روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کمی شادتر

بچه ها چقدر بلاگفا سوت و کور شده

هی سعی میکنم از اینستا و تلگرام دوری و کنم بیشتر بیام اینجا

دوست دارم کلمه کلمه دوستام را بخونم و حرفاشون را سر صبر مزمزه کنم

اما اینجا خیلی سوت و کور شده

اینقدر دیر به دیر ننویسید

شده روزی چند تا جمله هم بنویسید... همونو بنویسید

حتی به آمار که نگاه میکنم میبینم همه چیز خیلی کمرنگ شده

درسته آخر ساله و همه شلوغ

درسته که روزهای پرترافیک و شمارش معکوس شروع شده

اما این حجم سکوت برای بلاگفا... جایی که باید از شادی و غم و روزمره ها نوشت خیلی خوب نیست

شاد بنویسید

از بوی بهار

از لذت پیاده روی هاتون

از خریدها

از خوردنی ها

از پوشیدنی ها

از مهربونی هایی که میکنید

از لبخندهایی که این روزها به دلتون میچسبه




دلم میخواد هر دفعه صفحه را باز میکنم ببینم یه عالمه نوشته ی تازه هست... اما هیچ خبری نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
رابعه سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 13:33

تیلو خانم سلام خبر ندارین تلگرام و اینستا کم بود veroهم اضافه شده .

نه دیگه واقعا از این یکی بخبرم
چه مزایایی داره
بیا یادمون بده خب

نل سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 16:51

همه دارن میرن یا نمینویسن...سوت و کوره....اما هیچی وب نمیشه...دقیقا این مزه مزه کردنه برام هنوز تازگی داره...هرکدوم از دوستها نمینویسن دیگه غمگین میشم....
چون حس میکنم الان به اندازه تمام وبهایی که میخونم تجربه واقعی کسب کردم..چون ی جورایی عجین شدن با من....
زندگیها اینقدر زیبا و پرتلاطمه که از هر گوشه اش کلی چیزی یاد میگیرم...
تیلو خیلی ممنون که مینویسی و هستی
دیشب به اصفهان فکرمیکردم و از اینکه شاید روزی بیام اصفهان و حداقل یکیو میشناسم که مال خودمه..(یعنی خودم شخصا باهاش و با زوایای افکارش اشنا شدم)..حتی اگر افتخار دیدنتو نداشته باشم.همینکه حس غریبی ندارم خیلی لذت بخش بود....
چندتا دوست وب نویس اصفهانی دارم...یک شیرازی...یک تبریزی...إن تا تهرانی...و..... .اینها برام خیلی خیلی خیلی زیاد ارزشمندن..
عاشقانه‌هایت پررنگ دخترک تیلویی

منم نوشتن اینجا را یه جور خاص دوست دارم
انگار گوشه ی امنه منه
منم همین حس را بهتون دارم
باورت نمیشه چقدر از داشتنتون شادم و چه احساس تعلقی دارم به همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد