روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جای آفتاب به تابستان تو بتاب :)

سلام

روزتون زیبا


هرچند تمام تلاشم را میکنم که پر از انرژی مثبت باشم

این روزها انرژی منفی از در و دیوار و گوشه و کنار میریزه...

همش باید مراقب باشم تلویزیون روی چه شبکه ای هست

رادیو گوش نکنم

اینستاگردی را محدود کنم

صفحه های مجازیم را باز نکنم

خودم را به شربتهای خوش رنگ و خنک مهمون کنم

دائم برای خودم دلخوشکنک های ریز و درشت جور کنم

بیشتر به اطرافیانم محبت کنم

تو مکالمات روزمره به دیگران فقط از گل و بلبل بگم و شکلات تعارف کنم و لبخندهای گشاد بزنم

توکلم به خداست... سعی میکنم ارتباطم را نزدیک تر کنم

سعی میکنم گره های که منو به ایمان و توکل نزدیک میکنه را سفت تر کنم

و امیدوار باشم...



خواهرم که بارداره ، تپش قلب داشته و رفته دکترمتخصص

گویا غلظت خونش کمی زیاد بوده و فشارش هم کمی بالا

نگرانش شدم

امیدوارم چیز مهمی نباشه و این چند ماه باقیمانده را به سلامتی بگذرونه




پ ن 1: دوباره شروع کردم صبح ها کمی زودتر بیدار بشم که وقت کافی داشته باشیم قبل از اومدن سرکار با آقای دکتر یه گپ درست و حسابی بزنیم


پ ن 2: یکی از همسایه های باغچه برای بابا یه پلاستیک بزرگ فلفل دلمه ای آورده

بابا هم کلا تنها خوری را دوست نداره

به همسایه های خونه فلفل دلمه ای داده

بقیه اش را آوردم برای همسایه های دفتر

سهم للی را هم گذاشتم کنار


پ ن 3 : توی استفاده از سایت دیوار مهارتم بهتر شده

یک فنرزن اضافه داشتم ... امروز اونو گذاشتم برای فروش

نظرات 4 + ارسال نظر
دندون یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 10:40 http://shab-roooz.blogsky.com/

اینستارو منم تحریم کردم... چیه همش با اعصاب و روان ادم بازی میکنن.. یا پلنگارو نشون میدن یا خین و خین ریزی...
اقا شربت بهار نارنج بزن بر بدن... من معتادشم...

منم فلفل دلمه ای میخوام لطفا...

واقعا باید منم کلا تحریم کنم این اینستا را ... حقشه

بهارنارنج که کلا عشقه

اخیش کاش نزدیکم بودی...

رسیدن یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 11:58

امروز هم میفهممت بدون اینکه دلم و دستم بره به یه سری کلمه که سعی کنه آرومت کنه یا حتی خودمو آروم کنه .
خدا به خواهرت سلامتی بده .
دوست دارم

تو هر روز منو میفهمی
اینقدر مهربونی و دل بزرگی داری که همه را درک میکنی
خداوند خودش به هممون کمک کنه

بهار شیراز یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 12:46

شم اقتصادی ات خوبه کلا

اگه شم اقتصادیم خوب بود که الان میلیاردر بودم

روشن دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 15:20 http://roshann.blogsky.com

اینستا که به هیچ عنوان نمیرم و اصلا تا حالا نصب نکردم.
اخبار نمیبینم و به قول خودت خودم رو با دلخوشکنک های ریز سرحال میارم :)
فانتزی دیدن جهان خیلی خوبه .. و من با فکر انتخابش کردم...
+خوبه اتفاقا فروش وسایل دست دوم
+صبح زود بیدارشدن خیلی خوبه ولی من ۷ زودتر نمیتونم:(

چقدر کار خوبی کردی
وقتت را تلف نکن برای این چیزها
دلخوشکنکها را برای خودت جور کن
از زندگیت لذت ببر
دیدن دنیا که حرف نداره ... حتما انجامش بده
سحر خیزی عالیه
انگار کلی وقت پیدا میکنه آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد