روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آرام جان من کو...

سلام

صبحتون شاد و گل گلی


یکی از دوستای مجازیم بهم پیام داد : یکی از دوستام داره میاد اصفهان و میخوام برات یادگاری بفرستم

واقعا قلبم گرم شد ، چشمام قلب قلبی شد ... مهربونی تا چه حد؟؟؟

چطوری میشه این حجم از مهربونی را جبران کرد؟



حال دل آدم که خوب باشه میتونه لیوان خوشگلش را پر از آب و گلاب کنه و بشینه یه گوشه و خیالهای رنگی ببافه

حال دل آدم که خوب باشه کارهای روزمره ش زودتر سروسامان پیدا میکنند

حال دل آدم که خوب باشه دنیا را خوشرنگ تر و هوا رابهتر و زندگی را زیباتر میبینه


تازگی هر بار میرم خرید کلی باخدا راز و نیاز میکنم... ای خدا به هممون کمک کن

کاش اگه نمیتونیم کمکی به هم دیگه بکنیم باری هم رو دوش هم نشیم


مغزبادوم زنگ میزنه و تاکید میکنه یادت نره که پنجشنبه میخوایم دسته جمعی بریم بیرون

چشمام قلب قلبی میشه از اینهمه شور و هیجان این دختربچه

یه عالمه از حس های زندگی که در من جوانه میزنه مسببش مغزبادوم هست




پ ن 1:من برای دل خودم  ذکر و دعای روزانه دارم ، وقتی میخونمش حس میکنم آینه دلم براق تر میشه


پ ن 2: یه لیست از کارهای عقب مانده مینویسم و همون موقع میدونم ایناکارهایی هست که دیگه شاید هیچوقت انجامشون ندم

هرکاری را خوبه که به موقع خودش انجام بدیم


پ ن 3:  بهانه های رنگی رنگیش را دوست دارم


پ ن 4: شما دوستی که اندازه من رنگی رنگی لباس بپوشه دارین؟

چه حسی بهش دارین؟


نظرات 8 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 10:31 http://www.zowragh.blogfa.com

خوش اومدی دختر عموجونم
کاش میگفتی یه گاوی گوسفندی جلو پات قربونی میکردم
من خاک پای شما دوستام هستم که دوستیتون رو ثابت کردین
این جا دنیای مجازیه ولی دوستی شما حقیقی و واقعیه
تو که دختر عموم هستی دیگه جای خود داری
ببین دخترعمو من اگه برای کسی کاری انجام میدم بخدا بخدا توقع جبران ندارم اما توقع این که در جوابش نامردی و بی اعتنایی ببینم رو هم ندارم
مشکل اینجاس که هر خوبی که میکنم بجاش بدی میبینم ای کاش بجاش اقلا سکوت میدیدم
اتفاقا من بهتر از تو نباشم که البته نیستم خیلی خوشبینم همیشه سعی میکنم مهربونی کنم و مودب باشم و احترام بذارم ولی با این حال خود منم در معرض قضاوت و بد بینی قرار میگیرم نمیذارن آروم باشم آخه
من اگه بخوام هم نمیتونم مهربون نباشم بی ادب باشم بی تفاوت باشم و اینا
خوش حالم کردی اومدی دختر عموی جانم

متشکرم پسرعموجان
منو شرمنده نکن
همون که گفتم شما تاج سر هستید ، اصلا ازاین حرفا نزن
مطمئنم که بی چشمداشت محبت میکنی ولی بدبینانه س که بگیم در جواب هر خوبی نامردی دیدم، بالاخره آدمهای خوب و بد وجود دارند و این غیرقابل انکار هست
در اینکه خوش بین هستی شک ندارم
در اینکه مهربون و مودبی شک ندارم که توی کامنتها و پستهات کاملا مشخصه این موارد
ولی سعی کن قضاوت و حرف دیگران روی زندگیت تاثیر گذار نباشه چون آدمها هنوز یادنگرفتند که حق قضاوت و دخالت در زندگی دیگران را ندارند
خودمم خوشحالم که اومدم و سر زدم بهت

نل یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 10:55

تولدش مبارک

حرفی ندارم جز اینکه بگم خوب باشی و سرحال.میخونمت.هرروز.کامنت نمیزارم فقط..عذر مرا پذیرا باش دوست من

متشکرم عزیزدلم
تو خوب باش ، حال دلت خوب باشه ما ازت کامنت نمیخوایم

سعید یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:30 http://www.zowragh.blogfa.com

قربون محبتات دختر عموجان گلم
همنشینی با تو باعث شده مهربونی رو یاد بگیرم
ممنونم از این راهنمایی ها و حرفات
حرفاتو آویزه ی گوشم میکنم
ما تو خانوادمون 5 تا بچه داریم که دوتاشون نی نی ان

نفرمایید جناب پسرعموجان
ما پیش ما شاگردی میکنیم
خوش به حالتون
الهی نی نی های خانواده تون هی زیاد و زیادتر بشن

فندوقی یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:35


تو چنین خوب چرایی

رسیدن یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 13:02

من با این حجم بزرگ محبت تو چیکار کنم؟

رسیدن یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 13:40

قربانت خانمی.

زنده باشی

قلب من بدون نقاب یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 14:16 http://daroneman.blog.ir

عزیزم این چند روز پست ها رو می خوندم
ولی نشد کامنت بذارم

من هم دلم روشن میشه با شیرین زبونی های مغز بادوم
شما که خاله جانی دیگه جای خود داری خدا حفظش کنه

لباس های رنگی رو خیلی دوست دارم
ولی حتما ست میکنم که از هر دری سخنب نباشه ی وقت

همین که منو میخونی متشکرم ازت
خدانگهدار همه ی عزیزان شما باشه
منم هنوز به ست کردن دقت میکنم

الی یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 18:08

دوستای خوب نعمتن
برکتن
وجودشون آرام بخشه
البته یکسره این خوبیها به وجود خودت برمیگرده که اینقدر خوبی

من واقعا اونقدرا هم خوب نیستم ولی دلم میخواد که باشم
سعی میکنم که باشم
دوستای خوبی دارم و به وجودشون افتخار میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد