روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزتون مبارک

سلام دوستای عزیزم

فارغ از جنسیت روزتون مبارک

تک تک روزهای زندگیتون مبارک و شاد

اینکه برای نامگذاری روزها چه بهانه ای هست و به چه بهانه ای چه روزی را به چه نامی نامگذاری میکنند الان موردی نیست که من بخوام در موردش حرف بزنم

چیزی که میخوام بگم این هست که وقتی قرار هست با بهانه و بی بهانه زندگی را شاد و زیبا ببینیم میتونیم این روز را مبارک و شاد کنیم

روز مادر... روز زن...

این روز به هممون مبارک ... چه آقایون چه خانم ها

هممون مادرانی داریم که قابل تقدیر و ستایش هستند

مادر بزرگ ... خواهر ... عمه .. خاله ... و یه عالمه موجود نازنین و دوست داشتنی که باعث میشن این روز برای تک تک مون مبارک بشه

مبارک شدن یه روز با یه نام زیبا نیاز به ریخت و پاش خیلی زیاد نداره ... البته که اگه امکانش را داریم و نیاز هست خیلی هم خوب میشه ...

ولی در هر صورت مهم اون حس خوب و حال خوب کنار عزیزانمون هست

من که واقعا هیچ ایده ای برای هدیه روز مادر نداشتم

ولی خواهر جان یه سری ظروف چوبی خرید که قرار شد هزینه ش را با هم نصف کنیم

ظروف را اینترنتی خریده بود و قرار بود با تیپاکس برسه که اونم ماجرایی شد برای خودش و کلی حرص خوردیم

شماره پیگیری زنگ زدم و هیچ کاری عملا از دستشون برای پیگیری بسته بر نمیومد...

در نهایت امروز بسته رسید...هنوز بازش نکردم


مادرجان خودشون برای خواهرا که خودشون هم مادر هستند هدیه خریده بودند

مادرجان گفته بودند که همه بیان دور هم باشیم

الاله  و خاله اومده بودند و الاله برای مادرجان گل خریده بود یه مدل گل کریستال که خوشگل بود

خواهر و مغزبادوم هم یه ظرف خریده بودند

من و اونیکی خواهر هم که همین ظروف چوبی...

تا شب هم دور هم بودیم ...


یه سفر عجله ای و هول هولکی جور شده که میرم و میام و ازش براتون مینویسم

میخوایم بریم یه سر بزنیم به عموجان

برای همینم دیروز از صبح به شدت در حال بدو بدو بودم

کارهای بانکی و خرید و ...

سرصبر میام با جزئیات براتون تعریف میکنم

امروز بعد از باشگاه اومدم که هرچی کار باید تحویل بدم را انجام بدم که چیزی نمانده باشه

برای همینم از صبح به شدت درگیر کار هستم

الان هم یه آقایی اون روبرو نشسته و سوال ریاضی غلط گیری میکنه

منم تو این فاصله اومدم یه پست بنویسم که از هم بی خبر نمانیم...


به خدا میسپارمتون

بی بهانه و با بهانه لبخند بزنید

با هم مهربون باشید

و قدر لحظه ها را بدانید

خودمم همین کارها را خواهم کرد

اگه اینترنت داشته باشم ... حتما توی اینستاگرام عکس میزارم و باهاتون در ارتباطم

@ tilotilomaniya1402

نظرات 9 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 16:08 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عیدتون مبارک

مانی چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 23:56

تیلو جان عزیزم
به به
به سلامتی و چشمتان به دیدار عزیزان روشن

خوش بگذره

متشکرم دوست خوبم

ترانه پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 17:44

بی بهانه روزت مبارک تیلوی عزیزم

همه ی روزهات شاد
خودت بهترین بهانه ای... زیباترین بهانه...

ربولی حسن کور دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 08:02 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کجایین؟ حالتون خوبه؟

سلام جناب دکتر
عرض کردم سفر بودم

سیما از شیراز دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 13:54 https://mymemories1402.blogsky.com/

سلام تیلو جان
خوبی؟
روزت مبارک.آفرین به این مادر با درک.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
ممنون از تعریفتون

مانی پنج‌شنبه 21 دی 1402 ساعت 07:21

تیلو عزیزم
عکس ها عالی‌ هستند، از دیدن روی ماه خودت و مادر جان خیلی‌ خوشحال شدم.

خوش بگذره

ممنون دوست خوبم ...
باید یه مقداری عکاسیم را تقویت کنم

مهربانو دوشنبه 25 دی 1402 ساعت 16:56 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جانم امیدوارم خیلی بهت خوش گذشته باشه عزیزم هر روز روزت باشه

ممنونم عزیزدلم
خیلی خوب بود و خوش گذشت
جای دوستان خالی

سید محسن دوشنبه 25 دی 1402 ساعت 18:21

هر کاری نیاز به انرژی و توان، دارد—توان خودرا، برای کمک بدیگران،در کنترل داشته باشید

چشم

متین شنبه 30 دی 1402 ساعت 14:50 https://matinzandy.blogsky.com/

سلاک کجای بانو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشالله که سفرتون بخیر و سلامتی باشه دلم برای نوشته های پر انرزیتون تنگ شده

سلام دوست جان
اومدم
میدونم طولانی شد ... ولی برگشتم
منم دلم برای تک تک دوستام تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد