روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یا نور

سلام

هر روزتون زیباتر از روز قبل

خوبین

من عالیم

امیدوارم همتون خوب و شاد و سلامت باشید


روزهای دور تند اجازه نمیدن که من حتی هر روز را چند دقیقه هم زندگی کنم

عمری که با این سرعت میگذره ارزش غصه خوردن نداره

پس بهتره که هر روز را با لبخند شروع کنیم


روزهای شلوغم طبق معمول پر از کاغذ و رنگ بازی و لوازم تحریر هست

آخ آخ

اینو قبلا هم گفتم ، کاغذها از شمشیر هم برنده تر هستند....

طبق معمول دستم را که با کاغذ میبرم تا چند دقیقه دلم یه حالیه

بعد شروع میکنم زیر لب به کاغذها غرغر کردن

پدر نگاهم میکنن ... میگن داری با کاغذها غرغر میکنی؟؟؟؟؟؟؟




پ ن 1 : اگه دلتون تاریک شده اینا را بخونین: نُورَ النُّورِ یا مُنَوِّرَ النُّورِ یا خالِقَ النُّورِ یا مُدَبِّرَ النُّورِ یا مُقَدِّرَ النُّورِ یا نُورَ کُلِّ نُورٍ یا نُورا قَبْلَ کُلِّ نُورٍ یا نُورا بَعْدَ کُلِّ نُورٍ یا نُوراً فَوْقَ کُلِّ نُورٍ یا نُوراً لَیْسَ کَمِثْلِهِ نُورٌ  .... من هر بار اینو میخونم دلم روشن میشه


پ ن 2 : دوستم خدا را شکر بهتر شده


پ ن 3 : امروز هرطوری شده میرم برای خرید هدیه تولد خواهر

نظرات 2 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 09:15 http://khaterateman1369.blogsky.com/

خدارو شکر که دوستت بهتره تیلو عکس از کارات و کاغای رنگی بزار واسمون

اره خدا را شکر خیلی بهتره
حتما میزارم
چشم

قندک چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 12:25

سلام. من هرچی از خوبی تیلوجانم بگم باز کم گفتم.خدا طول عمر با عزت بهت بده.روز ها و دقایقت همیشه پر از شادی بادو عاقبتت بخیر تیلوی عزیز.خیلی خیلی خیلی مهربونی.درود بر تو وبر والدین عزیزت
چه آیات قشنگی را نوشتی.ممنون.آفرین بر تو.هزاران آفرین.برقرار باشی و سعادتمند وپرنور

سلام عموزاده جان من
ممنون که ازم تعریف میکنی
من این قسمت های دعای جوشن را که میخونم انگار واقعا دلم نورانی میشه... انگار تمام افکارم روشن میشه... انگار دلم به نور گرم تر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد