روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعریف عشق

سلام

عصرتون خوش آب و هوا


امروز صبح ساعت 10 دندانپزشکی نوبت داشتم

نه و نیم رسیدم و پذیرش شدم

مشاوره ی جدید گرفتم و قرار شد نوبت بگیرم برای دوتا دندان باقی مانده

اما آقای دکتر لطف کرد و بهم گفت بمونم تا یه جایی برام باز کنه و همین امروز کارم را راه بندازه

خیلی معطل شدم اما در نهایت ساعت 12 کار دوتا دندونم انجام شد

برای آقای دکتر تعریف نکردم ، اما برای شما تعریف میکنم که دکتر دندانپزشک بی نهایت خوش اخلاق بود

من از دندانپزشکی میترسم و وقتی روی یونیت قرار میگیرم بی اختیار میلرزم

آقای دکتر که حال منو دید گفت ، این چه حالیه دختر... مردم تو غزه داره تکه تکه میشن و از ترس نمیلرزن...

بعدم گفت یه روز بیا ببرمت عمل قلب باز را تماشا کنی تا دیگه از دندون پزشکی نترسی

خلاصه که این جلسه هم به پایان رسید و احتمالا با یک جلسه دیگه کارهای فعلی دندانم تمام میشه

برگشتم دفتر و اونقدر گرسنه بودم که راحت نشستم و سیر غذا خوردم ... انگار نه انگار که تا یک ساعت پیش زیر مته ی دندانپزشکی بودم

بعدم یه فیلم گذاشتم و نصفش را دیدم


داداش و زن داداش بهم زنگ زدن

خیلی نگران اوضاع اینجا بودن

خیلی اصرار دارن که یواش یواش جمع و جور کنم و بهشون ملحق بشم

من اینجا ریشه دارم

و عشق



پ ن 1: کرم ضد آفتابتون چیه ... اسمش را بگین... 2 نمره

پ ن 2: یه هدیه ی سوپرایزی دریافت کردم که بی نهایت خوشحالم کرد... البته که وجه نقد هست و خودم میخوام برای خودم هدیه بخرم

پ ن 3: تعریف آقای دکتر امروز از عشق... اونقدر واقعی و بد بود که یهو دلم یه حالی شد



نظرات 14 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 17:52

من سالهاست که کرم ضد آفتاب مدیلن میزنم
چون حمایت از کالای ایرانی است لطفا ۳ نمره بهم بده

هورا
سه امتیاز مثبت برای سمیه عزیز... اولین کسی که به سوال پاسخ داده
دست و جیغ و هورا

صحرا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 18:14

Neutrogena oil free . من پوست صورتم چربه و زود جوش میزنه کرم که روش بمونه این یکی اما اصلا حس نمیکنی رو صورتته
والا مهاجرت فکر بدی نیست. یه دنیای جدید، آدمهای جدید

بابا شما که کلا خارجکی هستین و کرمهای خارجکی و ... به به
مهاجرت شجاعت خیلی زیادی میخواد
به نظرم تو جسور و قوی بودی
من نمیتونم از آقای دکتر بگذرم

مخمور دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 18:54

من حدودا یک سالی هست که برند فور اور لیوینگ که یک برند امریکایی است استفاده می کنم که البته با این وضعیت دلار فکر نکنم دیگه بخرم .
این برند یک برند کاملا گیاهی است بر پایه الوئه ورا

به به
با یک مخمور خارجکی صحبت میکنیم... چه شیکان هست ... حتی اسمش هم خوشگله
عاشق این کرمهای گیاهی هستما
به به
انشاله که وضعیت دلار و یورو هم درست میشه و یه نفسی میکشیم و خرید را از سر میگیریم

آنا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 21:08

سلاااام.:

سلام به روی ماهت

راحیل دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 22:21

میشه بگی تعریف آقای دکتر چی بود از عشق تیلو جان؟

همون بهتر که نگم
والا اینقدر تعریف بدی بود که حد نداشت

بهار شیراز سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 07:50

میشه اون جمله رو بگی ؟
من مدت ها الارو میزدم این دفعه لیفتینگ اتچ گرفتم که ضد آفتاب هم داره

اون جمله را نگم بهتره... آخه از آقای دکتر این حرفا بعیده
چه تفاهمی منم مدتها الارو میزدم

عاطفه سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 09:11

سلام تیلو جان، من نصف عمرمو تو دندونپزشکی بودم برام عادیه، ترس نداره که..... ضد آفتاب من اوسرین هست خیلی سبک بدون برق، اویل فری و کلا خوبه و راضیم ی خورده قیمتش برای من بالاست الان با این وضع دلار باید چند برابرم شده باشه

سلام به روی ماهت
منم دارم هی میرم و میام ... هیچ دردی هم نداره اما ترسش برام وجود داره
امان از این قیمت دلار

می سا سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 09:31

سلام :)
سینره :))

سلام به روی ماهت
سینره خوبه؟ راضی هستی؟
مارک های ایرانی تازگی چیزهای خوب هم دارن
من خودم ضدآفتاب مارک باریچ را استفاده کردم و به شدت راضی بودم

رسیدن سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 11:56

خدا رو شکر که کار دندون هات انجام شد .
خوش به حال اونی که تونست با هدیه ش سورپرایز ت کنه
ضد آفتاب من pro derma هست فعلا ازش راضی م

چقدر من شرمنده ی مهربونی تو باشم
باور نمیکنی هرکی بهم هدیه میده اول از همه یاد تو می افتم
باورت نمیشه با گفتن این حرف منو بینهایت خوشحال کردی و هر هدیه ای دریافت میکنم یادت میفتم

خوبه که آدم از چیزایی که داره راضی باشه

گلشن سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 20:32

هر وقت میام تو وبلاگت از موج اظهار علاقه هات به دوستانت، کلی حسودی میکنم و میرم. باید تصمیم بگیرم دیگه نیام وبلاگت


حسود عزیز منی شما
خوبه میدونی که چقدر دوستت دارم

بهار چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 00:33

خیلی مارک های مختلف را امتحان کردم.
الان اوریاژ اویل فری میزنم که خیلی خوبه.
فکر کنم هر کسی ممکنه لا یه ضر آفتاب بهتر جواب بگیره.

منم سه چهارسال پیش اوریاژ مصرف میکردم
یهو کیفیتش عوض شد و دیگه به پوستم نیومد

می سا چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:05

سلام
بله بله، راضی هستم. از مزایاش اینه که تغییر رنگ نمیده پوست رو . زیاد بزنی شبیه ماست میشه ، ولی بعد چند دقیقه اثری نمی مونه .

سلام به روی ماهت
خدا را شکر
پس خوبه... ولی نگفتی اسمش چیه

الی چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 12:03 http://elhamsculptor.blogsky.com/

من مدتها برندهای خارجی استفاده میکردم از یوریج یا فور اور لیوینگ که دومی خوب هم بود اما به پیشنهاد یک متخصص پوست از سینره استفاده کردم و خیلی هم راضیم فکر نمیکردم یه برند ایرانی اینقدر خوب باشه

چه جالب
منم چند تا از محصولات سینره را استفاده کردم و راضی بودم

می سا پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:16

سلام ،
گفتم همون اول که :))
"سینره"




البته من که هنوزم نمیبینم که گفته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد