روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زمان مناسب

سلام

روزتون بخیر


چهارشنبه با للی قرار خرید داشتیم و رفتیم بیرون

برای خودم یه بلوز خیلی خوشگل خریدم

برای بابا هم به جای هدیه روز پدر که 11 فروردین هست یک ساک مسافرتی درست و حسابی

برای مغز بادوم یک دست لباس خوشگل خریدم که عیدی بهش بدم

یک سری خرده ریز دیگه هم برای مغز بادوم خریدم

بعدش هم با للی قدم زنون رفتیم تا میدان امام

دوتایی عکسای خوشگلی گرفتیم و ناهار خوردیم و کلی حرف زدیم و خندیدیم و از هوای بهار لذت بردیم

دنبال مانتوی خوب و خاص میگشتم که چیزی پیدا نکردم

تا برگردیم دفتر ساعت حدود 6 بعدازظهر بود و منم دیگه جمع و جور کردم و رفتم خونه


پنجشنبه از صبح که بیدار شدم شروع به تمیزکاری کردم

طبقه خودم را کامل مرتب کردم و جارو زدم و گردگیری کردم

بعدازظهر بود که دیدم داداش و زن داداش دارن زنگ میزنن

جواب دادم و حال و احوال کردیم و تبریک گفتیم به خاطر روز زن و ...

گفتن که قصد داشتن مامان را سوپرایز کنن و از همونجا گل سفارش دادن ...

اما آقای گلفروش به دلیل ازدحام کار گفته که روز جمعه نمیتونه تو ساعت مورد نظر اونها گل تحویل بده

با هم من هماهنگ کردن برای همون شب (پنجشنبه)

خلاصه که نزدیک ساعت 9 و نیم بود که زنگ خونه را زدن و یک دسته گل بزرگ...

واقعا مامان سوپرایز شد و با بابا اشک ریختن و تماس تصویری با داداش و زن داداش گرفتن


جمعه صبح کمی زودتر بیدار شدم و بساط کیک را راه انداختم

بزارین این تجربه را داخل پرانتز براتون بگم

من سالهاست که کیک درست میکنم... همیشه خودم مواد را مخلوط میکنم

چند باری هم از کیک های آماده استفاده کردم...

اما این بار از لوازم قنادی پودر کیک کیلویی خریدم... بینظظظظظظظظظظظظظظیر بود

حتما امتحان کنید...

خلاصه که کیک درست کردم و بعدش هم سالاد ماکارونی

بوی قورمه سبزی مامان هم که از صبح زود همه خونه را پر کرده بود

میوه و گل و شیرینی و کیک و ... خلاصه روز مادر خوبی بود

خواهرا اومدن و هدیه های مامان را دادیم

من برای خواهرا و مغز بادوم هدیه خریده بودم

(آخه مغزبادوم هم مامان عروسکاشه... )

بعدازظهر هم با خواهرا رفتیم خرید و گشت و گذار و حسابی خوش گذشت



پ ن 1: سرویس مغز بادوم را خواهر کنسل کرده و چند روزی هست که باید صبح ها یک ساعتی زودتر بیدار شم و ببرمش مهدکودک

همین که صبح اول وقت میبینمش کلی انرژی میگیرم


پ ن 2: تقویم های خوشگلی برای خواهرا و مامان درست کردم


پ ن 3: روزگار خواهرم اصلا و ابدا بهتر نشده


پ ن 4: دارم روز شماری میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت مین شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 11:13 http://7min.blogsky.com

این مغز بادوم خیلی نفسه روز مادر هدیه میگیره روز دختر هدیه میگیره روز کودک هدیه میگیره
خدا ببخشه بهتون
چقدر خوبه که للی داری میتونی باهاش قرارای دوستانه بری ما یه هشت داریم از جامون نمیتونیم جُم بخوریم

این مغز بادوم خوش به حالشه
من از وقتی خاله شدم رنگ دنیام عوض شد
خیلی داشتن دوست خوبه... و داشتن وقت و آزادی...

رسیدن شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 12:06

واقعا چه سورپرایز قشنگی بوده . خدا برا هم نگه تون داره. آفرین به تیلوی خودم .
ایده پودر کیک قنادی خیلی برام جالب بود باید برم ببینم اینجا هم گیر میاد . منم مثل تو هیچ وقت پودر آماده نگرفتم . از آماده سازی تک تک مواد کیک با دستای خودم لذت میبرم

سوپرایز قشنگی بود که خیلی اثر خوبی داشت
منم تا حالا تست نکرده بودم... اما نتیجه عالی بود

صحرا شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 17:57 http://sahra95.blogsky.con

چقدر تو مهربونی خانوم خدا تمام مادرها رو‌ سالم و سلامت نگه داره

عزیزدلمی
متشکرم که بهم میگی مهربون
الهی آمین

لادن یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 00:12 http://l1207l.blogfa.com

چ خاله مهربونی
وااااااااااااای منم کیک میخواهم
یک عدد خواننده خاموش روشن شده هستم
امسال دیگ شال صورتی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهربون شماها هستین که لابلای کلمات قسمتهای خوبش را پیدا میکنید
چقدر از روشن شدنت خوشحالم
چه اشاره ی خوبی کردی
حتما یک پست در موردش مینویسم

چقدر عالی و پر انرژی
انشالله کنار عزیزانت همیشه خوش باشی

متشکرم
به همچنین شما دختر بی نهایت پر انرژی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد