روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

متقلب اعظم

بله ... تیلو هستم یک متقلب حرفه ای ...

امروز آخرین مرحله از آزمونهای عمه خانم بود

بهم گفته بودن امروز ساعت 3 برم

منم خوش خوشک در حالی که کلا ترسم ریخته بود رفتم برای آزمون

عمه خانم بنده در یک ارگان دولتی نسبتاً حساس کار میکنه و با توجه به سمت شوهرعمه جان تقریبا توی اون ارگان معروف هست و همه میشناسنشون

منم از روز اول که رفتم با کارت ملی ایشون آزمون بدم براشون کلا شغل و سمتی اعلام نکردم

ازم پرسیدن... گفتم بیکار الدوله... و برای دل خودم دارم این آزمونها را میدم و مدرکش را هم برای خودم میخوام

خلاصه... امروز که وارد شدم دیدم خداااااااااااااااااااااای من چقدر شلوغه

یه لیست گذاشتن جلوم که اسمم را بنویسم ... دیدم همه آدمهایی که اونجا حضور دارن ماله همون ارگان عمه خانم هستن

دیگه اعتماد به سقف هم به دردم نخورد و حسابی ترسیدم

گفتم اگه یکی از اینا این لیست را نگاه کنه از روی اسم عمه خانم لو خواهم رفت

یعنی با سریع ترین حالت ممکن آزمون را نوشتم

به حد نصاب قبولی که رسید دیگه ادامه ندادم

و سریع خداحافظی کردم و محل را ترک کردم.............. یعنی رستگار میشم؟




پ ن 1: گوشیم را خاموش نکرده بودم و عمه جان وسط آزمون داشتن به شدت بهم زنگ میزدن

پ ن 2:سریع مسیج زدم که تو جلسه امتحانم... تازه نوشته : هههههه کمک نمیخوای؟

پ ن 3: شما با عمه های خجسته ی خود چطور رفتارمیکنید؟

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 18:34

خوشم میاد پایه ای


پایه ی تقلب؟

روشن یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 19:45 http://roshann.blogsky.com

عمه خجسته ی من که عشقه
ولی همچین برادرزاده ای داشتن کلی خوبه ها

من کلی عمه دارم و همشون را عشقه
نه والا همچین خوبی ای هم نداره

آبی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 21:14

متقلب جسور
عمه هامو خیلی دوست دارم فقط یکی شون یه کمی رفتارهاش قابل درک نیست اما بیشتر عاشق خاله هام هستم بی نظیرن
"دیگه اعتماد به سقف هم به دردم نخورد و حسابی ترسیدم "خدایی این جمله رو بارها به خودم گفتم خوندم خنده ام گرفت من خیلی برام پیش اومد حس کردم اعتماد به سقف به درد نمیخوره حسابی ترسیدم البته بیشتر مال دوران قبل هست یادمه روز آزمون کنکور من خجسته ترین و اعتماد به سقف ترین شرکت کننده آزمون بودم حس میکردم دارم میرم پارک یا سینما برای تفریحی در حالیکه اون زمان آزمونها سخت گیرانه تر بود منم میخواستم دانشگاه دولتی قبول شم کلا درس برام مهم بود اما نمیدونم چرا اون قدر ریلکس بودم اما وسط آزمون یهو ترسیدم دیدم این اعتماد به سقف چندان هم بدرد نمیخوره یه کمی ترسیده بودم داشتم وارد سالن آزمون می شدم خجسته بودم اما بعد از اتمام آزمون کمی ترسیده بودم .

واقعا جسور بودم که اینهمه رفتم و اومدم و جای یکی دیگه خودم را جا زدم
من خیلی عمه دارم و دوتا خاله... همشونم دوست دارم
خخخ پس در مورد اعتماد به سقف با هم تفاهم داریم ... به شدت
اخ اخ از خاطرات کنکور

امیر دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 09:14

با سلام
لذتی که در تقلب هست در نمره اول شدن بدون تقلب نیست .بدون شک همه ما به نوعی تقلب می کنیم گاه در آزمون گاهی در کار و حتی گاهی هم در عبادت. سر هر کس کلاه بزاریم سر استا کریم را نمیشه کلاه گذاشت چون اصلا سر نداره که بشه کلاه گذاری کرد.
وقتی موفق به تقلب میشوی انگار موفق شدی کره مریخ را فتح کنی چنان خوش خوشانت میشود که انگار شیرینترین شربت دنیا را در کویر سوزان به حلق ات ریخته ای. به هر حال درتقلب شیرینی است که نه در گز اصفهان و نه در پولکی شهرضا و نه در باقلوا و قطاب یزدی پیدا نمی شود.

سلام به شما دوست خوبم
راست گفتی چقدر کیف داره این تقلب کردنه
مگه پولکی ماله شهرضاست؟ من نمیدونستما...

اذر دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 11:01

چجوری اخه
کارت ملیتو نگاه نمیکنن؟یا کارت ورود به جلسه ؟
اصن چه دل و حراتی داریا
عمه خجسته و برادرزاده هم خجسته

والا همچین هم مطابقت میداد کارت ملی ها
من که داشتم سکته میکردم

الی دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 11:12 http://elhamsculptor.blogsky.com/

یعنی عمه خانم باید به این برادرزاده افتخار کنه
یه بریونی حسابی ازش بگیر
وقتی میخوری بگو برسد به لب و دهن الی

ای جان الی جانننننننننننننن....

فرشته دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 12:27

ای متقلب
ای خودشیرین برای عمه
گفتم همون روز ال باید تمومش میکردی خلاص


واقعا در همین حد پاچه خوارم من

بهار شیراز سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 07:51

عمه من وقتی منو می بینه قربون صدقه ام میره...بارها گفته تو با بقیه فرق داری

اون که راست گفته
تو کلا با همه دنیا فرق داری

رسیدن سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 12:00

من عمرا جرات چنین کاری رو داشته باشم وای خدا .

شجاع باش عزیزم
نترس
گاهی اینطوری آدرنالیم میره بالا و کیف میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد