم را پرسید و گفت تعجب کردم امسال هنوز توی فلاورباکس گل نکاشتید...

وقتی فهمید به شدت مریضم، گفت امسال من اینکار را انجام میدم...

البته اگه یادتون باشه پارسال هم خودش زحمت این کار را کشیده بود

بهتر بشم و برم پایین حتما عکسش را براتون میزارم توی اینستاگرام


پ ن۳: برای پدرجانم هم هنوز گل نبردم

در اولین فرصت....

اونم عکس میدم


پ ن۴: گلدانهام هم در انتظار رسیدگی هستند


پ ن۵: اخ اخ

یه ماجرایی هم با پشت بام داریم که فعلا حال تعریف کردنش را ندارم

ولی بعد حتما براتون میگم...

باید از این مواد عایق بخرم و یه قسمتی را ترمیم کنم....

نظرات 15 + ارسال نظر
شیرین‌۲ جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 15:18

تیلو جان
چند نفر از اطرافیان من مثل شما شده اند، برخی از دکترها میگویند این همون کرونا است، منتها ضعیف شده و البته خوب الان ماها واکسن زده ایم

اون روزه گرفتن هات اون وسط، بدترین کاری بوده که میتونستی انجام بدی، و خوب میدونم که فکر میکردی خوب شدی دیگه

حسابی استراحت کن و به تغذیه ات برس، ایشالا زود خوب میشی عزیزم

منم شنیدم که این همون کرونای موذی هست که هرچند ضعیف شده ولی حسابی به حساب سیستم ایمنی بدن میرسه
ما که همون واکسن های اولیه را هم کلی حرف و بحث داشت
اون روزه با بدنم کاری کرد نگفتنی
امیدوارم زودتر دست از سرم برداره

سین جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 16:24

یه اصطلاحی هست که میگه
Man makes plan, God laughs!
حالا حکایت این برنامه‌ریزی های دقیق و پر و پیمونیه که یه ویروس فسقلی میاد و یه خط محکم می‌کشه روشون!
امیدوارم خیلی زود بهتر بشی، این مریضی‌ها واقعا کلافه کننده‌ن

دقیقا
اونقدر این مریضی های پشت سر هم کلافه م کرده که نگو و نپرس

ربولی حسن کور جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 22:15 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
دیگه غیبت هاتون داره زیاد میشه ها!
نمیگین نگرانتون میشیم؟

سلام جناب دکتر
حق دارین بخدا
ولی به نظرم به خاطر منم که شده اینستاگرتم را نصب کنید
اونجا باز یه حاضری میزنم

فرزانه شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 08:04

متاسفانه ما هم خانوادگی به همین بیماری که گفتی مبتلا شدیم. من که چند روزه از شدت ضعف به سختی حتی پس امور روزانه م برمیام چه برسه به خانه تکانی !!!!!!
منم احتمال میدم همون کرونا باشه که انقدر شایع شده

ای داد
منم واقعا از شدت ضعف چند روز متوجه گذر زمان نبودم
امان از این کرونا

لیلی شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 09:28 http://Leiligermany.blogsky.com

لطفا کادوهایی که خریدی بگو من از شما ایده می گیرم خاله خانم خلاق

ای جانم
برای فسقلیا ماشین کنترلی خریدم اخه پسرا ماشین کنترلی خیلی دوست دارن
برای معزبادم و دخترخاله ها " شش بازی" که شامل تخته نرد، شطرنج، منچ، مار و پله و دوز و یکی دیگه که اسمش یادن نیست، میشه، چوبی هست و جلد چرمی داره
به توصیه دوستان یه تعدادی هم کارت هدیه، شاید پول دادن هم بد نباشه، تجربه ش میکنم

لیمو شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 12:44 https://lemonn.blogsky.com

عزیزممم آره این ویروس خیلی وحشتناک بود. خانواده ما یک ماه باهاش درگیر بودن. بدنت هم ضعیف شده بوده و احتمالا روزه به تعویق انداخته بازگشت قوا رو. امیدوارم سریعتر خوب شی. منتظر عکس گلهای خوشگلت هستیم. حسابی استراحت کن و خودت رو تقویت کن.

جانمی نازنینم
من هنوزم باهاش درگیرم و هنوزم وحشتناکه
ممنون که اینقدر پرانرژی هستی و به منم انرژی میدی

مانی یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 00:51

تیلو جانم
امیدوارم خیلی زود زود خوب بشی

چه عکس قشنگی , چه فنجان های قشنگی
قهوه با مادرجان, نوش جانتون

چقدر شما همیشه به من لطف دارید و چقدر انرژی خوب و مثبتی دارید

الی دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 12:17

تیلوی خوبم امیدوارم سال جدید مبارکت باشه و به همه آرزوهات بررسی و همه ش برات شادی و قشنگی باشه
الی-شیراز

عزیزمی... مهربون و بینظیر منی

مانا دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 13:26

سلام تیلو جان. فقط اومدم سال نو رو به شما تبریک بگم و برای شما و مادر و همه ی عزیزانتون سلامتی و شادکامی و موفقیت آرزو کنم. خدا پدر گرامی رو رحمت کنه. مراقب خودتون باشید و امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره.

سلام مانا جان
چقدر بهم لطف دارید شما
متشکرم
امیدوارم سال بینظیری پیش رو داشته باشید
خداوند رفتگان شما را هم بیامرزه و به شما و عزیزاتون سلامتی و طول عمر عطا کنه

شادی چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 21:03 https://tabasomshadi.blogsky.com/

سلام تیلو تیلو جان
امیدوارم زودتر بهبود حاصل کنی. زود زود حالت خوب شه. سال نوت مبارک عزیزم. شکر بهتری
تن خودت و خانواده گرامی ت سلامت
خدا عزیزانت رو برات نگه داره.

سلام عزیزدلم
منم برای شما بهترینها را آرزو میکنم

متین جمعه 3 فروردین 1403 ساعت 00:44 https://matinzandy.blogsky.com/

سلام سال نو مبارک

سلام دوست جان
همه روزگارت مبارک

مگی شنبه 4 فروردین 1403 ساعت 06:23 http://Meghan.blogsky.com

سال نوت مبارک تیلو جان

الهی روزهای خیلی قشنگی در انتظارت باشه

سلام مگی جان
همه روزگارت مبارک و شاد باشه عزیزدلم

Fall50 دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 00:39

تیلو جان سلام عیدتون مبارک نگران شدم خیلی وقت پست نمیذارید لطفا ی خبری از خودتون بدید ان شاالله هرچه که هست خیر باشه.

سلام به روی ماهت نازنینم
نه اینکه موازی این وبلاگ اینستاگرام هست ... گاهی یه خبر کوچولو اونجا میدم ... وقتایی که دسترسی به سیستم ندارم نوشتن برام سخت میشه

کوهنورد دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 10:45 http://1kouhnavard.blogsky.com

اگه برای ننوشتن باید جریمه در نظر گرفت، من باید برم گوشه زندان بخوابم

من دیگه کارم از این حرفا گذشته اخه من روزانه نویسم ... باید هر روز بنویسم ...

فاضله چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 09:33 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلام ننوشتی تیلو جان
هنوز تعطیلی؟

سلام عزیزدلم
تعطیل نبودم دیروز ولی وقتی اومدم دفتر اونقدر همسایه ها اومدن و رفتن و حرف زدن که باورت نمیشه حتی نرسیدم یه کلمه بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد