روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تقویم 1403

سلام دوستای خوبم

مثل سالهای قبل، تقویم سال جدید را آماده کردم

امسال دوتا مدل آماده کردم

یکی دخترونه تر

یکی عمومی تر

فایل پی دی اف هست

سعی کردم کیفیت قابل قبولی داشته باشه



میدونید که خودم تقویم ها را یه کمی خصوصی تر و خانوادگی تر میکنم و چاپ میگیرم

تولد همه نزدیکانم را روی تقویم مشخص میکنم و روی روز تولدشون عکسشون را میزارم

مناسبتهایی که میخوایم یادمون بمونه و برای کل خانواده هست را هم مشخص میکنم

یه یادآوریهای کوچولوی خانوادگی هم روی تقویم میزارم

اگه شما هم خواستید این فایل پی دی اف را توی فتوشاپ باز کنید و همین کار را بکنید

یا ساده تر ... پرینت بگیرید و با ماژیک هایلایت و دست نوشته،  تقویم ها را خاص کنید

پرینت رنگی بگیرید خوشگل تر میشه

پرینت سیاه سفید را خودتون با خودکارهای رنگی و مداد رنگ، رنگی رنگی کنید


آهان اینم بگم ... اگه دوست داشتید پرینت بگیرید، روی کاغذ A4 پرینت بگیرید و بعد از وسط به صورت عمودی نصف کنید

کلا 6 برگ پرینت هست ...



دوست دارم بدونم کسی اینجا از این تقویم ها استفاده میکنه یا نه...

ممنون میشم اگه استفاده میکنید بهم بگید تا انگیزه بگیرم...



تقویم 1

https://biaupload.com/do.php?filename=org-cd7356b4fed61.pdf


تقویم 2

https://biaupload.com/do.php?filename=org-8bb4939525f72.pdf



پ ن 1: اگه استفاده کردید و خوشتون اومد برای پدرجانم صلوات بفرستید

ممنونم از محبتتون

نظرات 20 + ارسال نظر
متین سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 18:57 https://matinzandy.blogsky.com/

بیا بغلم میخوام فشارت بدم اینقدر مهربونی

آخه چطور تونستی اینقدر عاشق و دلبر باشی

خوشبحال هر کسی که یار تو هست

ممنون ... چقدر بهم محبت دارید
اینکه اصلا قابلتون را نداشت
شماها دوستای عزیز من هستید
خداوند یار و نگهدار عزیزان همه باشه ...

میترا سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 22:44

خداپدرعزیزتون رو رحمت کنه
من استفاده میکنم تیلو جان چندساله

ای جانم
خداوند شما را حفظ کنه
خدا عزیزانتون را نگه داره
انشاله به شادی استفاده کنی... انشاله تک تک روزها را با خاطره های خوش ثبت کنی

ماه نیا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 08:29

سلام
دوست خوبم من دانلود کردم و تصمیم دارم برای دسکتاپ سیستمم استفاده کنم و تولد عزیزانم و روزهای خاص را با فتوشاپ طرح بدم ممنون از شما.

سلام به روی ماهت
خیلی کار خوبی کردی
خیلی هم ایده قشنگی...
ممنون که بهم گفتی و بهم انگیزه دادی

سارا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 09:14

زیبا و کاربردی بود ممنونم.خدارحمت کنه پدر نازنینتونو

عزیزمی ساراجانم
خداوند عزیزانت را نگه داره برات

مانا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 11:33

سلام تیلو جان. من الان دو تا تقویم رو دانلود کردم. همونطور که از شما انتظار داشتم، از جفتشون عشق فوران می کرد (درست مثل خودت)، دومی رو من بیشتر دوست داشتم. ولنتاینت مبارک منبع انرژی، همیشه شاد باشی دختر زلال

سلام به روی ماهت
مرسی مانا جان
کامنتت عین اسمت... پر از حال و انرژی خوب بود
خوشحالم که استفاده میکنی... و خوشحالم که خوشت اومد
انشاله هرروز سال پیش رو برات پر از حس و حال خوب و خاطرات بینظیر باشه

هانا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 12:07

سلام تیلو جان
دو تا تقویمت خیلییییی قشنگن ، خیلی ممنونم
من هر دو فایل رو دانلود کردم و میخوام پرینت بگیرم

سلام به روی ماهت
عزیزدلمی
خدا را شکر که خوشت اومد
الحمدلله ...
امیدوارم تک تک روزها پر از تیکهای رنگی رنگی و خبرهای دلچسب بشه

مریم چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 14:15

منم دانلودشون کردم زیبا ودوست داشتنی هستند نوشته هاشونم همینطور ،عمیق و پرمفهوم بودند ممنون ازتون روح پدرتون شادو قرین رحمت. سال خیلی عالی و شادومعرکه ای براتون آرزو میکنم

سلام مریم جانم
همون مریم قدیمی خودمون هستی؟
خداوند رفتگانت را بیامرزه... خداوند بهت سلامتی و طول عمر بده ...
منم برات بهترین ها را آرزو میکنم

بهار چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 15:09

سلام عزیزدل
هردو فایل رو دانلود کردم برای پرینت گرفتن هردو کار خیلی زیبا هست ممنون از وقت و انرژی که صرف کردید .خدا پدر جان بزرگوارتون رو هم رحمت کنه.

سلام بهار جانم
ای جانم
ممنون که گفتی و بهم انرژی دادی
برات آرزو میکنم یه عالمه چیزای خوب گوشه و کنار تقویم یادداشت کنی

لیلی چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 15:13

سلام
ممنون تیلو جان از تقویم زیبات. انشااله سال آینده برای همه سرشار از شادی وسلامتی وبرکت ودل خوش باشه و برای تو از همه بیشتر

سلام لیلی جانم
انشاله
برای هممون
برای شما و عزیزانتون هم

مانی چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 17:39

سلام تیلو جان هنرمند و مهربان
تقویم ها عالی‌ هستند.
روح پدر جان در آرامش

سلام دوست خوبم
شما که دیگه نیاز به گفتن نیست که همیشه به من محبت دارید و منو شرمنده لطفتون میکنید

روشن* چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 20:02

سلام تیلو خانم مهربون وقت تون بخیر وشادی
من هرسال تقویم هایی که میگذارین رو دانلود میکنم،امسالم همینطور
هردو تا تقویما قشنگ بودن ولی من مبخوام اون یکی که جملات زیبا داشت رو چاپ کنم.دست گلتون پربرکت و وجودت همیسه در سلامت و پراز آرامش وشادی باشه ان شاءالله،خداوند روح پدر نازنین تون رو هم غرق شادی وآرامش ابدی ونعمات بهشتی کنه ان شاءالله.
مدت زیادی هست که براتون پیام نگذاشتم و یادم نیست قبلا با همین نام کاربری پیام گذاشتم یا نام دیگه ای،فقط یادمه اون اوایل گفته بودم باهاتون هم استانی هستم و ساکن یکی از شهرای اطراف اصفهان والبته خانم هستم(این رو برای استیکرای گلی که آخر کامنتم میذارم گفتم)
ان شاءالله درپناه خداوند ودرکنار عزیزانتون همیشه شاد وتندرست وسلامت باشین

سلام روشن جانم
روزگارت پر نور
عزیزدلمی
برام مایه افتخار هست که هر سال تقویم را برمیداری... امیدوارم تک تک روزهات پر از حس و حال خوب و دل انگیز باشه
والا یه دوست نازنین به نام روشن داشتم که رفت دانشگاه و آروم آروم از وبلاگ دور شد... فکر کنم خودت هستی عزیزدلم...

بهار چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 22:04

سلام.
تیلوجونم من الان دانلود کردم.
چقدر آخه شما هنرمندی!
خیلی خوب بود.
ممنون که اینقدر مهربونی، نازنین.

سلام به روی ماهت
بهم لطف داری نازنینم
روزگارت پر از دلخوشی و شادی و خوشبختی و موفقیت

مینا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 23:01

سلام. من تا حالا از تقویم های شما استفاده نکردم ولی در هر حال بابتش تشکر می کنم.
دست و پنجه تون پرتوان

سلام عزیزدلم
خیلی لطف داری
امیدوارم بتونی دانلود کنی و خوشت بیاد

مینا پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 00:37

سلام
خدا پدرتون رحمت کند.
متاسفانه لینک فعال نبود و نتونستم دانلود کنم.

سلام میناجانم
خداوند عزیزانت را برات حفظ کنه
لینک را کپی کنید توی قسمت آدرس.. به سادگی دانلود میشه

فرزانه پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 09:11 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

ممنون تیلو جان. من خواننده خاموشی هستم که کمتر از یک ساله وبلاگت را دنبال میکنم و لذت میبرم. اولین بار بود تقویمت را دانلود میکردم و خواستم بگم خیلی خیلی زیبا و دوست داشتنی بودند.
الهی دلت همیشه شاد باشه

فرزانه نازنینم از اینکه کنارم هستی و همدل و همراهی مممنونم
امیدوارم روزهای بینظیری پیش رو داشته باشی
ممنون که بهم گفتی

الی پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 12:53

ای جانم به تو و تقویم های خوشکلت من پارسال دانلود کردم امسالم حتما دانلود میکنم و باعث میشه همیشه تو و مهربونی هات جلو چشمم باشن، تو اینستا دیدمت ولی تا امروز دسترسی به وبلاگ نداشتم که کلی ذوق کنم از دیدن کارهای خوشکلت

ممنون الی نازنینم
میدونی که حتی دیدن اسمت لبخند به لبم میاره

زایر پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 19:15

سلام بانوی مهر
من تقویمها رو دانلود کردم و قراره بعد از ماموریت به امید خدا پرینت بگیرم.
مرسی از تقویمهای قشنگت
مدت کوتاهی هست با وبلاگت اشنا شدم و ذوق میکنم از پستهای جدیدت.
شاد باشی

سلام دوست نازنینم
انشاله که به شادی استفاده کنید
انشاله که کلی یادداشتهای خاطره انگیز گوشه و کنارش بنویسی
خوشحالم از همراهی و دوستی باهاتون

گیسو پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 22:48

تیلو جان، من تقویم ها رو دانلود کردم و خیلی دوستشون دارم. روح پدر عزیزت قرین رحمت الهی باشه

عزیزمی گیسوجانم
خداوند بهت سلامتی و شادی بده
ممنون که بهم گفتی

فرناز پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 22:53

سلام تیلو جان تقویم ها رو دانلود کردم. هر دو زیبا بودن و دوست داشتنی ممنونم دستت درد نکنه. روح پدر گرامی شاد باشه.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
انشاله که روزهای پیش رو بینظیر باشند برات

رسانا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 10:12

سلام عزیزم . مثل هر سال عالی و بی نظیر بود . ممنونم بابت تقویم زیبایت . و خداوند روح پدرجان را قرین نور و رحمت الهی کند و به شما و مادر جان و بقیه خانواده سلامتی بده .

عزیزدلمی
بهم لطف داری نازنینم
خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد