روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ولنتاین بهانه است ...من تو را با بهانه... بی بهانه ... دوست دارم...

سلام

روزتون قشنگ

امروزتون قلب قلبی

آسمون دلتون اکلیلی

رنگین کمونی

اصلا هر رنگی که دوست دارید

هر رنگی که بهتون حال خوب میده

امروزتون قشنگ

لازم نیست عشق سوزان و کادوهای عجیب غریب در میون باشه

من که همش گفتم دنبال بهانه باشید و نباشید

یعنی نیاز به روز و مناسب و ساعت خاص نیست

شما هر لحظه عشق و محبتتون را به بقیه ابراز کنید

اگه پای عشق و عاشقی در میون هست که اصلا نیاز به بهانه نیست ولی امروز بهونه ش هست

لازم نیست خرس و شکلات و آبنبات و چیزای عجیب غریب باشه

با شناختی که از طرف مقابلتون دارید، لحظه ها را غنیمت بشمارید و عاشقی کنید

اگه میدونید با باکس قرمز و بادکنک و شکلات ذوق میکنه ، اصلا دریغ نکنید

کاری به حرف هیچکسم نداشته باشید

کاری به تاریخ و ایرانی بودن و خارجی بودن و بقیه حرفا هم نداشته باشید

اگر هم رابطه تون یه مدل دیگه ست ... با پیام ... با نامه ... با یه شاخه گل... با یه عطر... یه هدیه کوچولو

یه کیک فسقلی تک نفره ... یه آهنگ... یه چیزی که میدونید لازم داره و به کارش میاد... با هرچیزی...

نه تنها امروزتون... هر روزتون را جشن بگیرید

با هر مقدار دارایی ...

دوباره نیاین تو خصوصی و عمومی بنویسید تیلو تو چقدر پول داری و درآمدت چقدره و تو که کار نمیکنیا و کارت که مهم نیست و ... هزارتا حرف دیگه هر روز و هر بار میاین میزنید (همه نه... یه عده ای که خودشون الان متوجه میشن...!!!!)

من بعد از، از دست دادن یکی از بزرگترین دارایی های زندگیم، پدرجانم، فهمیدم این زندگی اونقدر کوتاه و زودگذره که ارزش هیچی را نداره

من آدمی بودم که سالهای طولانی شبانه روز با پشتکار و تلاش کار کردم، پشیمون هم نیستم؛ لازم بود

توی جوانی باید زندگی میساختم ... باید تلاش میکردم ... باید انرژیم را صرف کارکردن و ساختن میکردم

هنوزم جوانم ... هنوزم پراز انرژی هستم ... ولی حالا ... اولویت های زندگیم فرق کرده

هنوزم کار میکنم ... هنوزم تا جایی که بتونم وقتم را صرف درآوردن پول میکنم؛ چون توی این جغرافیا باید همینطوری زندگی کرد

اما.. اما.. اما

به خودم و شماها یادآوری میکنم

عشق، دوست داشتن ، مهربونی ... معجزه ست

این معجزه ها را دست کم نگیرید

یکی دو شب پیش با یه دوست نادیده، حرف میزدم

بهش گفتم نمیدونم جواب کدوم کار خوبم هستی... اما اونقدر بهم انرژی مثبت دادی که گفتنی نیست

وقت گذاشت

حرف زدیم

یه عالمه چیزای خوب بهم یادآوری کرد

و من خدا را هزاران بار شاکرم، برای داشتن دوستانی که به خاطر وجود این وبلاگ نصیبم شده ...

خلاصه که دنبال عشقای افلاطونی و خیلی چیزای عجیب و غریب نباشید

همین آدمهایی که کنارشون چای تون سرد میشه و حرفاتون هنوز داغ و گرمه..

همین آدمهایی که گاه و بیگاه حال دلتون را خوب میکنن

همین همراه های صمیمی زندگی..همینایی که شاید در طول شبانه روز کلی مشغله و گرفتاری دارن ، اما هر طوری شده حواسشون به شما هست...

همین آدمهایی که وقتی اسمشون روی گوشی موبایلتون میفته ذوق میکنید

همینایی که هزارتاکار را جابجا میکنید تا چند دقیقه کنارشون باشید

همینایی که به خاطرشون گاهی حاضرید هرکاری بکنید

اینا ثروت و دارایی شما هستند

اینا پشتوانه های روزهای ما هستند

اینا انگیزه و شور زندگی را در ما روشن میکنند...

خلاصه که امروز شاید بهانه خوبی باشه ... امروز نشد ... فردا و پس فردا و روزهای بعد...

اما هیچی را موکول به بعد نکنید... فرصت ها را دریابید

هرروز عشق بورزید

هر روز دوست داشته باشید

هر روز عاشقانه ای برای خودتون در نظر بگیرید

به خاطر خودتون ... حال دلتون ... روحیه تون ... اون لبخند درخشانتون ...

مهربونی گاهی ساده ست

اندازه دادن یه سیب به یه رفتگر

یه سیب به یکی از این بچه های کار

یه سیب به یکی از این عزیزانی که به خاطر جبر روزگار تا کمر توی سطل های زباله خم شدند...





صبح دوش گرفتم و آماده شدم و پیش به سوی باشگاه

به طرز عجیبی از همیشه شلوغتر بود

اونقدر ترافیک بود که دیر رسیدم

ورزش کردیم و حسابی تمرین کردیم

و بعدش هم پیش به سوی دفتر

امروز باید تقویم خصوصی تر که ماله خودمون هست را تکمیل کنم

برام جالب بود نزدیک به 60 نفر تقویم را دانلود کردند ولی من فقط اندازه 4 نفر بازخورد دریافت کردم ...

حالا البته توی اینستاگرام هم پیامهایی داشتم که با دیدن تک تک پیامها کلی ذوق کردم





پ ن 1: برای تک تک تون کلی حال خوب و عشق آرزو میکنم


پ ن 2: یادمه که من و للی و دانا سالهایی که کنار هم کار میکردیم ، هر سال برای ولنتاین برای همدیگه کادو میخریدیم

برم ازشون سراغ بگیرم ببینم میان امروز دور هم باشیم؟


پ ن3: شمع وارمر خریدم

میخوام هرروز عصر برای خودمون دمنوش های خوشمزه بزارم

انگار وقتی یه شمع روشن میکنی کلی حال خوب با خودش میاره توی خونه...


پ ن 4: اگه کسی روش آسون برای درست کردند اسماچ بلده به منم یاد بده لطفا...


پ م 5: اگه کسی روش تهیه کردن عود را بلد هست به منم یاد بده لطفا...

نظرات 15 + ارسال نظر
نل چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 11:14

سلام تیلو جانم
ولنتاینت مبارک

تایادم نرفته: من قبلا تقویم دانلود کردم و استفاده کردم،لذت بردم.ممنون از وقت و انرژیت
این یکی هنوز دانلود نکردم..

من یادمه چه روزهای پرفشار و استرس میگدروندی و طولانی کار میکردی، حتی روزهای تعطیل میومدی سرکار...
حقته استراحت.
یادمه یک بار بهاره رهنما گفته بود کسی که بعد ۳۰سال کار ی سری چیزها برا خودش نتونسته فراهم کنه.پس...
خیلی بهش توهین شد.ولی انصافا اینو قبول دارم که واقعا بعد سالهای متمادی کار، آدم باید بدونه چیکار میکنه و یک خیال راحتی و اسایش کاری داشته باشه. اگر نه که داره اشتباه میزنه. منظورم ثروت کلان و... نیست. منظورم همینه که بعد اینهمه سال کار باید بلد باشه و تونسته باشه بین زندگی شخصی و کارش تعادل برقرار کنه و بیشتر لذت ببره.

کنار عشقهای زندگیت، بهت خیلی خوش بگذره

سلام نازنینم
نمیخوای شروع کنی به نوشتن؟ یادم میاد خیلی دوست داشتم مدل نوشتنت را ...
ممنون که بهم گفتی که از تقویم استفاده میکنی و خوشحالم کردی...
این حرف کاملا درسته... باید بتونی بعد از سالها کار به یه نقطه آرامش برسی، درسته که نباید دست از تلاش برداشت... ولی از یه جایی به بعد هم نمیشه مثل 20 سالگی کار و دوندگی کرد
ممنون که درکم میکنی...
خاله خانم ... شما هم کنار عزیزانت همیشه شاد باشی

سارا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 12:05 https://15azar59.blogsky.com

تیلوی مهربونم
مبارک باشه همه روزهات بویژه امروز
.
فکر کنم ساختن عود پروسه خاصی داشته باشه یه بار توی یه کلیپ هندی دیدم
اما
اسماچ بنظر سخت نمیاد احتمالا بدونی گل و گیاهش از کجا میشه تهیه کرد ساختنش نباید کار مشکلی باشه
ولی خب
من هیچ کدوم را بلد نیستم نه شمع نه عود نه اسماچ نه بوی خوش خونگی

سلام سارای مهربونم
مرسی که میای و سرمیزنی
منم هیچکدوم را بلد نیستم
ولی همش را دوست دارم

سعیده چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 14:27

سلام
من امروز تقویم رو دانلود کردم.بسیار زیبا و خلاقانه بود.
خدا پدر گرامیتون رو رحمت کنه
سپاس بانوی مهربان

سلام سعیده جان
ممنون که گفتی
الهی پر از خیر و برکت باشه هر روزت
خداوند به خودت و عزیزانت سلامتی و طول عمر بده

فاضله چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 14:28 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ولنتاین مبارک


ای جانم
همه روزگارت مبارک

الهه چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 14:29

سلام تیلوی عزیزم .روز عشق مبارکت باشه همیشه عاشق باشی .من امروز تقویم هاتو دانلود کردم قصد دارم پرینت بگیرم هردو را برای خودم وخواهر زادم .ممنونم از محبتت .برای شادی روح پدر جانت هم فاتحه ای قرائت کردم .

سلام الهه جانم
همه روزگارت مبارک و شاد
وای خدایا... چقدر خوبه که میشنوم تقویم را دوست دارید و استفاده میکنید
لطف کردی
خداوند نور و روشنایی را مهمان همیشگی قلب مهربونت کنه
خدا رفتگانت را بیامرزه و به عزیزانت سلامتی بده

سیتا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 19:13

سلام
منم دانلود کردم و لذت بردم. اعتراف کنم اگه نمی گفتی به ذهنم نمی رسید بیام بازخورد بدم بس که خنگم ممنون ببت زحمت زیادی که کشیدی و رایگان گذاشتی.
اللهم صل علی محمد و آل محمدبا اینکه اعتقادی ندارم ولی همیشه وظیفه خودم دونستم اگر طرفم معتقد باید فرستاده بشه. امیدوارم روح پدر عزیز و مهربان تون در آرامش و رفتار و کردارشون در زندگی خانواده جاری و ساری باشه.

سلام سیتا جانم
ممنونم که بهم گفتی و خوشحالم کردی
اینطوری نگو... دلم خواست ذوق کنم از اینکه میشنوم دوستام ازش استفاده میکنند وگرنه چه قابل این حرفا...
لطف کردی بابت صلوات... انشاله نور و روشناییش اول به زندگی خودت بتابه

زایر پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 19:17

من ساخت عود رو از یه کلیپ یاد گرفتم و سخت نبود برام. باید بگردم برات تو اینستا بفرستم

راست میگی دوست خوبم
تنبلی کردم
وگرنه سرچ کنم میتونم پیدا کنم ... مرسی از راهنماییت

مه سو جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 12:33

سلام عزیزم...امیدوارم حال دلت همینقدر که پر انرژی نوشتی خوب باشه...
واقعا هر روزی که عشق بورزیم روز عشق هست... قدر داشته هامون رو بدونیم و ساده از کنارشون نگذریم

سلام به روی ماهت عزیزدلم
برات بهار بینظیر آرزو میکنم اونم کنار دخترجانت
عشق را باید از مادرها آموخت... میدونم که این روزها هر روز عاشق تری

مه سو جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 12:38

راستی تیلو جان برای ختم قرآن جز رو گفتین ولی نگفتین از کدوم ختم؟! روزی یک جز میخواین بخونین و شروع ختم رو گفتین یا تک جزئی برای کل ماه رمضان؟!
البته که حس میکنم برا تک جزئی گفتین ولی لازم دونستم تایید بگیرم که اشتباه متوجه نشده باشم

مه سوی نازنینم
ختم دوم که یک جز بود
ببخش که خیلی دیر شد جواب دادن
درگیر آنفولانزا بودم و از اینجا دور شده بودم ... معذرت

مانی یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 07:02

عزیزم
بلا دور باشد، امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب شوی

سلام دوست خوبم
متشکرم
حتما به دعای دوستان زودی خوب میشم

سارا یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 19:25 https://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم امیدوارم بهتر شده باشی

سلام سارای مهربونم
گویا کمی بهتر شدم

شیرین ۲ دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 08:15

تیلو جان. خوبی عزیزم؟ حالت بهتره؟

سلام شیرین جانم
انگار امروز بهترم

لیمو سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 08:18 https://lemonn.blogsky.com

سلام تیلوتیلوجان هیچکدوم رو بلد نیستم

سلام به روی ماهت
منم بلد نیستم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 08:43 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم علت غیبتتون سفر باشه

سلام جناب دکتر
خیر
سفری در کار نبود
انفولانزا منو چنان درگیر کرده که نگو و نپرس
توی اینستا اطلاع رسانی کردم ... ببخشید که بی خبر موندید

لیلی چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 08:28 http://Leiligermany.blogsky.com

پسرهای من تقویم با موضوعات مناظر شهری می پسندند و بعد خانوادگی براشون پررنگ نیست وگرنه منم این تقویم شما رو می پسندم.
این سوالاتی که پرسیدی بلد نیستم

البته که عکسهایی با موضوعات شهری اونقدر زیبا و چشم نواز هستند که نشه ازشون گذشت
این تقویم یه سری دل نوشته ی دخترونه ست برای اینکه بتونیم علامتهای روزانه و نوشتنیهای یادموندنیمون را گوشه ی خلوتمون برای خودمون جاودانه کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد