روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عکس نوشته

سلام

روزگارتون همیشه گرم و شاد


دیروز از صبح خواهر اومد دفتر پیشم (همون که خیلی وقت بود ندیده بودمش)

کلی جیک تو جیک شدیم

البته خیلی شلوغ بودم و نمیشد بیخیال کار بشم

بعدازظهر للی خانوم هم اومد پیشم

البته للی به شدت افسرده و بد حال بود و یه اتفاق خیلی خیلی بد تو محل کارش رخ داده بود...

خلاصه که هی حرف زدیم و حرف زدیم و حرف زدیم

کلی از برنامه کاری عقب موندم

از سرشب یهو احساس سرما خوردگی اومد سراغم

بدون هیچ دلیل موجهی

دیگه شروع کردم به عسل و شربت عسل خوردن

بخور دادم

قرص سرماخوردگی خوردم

آب نمک و جوش شیرین قرقره کردم

الانم هنوز خوب خوب نشدم... اما بهترم

باید تند تند کار کنم...



پ ن 1: یکی از دوستام عکس ژاکت مامان را خواسته بودن

فقط هنوز دکمه ها را ندوختم و خرده کاری ها را تمام نکردم

wiya_photo_2017-12-18_09-37-16.jpg


پ ن 2: گفتم کارتهای شب یلدا را براتون بزارم شاید بخواین درست کنین و به دردتون بخوره

evo0_photo_2017-12-18_09-37-29.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
صحرا دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 09:51

سلام‌به روی ماهت
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و بهترین راه پیشگیری از سرماخوردگی همین روال خودته و البته کنارش خیلی از خودت کار نکشی که بدنت ضعیف نشه
ژاکت قشنگی بافتی خانم هنرمند. راستی گندم جان متن کارتهات خیلی زیاد نیستن؟ اون قسمت یلدا مبارک

سلام عزیزدلم
البته که سرماخوردگی در هر حال قصد کرده که حساب منو برسه
منم دارم تلاش میکنم از کنارش رد بشم
حالا ببینیم چی میشه
خب متنش باید زیاد باشه... هم فال داره ... هم تبریک

رسیدن دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 11:31

سلام عزیزم بد نباشی . خیلی مراقب خودت باش. چه ژاکت قشنگی شده احسنت خدا به دستات توان بیشتر بده .

سلام به روی ماهت
چشمات قشنگ میبینه خانم پر انرژی

مخمور دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 12:08 http://mastoori.blogfa.com

سلام
چقدر خوب که خواهر اومد و کمی دلت آروم شد
کارها هم انشالله سر فرصت تحویل می دهی

سلام به روی ماهت
اره نفسی به آسودگی کشیدم انگار

خاله ریزه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 15:32 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام امیدوارم زودتر خوب بشی.
ژاکت هم بسیار زیبا خوشرنگه
کارتات دلمان را برد. خیلی خوشگل طراحیشون کردی خسته نباشی تیلو تیلو

سلام به روی ماهت
چشمات قشنگ میبینه عزیزدلم
ای جان لطف دارین شما

صحرا دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 18:54

اهان. عالیه پس. میشه برا منم فال بگیری

حتما
چرا که نه
صبوری کن

دلی دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 19:01

خیلی ممنون
رنگش بدام جالب بود و کش بافی پایینش هم عالی دست گلتون دردنکنه حتما مامانتون کلی کیف میکنن

لطف دارین شما
چشمای قشنگ شماست که زیبا میبینه

ریحانه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:42

حال خواهر خوب بود؟

بدک نبود
دل من با دیدنش آرام شد

Mohamad سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 01:05 http://alamtu94.blogfa.com

سلام
خدا بد نده ؟
خوردن پرتقال و نارنگی بخاطر ویتامین C میتونه خیلی مفید باشه
ماشالله هنرمند و خوش سلیقه هستین

سلام به شما دوست خوبم
متشکرم
چشم
لطف دارین

اناهیتا سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 10:28 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو چه کار خوبی کردی که واسه مامان ژاکت بافتی . دستت درد نکنه.

هرچند هنوز دکمه ها موندن ... ولی اره خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد