روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه

سلام

روزتون خوش


1- تمام دیروز را دستم به درست کردن کارت پستال های روز زن و مادر بند بود

لابلای کاغذ و مقواهای رنگی و نخ های کنفی و ربان های پارچه ای ....

تازه مامان جان هم برام شکلاتهای رنگی رنگی خوشمزه هم خریده بودن ... بابا هم با یه بسته کوچولو توت فرنگی ...

روی میزم گل نرگس دارم و خلاصه دیروز مست و منتظر بودم



2- دیشب آقای دکتر چند تایی آهنگ برام توی تلگرام فرستاده بودن

هنوز بازشون نکرده بودم

وقتی زنگ زدن گفتن حتما باز کن تا با هم گوش کنیم

خلاصه رقصیدن با هم از راه دور هم عالمی داره


3- هدیه روز مادر را که خریدم و بهتون گفتم

دیروز رفتم و سه تا ریمل هم خریدم... دوتا واسه خواهرا ... یکی برای للی

یه هدیه کوچولو هم برای مغز بادوم میخرم...

و سعی میکنم خوشی های کوچولو کوچولو درست کنم

شاید غم های بزرگ بزرگی که دور خانواده مون را گرفته آروم آروم کمرنگ بشه



4- دیشب با بابا و مامان رفتیم برای خرید آجیل

گز هم خریدیم... چه گزززززززززززی... جای همه ی اونایی که دوست دارن خالی

تمام مدتی که داشتیم گز میخریدیم به فکر دوستم گلشن بودم...جین را میگم

آخر دست هم یک بسته اضافه تر برداشتم

شاید نتونم به دستش برسونم ... اما میتونم به یادش گز بخورم که



5- غصه ها هستند... گاهی خیلی پررنگ و گاهی کم رنگ تر

سعی کنیم در هرحال شاکر باشیم و به جای غصه خوردن دنبال شادی ها بگردیم

غصه خوردن ساده ترین راهی هست که میشه انتخاب کرد و من هیچوقت دنبال راههای ساده نبودم...

دنبال کارهای کارآمد و درست باشید... حتی اگه سخت و نفس گیر باشن

نظرات 4 + ارسال نظر
هفت مین دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 10:01

تلاطم روحی نبود یه چیز خیلی بدی بود انگار جسمم روح نداشت !!
کارت پستال ها فروش خودشون رو دارن ؟ حالا به جز کارت پستال عید که مورد بی مهری قرار میگیرن

اخیش
پس چرا اینطوری بودی؟
نه کلا دم عید انگار همه چیز دچار بی مهری شده... تعداد کم و محدود

رافائل دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 19:56 http://raphaeletanha.blogsky.com

عید رو دوست دارم. به خاطر شادی و نشاط بچه ها. اما وقتی غصه های بزرگترهارو میبینم.......
الهی که مشکلات و گرفتاریها برطرف بشن و این عید حسابی بهتون خوش بگذره.

منم عید را دوست دارم
الهی آمین
الهی مشکلات همه برطرف بشه و روزهای بهتری برای همه مون در راه باشه

رسیدن سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 08:14

بسیار عالی

نهال خانوم جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 12:57 http://ourlovinliving.mihanblog.com/

نوشته ها و وبلاگتون معمولیه اما یه حس سرزندگی یه حس خوب توش جاریه...چقدر خوب

ممنون از تعریفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد