روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه و یک دختر خوش اخلاق

سلام

روزتون لبریز از شادی های بی پایان


آقای دکتر به شدت سرما خوردن...

اما صبح کله سحر بیدارشون کردم که باهام حرف بزنن که یه وقت ترک عادت اذیتشون نکنه


امروز با خواهر قرارهای خواهرانه داشتیم برای بیرون رفتن... اما کار داشتم و اون قرار کنسل شد


مغز بادوم ازم قول گرفته که پنجشنبه باهاش برم باشگاه اسکیت

وای نمیدونید وقتی میرم اونجا و این فسقلی را در حال اسکیت میبینم انگار بال در میارم


میخواستم گیتارم را بفروشم و کفش اسکیت بخرم

(گیتار را اصلا استفاده نمیکنم و چهارسالی هست رفته توی انباری) ( اسکیت هم میدونم یه هوسی شبیه همون گیتاره) 

البته آقای دکتر کلا نظرم را عوض کردن




پ ن 1 : لبریز از حس های خوبی هستم که آقای دکتر بهم منتقل کردن

پ ن 2 : فردا از قرار عاشقانه خبری نیست

پ ن 3 : اون مژده ای که منتظرش بودم نرسید  که هیچ .... دارم یواش یواش ناامید میشم

پ ن 4 : امروزم را باید حسابی رو برنامه باشم





نظرات 8 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 10:35

به هر همین وعده داشتن و دلخوش بودن به وعده هم خوب می باشد و بهتر نداشتن است امید به وعده باعث دلگرمی میشود ... کاچی بهتر از هیچی است ....
مژده هم بلاخره دیر و زود داره ولی سخت و سوز نداره ....

اگه گیتار زدن بلد باشی خیلی خوبه می تونی با گیتار زدن خودتو شارز روحی کنی و قبراق باشی
البته من سازهای سه تار و نی را خیلی دوست دارم و گاهی نی استاد محمد موسوی گوش میدم گاهی با صدای نی استاد گریه ام می گیره و اروم اشکام سرازیر میشه

خب کاراتو انجام بده که از قدیم گفته اند کار امروز را به فردا مسپار ممکنه فردا برق بره

,وای خدا نکنه
همین را کم دارم که برق بره

نفس1 چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 12:11 http://nafas1367.blogsky.com/

ناراحت نشو میرسه ایشالله...نا امید نشووو
ایشالله آقای دکتر هم زودی خوب شن..

به دعای تو دوست گلم
انشاله

حامد چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 13:01 http://hamed-92.mihanblog.com

دکتر ها هم مگه مریض میشن
من همیشه به این فکر میکنم دکترها که اینقدر با مریضها سروکار دارن چرا مریض نمیشن
آقای دکتر پزشک هستن یا دکترا دارن؟

به به قرار خواهرانه از قدیم گفتن خواهران قهر کنن بعضیا باور کنن
به نظر منهم اسکیت بیشتر از گیتار بدرد میخوره

ایشالا زندگیتون همیشه لبریز از حسهای خوب باشه


دکترها رویین تن هستند.....
آقای پزشک هستند... دکترا هم دارن
دقیقا خواهرا الکی قهر میکنن ... خب شما که میخوای زودی آشتی کنی چرا قهر میکنی

اسکیت اصلا یه حال عجیبی داره... البته آقای دکتر برام خط و نشون کشیدن

اناهیتا چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 13:52 http://khaterateman1369.blogsky.com/

انشالله قرار عاشقانه اقای دکتر بهتر میشن اوکی میشه .راستی کامواتو پیدا کردی تیلو جان . ؟خدا کنه همش حس خوب بده اقای دکتر

ممنونم از دعای خوبت
خیر کاموا پیدا نشده و احتمالا باید بشکافم
الهی آمین

دل آرام چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 15:24

سلام
خوب کاری کردی بیدارش کردی

ایشالا بهترتر بشه بیاد دیدنت دوباره

سلام به روی ماه خودت و نی نی خوشگلت
انشاله
اوهوم خوب کاری کردم

شاذه چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 20:57 http://moon30.mihanblog.com

از مغزبادوم یاد وقتی افتادم که خواهرزادم یکی بود و دردونه... الانم که ماشاءالله مردی شده برای خودش ولی هنوزم عزیزمه و رفیق خاله...

عزیزدلم
الهی زنده باشین

امیر پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 07:53

سلام و صبح بخیر
امروز هم پنجشنبه است و پشت بندش یه جمعه دوست داشتنی
انشالله که در کمال سلامتی خوش بگذرونید

سلام وعمرتون بخیر
متشکرم و بهترینها را براتون آرزومندم

امیر شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 07:27

باز امروز اول هفته است و باز شروعی دوباره
بهترین ها را برایتان آرزو می کنم


متشکرم
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد