روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین روزهای اردیبهشت

سلام

روزتون خوش آب و رنگ


من که کلا شماره ی روزهای ماه رمضان و تاریخ و اعداد هفته از دستم رفته

نمیدونم چرا این روزها خیلی با تاریخ و روز و ماه سروکاری ندارم و دارم برای خودم در بی زمانی زندگی میکنم

برای خودم سحرها را با شکوه برگزار میکنم

ظهرها حسابی اذیت میشم

و بعد از افطار دوباره پرانرژی دنبال هزارتاکار رنگی رنگی میرم

به یه سری ذکر و دعا عادت کردم و دوستشون دارم و قرآنم این روزها در تمام لحظه ها کنارم هست

خلاصه که در آخرین روزهای اردیبهشت محبوبم دارم تو خلسه ی تیلویی خودم زندگی میکنم



دیروز را کلا با دوتا فسقلی سرکردیم

کلی بازی کردیم و کلی سر و صدا و شیطنت

فندق آروم آروم داره بازی کردن و خندیدن و سروصداکردن را یاد میگیره

آروم آروم از دیدن آدمهای آشنا ذوق میکنه و عکس العملهاش روز به روز شیرین تر میشه

مغزبادوم روز به روز شیرین زبون تر و باهوش تر میشه و برای من قابل تحسین

مطمئنا چون من این دوتا فسقلی را خیلی دوست دارم از همه دنیا اونا را برتر میبینم و حس میکنم از همه بهترن....



پ ن 1: با اینکه خیلی سوژه برای نوشتن آماده کرده بودم الان حس نوشتن ندارم

پ ن 2: آقای دکتر یک قول و قرار عاشقانه به من دادن که از یادآوریش دلم تندتر میزنه

پ ن 3: روزهای شلوغ دفترم را باید مدیریت کنم


نظرات 8 + ارسال نظر
سعید شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 11:24 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماهم
خوبی؟
قبول باشه
من دیروز ظهر می خواستم با گروه برم کویر
از در که اومدم بیرون یهو دیدم ناردونه و جوجه و مامان و باباش بی خبر از راه رسیدن
واااااااااای خدای من
بابت قهوه هاتم خییییییییلییییییییییی ممنووووووووووون

سلام بر پسرعموی عزیز
تو این گرما کوییییییییییییییییییییییییر
البته که از شبهاش هیچی نگو که میدونم چه بهشتی زیر اون ستاره بارون وجود داره...
هنوز قهوه ها را نگرفتی که تشکر میکنی... بیا بگیر بعد تشکر کن

مهدی شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 11:33

چه ماه رمضونِ پر برکتی داری
پ ن2: چه خوووووووب
حتما که مثل همیشه خوب و عالی و پر انرژی همدیگه رو میبینید.

ماه رمضون همیشه با برکت هست... کاش خیلی چیزا یادمون نره
امیدوارم

بهامین شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 11:54

نماز ،روزت قبول تیلو جانم
التماس دعای زیاااد
موقع قران خوندن یا ذکر گفتنا اگه بیادم بودی،دعام کن

طاعات شما هم قبول
منم التماس دعا دارم
من زیاد یاد همتون میکنم

قلب من بدون نقاب شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:28 http://daroneman.blog.ir

سلام جانا
برای من این روزها خیلی دعا کن تیلو
میدونم که همیشه انرژی مثبتت پراکنده است

با خوندن قرار عاشقانه لبم خندون شد

سلام عزیزدلم
اتفاقا به طور ویژه تو دعاهام هستی
من از شماها انرژی میگیرم

طیبه شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:23 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام تیلوی هنرمند و مهربون
خداوند ازت قبول کنه این روزه داری عاشقونه رو.آدم بهت غبطه می خوره.ایشالا همیشه سالم باشی و هرساله بتونی ماه رمضون همینجور عاشقونه بری به میهمانی خدا

من که دلم برای نوزاد ضعف میره.عاشق بچه هستم کلا از فندق بگیر تا مغز بادوم تا....باهاشون عشق می کنم حال می کنم.

ما هم منتظر قول و قرار عاشقانه ات می مونیم به امید خدا

سلام دوست جان من
بهم لطف داری
طاعات شما هم قبول
منم کوچولوها را خیلی خیلی دوست دارم

مهربانو شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:31 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلویی
روز نو و هفته ی نو بخیر و برکت
عزیزم دل منم برای اون قرار ، به تاپ تاپ افتاد .
خدا مغز بادوم و فسقلی و همه ی بچه ها رو نگهدار باشه و عاقبت بخیرشون کنه

سلام مهربانوجانکم
همه ی روزگارت مبارک و شاد
الهی آمین

جزر و مد شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 20:55

به به پس به زودی دلتنگی ها برطرف میشن

الهی آمین

منم امیدوارم

soly یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:53

سلام صبحت بخیر
ان شالاه قرار عاشقانه تون پراز خوشی و صفا باشه.

سلام عزیزدلم
متشکرم
انشاله
انشاله همه عاشقانه های زیبا را تجربه کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد