روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سایت دیوار

سلام

صبحتون عسل



اول از همه از قصه ی فروش اینترنتی بگم

دوبار به آقای مورد نظر زنگ زدم و هر دوبار فرمودن ... آخ آخ یادم رفت ... الان میریزیم

و دفعه دوم با دادن تخفیف به خودش، بدون هماهنگی با من ... پول را ریخته بود

به نظرم کارش بی انصافی بود و من راضی نیستم از این کار

و فکر کنم معامله اینطوری اشکال داشته باشه

از این به بعد روشم را عوض میکنم

کما اینکه دومین مانیتور را با همون قیمت کم گذاشتم برای فروش

ولی وقتی مشتری زنگ زد گفتم باید برای تحویل بیاد اینجا

من مانتیور را تست میکنم و سالم تحویلش میدم

پولش را هم همینجا ازش میگیرم

و وقتی هم برد بیرون دیگه مسئولیتی در قبالش ندارم

من قیمت را از نصف هم کمتر گذاشتم... دلیلم هم این بود که اینا به کارم نمیاد و تو انباری داره خاک میخوره بزار حداقل کار یه نفر را راه بندازه



از روابطم با آقای دکتر هم باید بگم ما همیشه حالمون عین بهار متغیره...

فعلا هم گل و بلبلیم و داریم قربون صدقه هم میریم








پ ن 1: من وقتی پست مینویسم بعدش نمیخونم و غلط گیری نمیکنم

بعد دیروز تو پست دوتا غلط املایی داشتم که واقعا باعث آبروریزی بود


پ ن 2: تلفن کل منطقه اطراف خونمون قطع هست

اینترنت هم قاعدتا نداریم

بی آبی کم بود... کمبود نت هم بهش اضافه فرمودند


پ ن 3: تمام وسایل دفتر که بردم انباری را دارم کم کم وارد سایت دیوار میکنم

هم تو انباری جا باز میشه... هم مامان از دست وسایل دست و پا گیر من خلاص میشه

هم انشاله کار یه نفر دیگه راه میفته


پ ن 4: نا امیدی به روزهای آتی، منو از انجام کارهای پیش بینی شدم باز میداره...

تمام طراحی های سال تحصیلی آینده روی دستم مونده و کلافه هستم و امیدی به هیچ کاری ندارم

نظرات 7 + ارسال نظر

دیدی گفتم پول رو می ریزه

هر چند کم لطفی کرد

اره خودمم خیلی خوشحال شدم که اعتمادم خراب نشده

هفت مین چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:44

عامو چرا اینجوریه واقعا ؟ پولتو میخوای باید دست گدایی دراز کنی :/

منم موندم که چرا خودمون هم به همدیگه رحم نمیکنیم

خاله ریزه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 13:22 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام روز خودتم عسل مهربون

سلام عسل بانوی شیرین
فدای مهربونیات

هدی چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 13:23

سلام
تیلوی مهربون عاشقتم

سلام دختر گل
متشکرم
منم همینطور

رسیدن چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 14:29

چقدر بی انصافن بعضیا. کار خوبی میکنی فروش های بعدی حواست جمع کن .
رها کردن و دور ریختن وسایلی که به درد خودم نمیخوره خیلی سبک م میکنه . انرژی مثبت جاش میاد .

من بیشتر وسایلی که دیگه به کارم نمیاد را میرسونم به دست کسی که به کارش بیاد
اسپیکر...گوشی... تبلت... پرینتر... گاها حتی کفش و کیف و ...
اصلا هم موافق این نظریه که چیزهایی که خودتون نمیخواین را نباید به دیگران بدین و ... نیستم
الان اگه این مانیتور به کار من نمیاد ... دلیل نمیشه به کار هیچکس نیاد

نل چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 20:34

چقدر خوب که رد میکنی میره...من مال خودمو رد میکنم بره..با این وجود کلی ویسله دارم که مونده همینطوری روی دستم...

همه از این وسایل داریم
یه عالمه
دست و پا گیر

روشن چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 22:18 http://roshann.blogsky.com

خدا رو شکر که پرداخت کرد بالاخره با وجود کم کردن حقت.
خب روابط خوبه شکر خدا:)
کمبود نت واقعا مزخرفهه

لااقل کلا اعتمادم به فنا نرفت و هنوز ته مونده ای ازش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد