روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی تابستانی

سلام

روزگارتون زیبا


اول از پنجشنبه بگم که ساعت 9 رفتم دنبال مغزبادوم

با هم رفتیم و از یه تولیدی قارچ برای مامان قارچ خریدیم و تحویلش دادیم و بعد دوتایی رفتیم دنبال للی

ماشین را گذاشتیم دم خونه ی للی و با هم راه افتادیم

رفتیم اول از همه برای مغزبادوم یک جفت کفش تابستونی خریدیم

بعدم للی مانتو و شال و کفش خرید

منم شال و بلوز برای خودم و بلوز برای مامان و آخرشم یک دستبند و انگشتر استیل برای خودم...

بستنی خوردیم و کلی سه تایی گفتیم و خندیدیم

رسیدیم خونه و پدر وسایل راه اندازی کولر برای اتاق منو فراهم کرده بودند

این شد که تا نزدیک عصر دستمون بند کولر شد

بعد هم دیش های م ا ه و اره به هم خورده بود که مجبور شدیم زنگ زدیم آقای نصاب

خلاصه که تا شب رو دور تند بودیم

آقای دکتر هم از صبح جلسه پشت جلسه داشت و از معدود روزهایی بود که تا شب از هم بیخبر بودیم


جمعه هم از صبح بساط باغچه را جور کردیم

با خواهرا و عمه

برای شب هم قرار شد لازانیا با من باشه...

آخرای شب برگشتیم خونه و از خستگی بیهوش شدم



پ ن 1: همه این دو روز به یاد کنکوریها به خصوص روشن عزیز بودم

پ ن 2:  دلتنگی قلبم را فشار میده

پ ن 3: کم آبی خیلی وحشتناک شده ... خدا بهمون رحم کنه

پ ن 4: اگه تیرماه را از دست بدم تمام برنامه ریزی کاریم بهم میریزه و من تا همین جا خیلی خیلی عقبم

پ ن 5: دلم یه تغییر اساسی میخواد

نظرات 7 + ارسال نظر
سولی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 11:30

ان شالاه دلت هرچی میخاد همون بشه .


فدای مهربونیات

رسیدن شنبه 9 تیر 1397 ساعت 11:48

سلام عزیزم. مبارکت باشه چیزای خوشکلت.
آب نمیدونم چی راجبش بگم . چند روز به این فکر میکنم که چقدر زود رسیدن این روزای بد بی آبی . خدا بخیر کنه .
دلت عاشق باشه همیشه عزیزم

سلام به روی ماهت
متشکرم
خدا خودش به هممون کمک کنه
الهی آمین
به همچنین شما عزیزدلم

دکلمه های یهویی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 13:12 http://t.me/dejavu02

امیدوارم بهترینها واسه همه اتفاق بیوفته

انشاله
انشاله
چه اسم باحالی دارین شما... به به

زهره شنبه 9 تیر 1397 ساعت 13:55 http://hamdely.blog.ir

به به لازانیا نوش جونتون
ببخشید من خواننده خاموشم اما لازانیا نگداشت خاموش بمونم

جاتون خالی
مرسی که روشن شدی

هدی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 14:07

سلام بر تیلوی عزیز و دوست داشتنی

سلام به روی ماهت

دندون شنبه 9 تیر 1397 ساعت 15:46 http://shab-roooz.blogsky.com/

شماره 5 رو پایه اتم شدید
چطوری تیلو؟

فدای مهربونیات
ممنون
خوبم

روشن شنبه 9 تیر 1397 ساعت 21:09 http://roshann.blogsky.com

روزهای پر انرژی خیلی خوبه خیلی روزهایی که از صبح تا شب مشغولم رو دوست دارم:)))
لازانیای تیلو پز که واقعا خوردن داره:)))
واقعا ممنونم ازت :))))
خیلی ممنونم بابت انرژی ت:))

کاش میشد همه تون را به یه لازانیای تیلوپز دعوت کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد