روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوتا کتاب همزمان

از اول سال شروع کردم به خوندن کتاب «آخرین ملکه چین»

از اون کتابهایی که باید با دقت بخونیم و نمیشه سرسری و تند تند خوندش

خیلی هم دوستش دارم

کتاب بزرگ و قطوری با جلد صحافی شده

خب مسلما این کتابهای اینطوری را همه جا نمیشه همراه برد

گاهی هم به خاطر سنگین بودنش و حجم زیادش از آوردنش پشیمون میشم وترجیح میدم همونجا روی میز کنار تختم باقی بمونه

اما امروز توی دفتر خیلی بیکارم و دلم خیلی هوس کتاب خوندن داره

برای همین کافه پیانو را از روی تبلت میخونم


من هیچوقت تا حالا نشده دوتا کتاب (رمان ... داستان) را همزمان بخونم

در مورد کتابهای علمی اینحالت بوده

اما هیچوقت دوست نداشم دوتا داستان را همزمان بخونم

چون دوست دارم با اون کتابی که دارم میخونم زندگی کنم

توی محیطش... توی هواش... توی لحظه هاش...

اما امروز کافه پیانو را شروع کردم

ببنیم چی میشه



پ ن 1: بخصوص دقت کنین که کتاب اول یه کتاب تاریخی از فرهنگ و تمدن چین و کتاب دوم یک کتاب با نثر ساده و امروزی...

نظرات 7 + ارسال نظر
نل یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 11:22

خووبه.خوش بحالت.منم الان دلم کتاب غیر درسی میخاد.که البته میخونما.اما استرس درسها میاد سراغم که لذتشو میشوره.میبره

آخ آخ راست میگی
کتاب را باید با لذت خوند
نباید استرس بیاد سراغ آدم

عاطفه یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 12:09

منم نمیتونم همزمان دو تا کتاب غیر علمی بخونم، کافه پیانو رو خوندم دوست نداشتم....خیلی وقته دیگه حوصله کتاب های قطور و قدیمی رو ندارم ترجیح میدم ی کتاب کم حجم و تو فضای امروزی بخونم....

منم تازه دارم تجربه میکنم
من کتابهای قطور و قدیمی را به خاطر اون فضای بینظیرش و حسی که بهم میده همچنان دوست دارم

بهار شیراز یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 12:42

سلاممممممممم...چه حس مشترکی...منم دارم کافه پیانو رو می خونم

لیلی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:06

از تو هم دل کندم و
دیگر نپرسیدم زِ خویش
چاره‌ی معشوق
اگر عاشق از او دل کند،
چیست؟

لیلی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:07

از تو هم دل کندم و
دیگر نپرسیدم زِ خویش
چاره‌ی معشوق
اگر عاشق از او دل کند،
چیست؟
فاضل نظری


از من دل نکن.............

لیلی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:28

ترو تازه پیدا کردم عزیزم

الی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 16:22 http://elhamsculptor.blogsky.com

کافه پیانو کتاب قشنگیه
احتمالن ازش لذت ببری البته این سلیقه ای هست اما من واقعن ازش لذت بردم فکر کنم پارسال خوندمش

ممنون که پیگیری و نظرت را میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد