روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروزانه

سلام

روزتون بخیر


1- با فاصله ی تقریبا بیست متر از دفترم ، دارن یه جایی را تخریب میکنند

یه جای خیلی بزرگ ... نزدیک 500 متر

حالا من دفتر کارم هست و عید و نوروز مهم نیست برام

بیچاره اون خانومای خانه داری که اینهمه خونه تکونی کردن....

یعنی مزه ی خاک را توی حلقمم دارم حس میکنم


2-

4vbk_photo_2018-03-07_08-52-27.jpg


گفتم عکس کارت پستالهای بهاری را بزارم شاید ایده ای شد و دست به کار شدین


3- جدول برنامه ریزی که به لطف سپیده جان کشیدیم خیلی بهم انگیزه میده برای مرتب دنبال کردن برنامه هام

به نظرم شماها هم امتحان کنید



4- خیلی هوا عالیه داره وسوسه م میکنه برای بیرون رفتن

برم زنگ بزنم للی ببینم حال داره دوتایی راه بیفتیم بریم یه کمی خرید ...

بگردیم... قدم بزنیم... الکی بخندیم



5- اون اتفاق خوبی که تو راه بود... کلا منتفی شد ... احتمالا ناسپاسی کردم و پاسخ ناسپاسی را به بدترین شکل باید بدم



نظرات 11 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 10:45

هنرمنددد جان...
سال نو پیشاپیش مبارککککککککک

همه ایامت مبارک باشه عزیزدلم

هفت مین چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 13:52 http://7min.blogsky.com

خیلی خوشگلن با سلیقه ی کی بودی تو
للی اومد ؟! خرید کردید قدم زدید خندیدید ؟

طلوع ماه چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 14:04

چه کارت پستال های قشنگی
چقد خوبه که تو این سوت و کوری وبلاگستان تو هستی و مینویسی تیلو

ممنونم
چشمای خوشگل شماست که خوشگل میبینه
اره والا خیلی سوت و کور شده

الی چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 22:25 http://elhamsculptor.blogsky.com

چقدر کارت پستالهات خوشکلن

ممنونم
لطف دارین

کارت ها عالی شدن خیلی دوست داشتم

چقدر خوب برنامه حسابی درگیرت کرده لایک داری عزیزم

ممنون
لایک اصلی ماله شماست که این برنامه ریزی و این جدول نویسی را پایه ریزی کردی

امیر پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 16:28

با سلام
چقدر زیبا و سرشار از انرژی هستند این کارت های زیبا و رنگی.
می تونم حس کنم که با چه توان و پتانسیل بالایی این کارت ها را خلق کرده ای . خدا قوت و دست مریزاد.
در مورد خرید احساس می کنم نسبت به سال های گذشته سطح خرید مردم پایین آمده نمیدونم علتس کمی بودجه خانواده هاست یا اینکه ....
و هوا بی نهایت بهاری و رخوت انگیز است و ادم بوی بهشت را از حافظیه شیراز استشمام می کند.
در مورد اتفاق خوب شاید تقدیر این بوده که زمانی دیگر اتفاق بیفتد یا اینکه مصلحت شما در کنسل شدن آن بوده که خداوند از سر لطف این تقدیر را انجام داده .
با تمام وجود برایت آرزوی خوشبختی و سلامتی و برآورده شدن آرزوهایت را دارم .

سلام
متشکرم از تعریفتون
بله فشار اقتصادی به شدت روی خانواده ها پیداست
اخ اخ از این هوای بهاری
متشکرم
منم برای شما آروزهای خوب دارم

رسیدن پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 20:09

سلام عزیزم. آفرین به تو و این همه هنر .
درمورد سوت و کور بودن وبلاگ ها حق با توئه. من خودم میام تند سر میزنم و میرم . همش تو هل هل زندگیم. الان میرم کمی پست میکنم . فقط بخاطر توووو

سلام به روی ماهت
لطف داری به من
هورا که به خاطر من نوشتی
کلی ذوق کردم

امیر پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 22:05

ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا و روز زن بر شما دوست خوبم مبارک باد [گل][گل]

متشکرم
ولادت دردانه حضرت رسول بر همه مبارک

سلام تیلویی.
کارت پستالات خیلی قشنگن
یه چند وقتیه دنبال یه ایده م برای عید ولی هر چی تو نت می گردم چیزی نابی پیدا نمی کنم و یا خیلی گرون میشن.
این کارتا قشنگن
شاید از اینا درست کنم.

راستی تو غیر از اینجا سایت دیگه ای هم داری که فقط کاراتو به نمایش بذاری؟؟

سلام به روی ماهت
یعنی اون اسمت منو کشت
مرسی که روشن شدی
نه سایتی ندارم
حتما درست کن که بی نظیر میشه
بعدش کارت پستالهات را به ما هم نشون بده

نازلی شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 08:42 http://www.n-nikan.blogsky.com

به به چه کارتهای خوشکلی
جدول برنامه ریزی اراده قوی میخواد
نه خواهر جون من ندارم

دلت بهاری تیلو

سلام به روی ماهت
اره جدوله بدجور دست و پای آدم را میبنده و آدم را به تلاش وا میداره

همون خواننده ت که اسمش تو رو کشت : )) شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 20:33

خب دوست دارم درست کنم ولی بلد نیستم.
اون طرح رو چجوری روی شومیز پیاده کردی؟
یکم توضیح بده
دستت مرسی


همون خواننده ای که اسمت منو کشته... عزیزدلم
اولا مقواهای من فابریانو هستند، که رنگهایی خیلی بهتر و زنده تری نسبت به شومیز دارن
طرح ها با دستگاه چاپ یا پرینتر روی مقوا چاپ میشه
بعدا مقواها تا زده میشن
قسمت مربوط به کارتها برش میخورن و پانچ میشن
و قسمت کنفها با چسب اضافه میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد