روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزها

سلام

روزتون لبریز از شادی

عطسه میکنین؟

عافیت باشه ... انشاله عاقبت بخیر بشین


پ ن 1 : من و آقای دکتر دلتنگیم... اما نمیدونم قرار عاشقانه بعدی کی خواهد بود

فردا احتمالا یه عمل لیزیک چشم داشته باشن... نمیدونم نقاهت چقدر طول بکشه... کی بتونن راهی بشن


پ ن 2 : خواهرم هم توی این هفته یه عمل لیزیک چشم داره... برای اونم دعا کنید.. خیلی ترسو هست و میترسه


پ ن 3 : یکی دوتا پارچه خوشگل گذاشتم پیش اون یکی خواهر... یواش یواش دارم به استقبال بهار میرما... عقب نمونید شماها


پ ن 4 : خیلی دوست دارم خیاطی بلد بودم... اما دریغ از یک کوک زدن ساده


پ ن 5 : این روزهای سرد در کنار دمنوشهای گرم ... فقط جای تو خالییست...


نظرات 4 + ارسال نظر
delaram یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 09:50

Salam
Emshab dard khahad dasht, kheili ziad
Farda behtar Ta 1hafte, goshi o TV o ... Nemitone kheili estefade kone

فردا شب نوبت دارن و احتمالا عمل سه شنبه باشه... خودم هم قبلا انجام دادم
بازم ممنون از اطلاع رسانیت

امیر یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 10:30

انشالله که هیچ مشکلی نیست بهترین چشم پزشک ها شیراز هست و بیمارستان دکتر خدا دوست شیراز کندوی چشم پزشک هاست به اندازه زنبور های یه کندو تو این بیمارستان چشم پزشک هست همه هم فوق تخصص قرنیه ، شبکیه ، مردمک ، ادمک، مژه ، گل مژه و ....

و این عمل هم اینقدر اسون شده که تو سوپر مارکت ها جدیدا عمل انجام میدن .
برای دکتر و ابجی گل تان هم حتمن دعا خواهیم کرد.

به استقبال بهار رفتن کمی تا قسمتی زود است ولی زودتر بهاری شدن هم عالی است ....
خدا کنه دلهامون بهاری باشه قبل از اینکه جامه و رختمون بهاری باشه ...:
این هم گل برای بهاری شدنت گل:

میدونم بهترین چشم پزشکها شیراز هستند اما اصفهان هم مراکز چشم پزشکی مجهزی داره.. البته دکتر که تهران عمل میکنن
میدونم که عمل سختی نیست ولی وقتی حرف از عزیزای آدم به میون میاد.....
دوماه دست نخورده از زمستان مانده... معلومه که من عجولم

نازلی یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:01 http://www.n-nikan.blogsky.com

با آقا امیر موافقم بهترین چشم پزشکهای ایران در شیرازن
البته عمل لیزیک عمل سختی نیست که دکتر خیلی خاصی بخواد اگر دکتر کارش بلد باشه دوران نقاهتی نداره . چندساعت درد و بعد هم باید یکسری قطره و پماد استفاده بشه و بخصوص عینک آفتابی
من عمل کردم و خیلی راضی بودم

من خودمم عمل کردم و راضیم

نفس1 یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:31 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...من لازک کردم چشممو 3 یا 4 روز طول کشید ولی عمل لیزیک اصلا نقاهت نداره بعد عمل میتونن به تنهایی حتی رانندگی کنن..ولی لازک یه ذره مراقبت میخاد..نگران هم نباشید منم خیلی ترسو بودم ولی 10 دقیقه هم طول نمیکشه کل پروسه عمل..

میدونم
من خودم هم لیزیک کردم و اصلا جای نگرانی نداشت ولی وقتی پای عزیزای آدم وسط باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد