روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عجله ای و در هم

سلام

روز و روزگارتون شیرین


اینکه یهو غیب شدم و رفتم تو غیبت کبری... هیچ عذرموجهی نداره

و باید خیلی خیلی عذرخواهی کنم

از همه اونایی که بهم پیام دادن بی نهایت متشکرم

الان وقت ندارم نظرات را تایید کنم

اما سر فرصت حتما میام و این کار را میکنم


حقیقت این هست که از بعدازظهر شنبه به طور خیلی یهویی قرار بر این شد که با خانواده همسر داداش بریم یک کشور اروپایی و داداش اینا هم بیان اونجا

حالا تصور کنید که پاس های ما اعتبار کافی نداشت و ما افتادیم در یک پروسه خیلی وقت گیر

این وسط یک قرار عاشقانه جور کردیم چون دیگه اصلا طاقت دوری آقای دکتر برام ممکن نبود

در این میان دندانپزشکی های اورژانسی هم پیش اومد و مجبور شدم دندان عقلم را بکشم

خلاصه که همش به بدو بدو هستم

خیلی کارهای نامنظم و زیاد دارم

هروقت بتونم میام

لطفا نگران نباشید

به یاد همتون هستم

نظرات 17 + ارسال نظر
گولو سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 12:34

سلام
همیشه به خوشی ان شاالله
مواظب خودت باش دخمل جان

سلام به روی ماهت گولو جان
متشکرم

عزیزم چقدر خوب خوش بگذره بهت

والا من که راضیم دیر به دیر بیای و همش تو مسافرت و دیدار های عاشقانه باشی

چقدر تو مهربونی سپیده جان
ممنون عزیزم

امیر سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 17:32

با سلام
گویا بقول شما گذر سال روی دور تند افتاده و همه کارا باید بدو بدو انجام داد هر جا هستید ابتون سرد و نانتون گرم جیبتون پر از دلار و دلتون سرشار از شادی و دلتون مملو از خنده و چشمتون مالامال از دیدنی های زیبا و دوستون پر از سوغاتی باد

سلام به روی ماهتون
کارها روی دور تند هست
من برای همه مردم این مملکت دعاهای خوب دارم
با این وضعیت اقتصادی همه نگران هستند ... الهی جیب همه پر دلار و یورو باشه

روشن سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 20:38 http://roshann.blogsky.com

واییی دیدار با خونواده بسیار خوبههه :))
خوشا به حالتون :))
ایشالا خوش بگذره
به جای ماهم خوش بگذرون:))

امیدوارم با شماها برم سفر و خوش بگذرونم که اونوقت واقعا بینظیر میشه

رسیدن سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 21:12

به سلامتی عزیزم خوش بگذره. خیلی هم خوبه

ممنون

رسیدن سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 22:04

تیله دلم گرفت که یه مدت نیستی .
ولی خوش باش عزیزم

خدا نکنه دلت بگیره
باید بیای سرصبر با هم گپ بزنیم

مردیت گری سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 22:07

ایشالله همش از این بدو بدو های شادمانه :)) قرار های عاشقانه مسافرت های یهویی با خانواده

متشکرم
چقدر دلتنگ قرار عاشقانه ام ...
ممنون

رسیدن پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 08:38

تو که تو بلاگ اسکای نباشی انگار هیچ کس نیس . چون از کسایی که میشناسم تو فعال تری و هر روز آپ میشی و به منم سر میزنی . وقتی نیستی خونه وبلاگ منم خالیه


منو شرمنده محبتت میکنی دختر

رهآ پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 15:12 http://rahayei.blogsky.com

خوش باشی تیلوی عزیزم

ممنون
دعاگوی خوشی و سلامتی شما هستم

خاله ریزه یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 15:18 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

به به !! همیشه به گردش. دیدار از برادر هم خیلی باید بچسبه بهتون با این شرایط :)
ا

متشکرم
انشاله که شما ها هم همیشه شاد و سلامت باشین
خیلی دیدار خوبی بود

الی یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 21:54 http://elhamsculptor.blogsky.com

سفر خوش
خوش بگذره
با خاطرات شیرین برگردی

متشکرم الی جانکم

روشن دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 02:57 http://roshann.blogsky.com

تیلو جانم به یادتم ...
مراقب خودت باش ...
من همیشه دعاگوی بهترین تیلوی دنیا هستم:)))

ممنونم دختر گل
متشکرم
منم دعاگوی روشن ترین دوست خودمم

Reyhane R دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 10:24

خوش باشی هرجا که هستی تیلو جان

منم برای شماها همین آرزوی زیبا را دارم

دندون دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 11:05 http://shab-roooz.blogsky.com/

الهی همه چی برات به خوشی باشه

به همچنین برای شما دوستای گلم

رافائل دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 12:44 http://raphaeletanha.blogsky.com

سرت سلامت. خداروشکر که گرفتاری ها به خیر بوده. تا باشه از این سر شلوغی ها. خوش بگذره بهتون.

عروس خانم گل
انشاله که خداوند برای همه خیر و خوشی رقم بزنه

امیر چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 22:55

دیری است که تیلو سلامی نفرستاد
ننوشت کلامی و پیامی نفرستاد
ماه از تیر گذشت و هفته اول مرداد هم در حال سپری شدن است اما خبری از تیلوی عزیز نشد حوصله مون سر رفت از نبودت و دلمون تنگید و چه عرض کنم که پکید از نیامدنت شاید ه

آخ آخ ببخشید
اومدم

امیر پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 12:27

با سلام
نومدی نومدی خوتو دیدم یک بغل نرگس هم سی تو چیدم
از بس دیر کردی و نیومدی بخوابم آمدی و من هم یک بغل گل نرگس برای تو چیدم
ما منتظر منتظر منتظر تیر یی هستیم
ما منتظر منتظر منتظر خوشخویی هستیم

زود باش بیا زود باش بیا

سلام به روی ماهتون
اومدم
اومدم
نگران نباشین اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد