روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خیانت

خوب میشناسمش

خیلی ساله که درد دلهاش را بهم میگه... هم از شادیهاش میگه هم از غم هاش

کاری به این نداره که من آدم تعریف کردن دردهام نیستم... آدم بروز بی نهایت شادی هام نیستم

اون میگه

شاید منم گوش شنوای خوبی هستم ... خوب میشنوم... قضاوت نمیکنم ... حرف اضافه نمیزنم... برچسب نمیزنم ... نمیرنجونمش...

زنگ زد داشت گریه میکرد

گفتم چی شده ؟

گفت: پارنترم جلوی من با یه خانوم دیگه زیادی صمیمی میشه و ....

اولا اصلا از روابطش راضی نیستم... اما از این رنجی که میکشه به شدت ناراحت شدم

با دوست پسرش تو یه جا کار میکنن.. دائما جلوی چشم هم دیگه هستند... و تازه میخوان هیچکس هم در اون محل ندونه که این دو نفر با هم در ارتباط هستند... و خب البته زجر اصلی را دوست من میکشه...


ازش پرسیدم چی شده که اینطوری بهم ریختی... گفت که فلان خانوم ... با فلان پوشش... اومد و رفت داخل اتاقش و بعد صدای خنده هاشون کل شرکت را پر کرد و چند دقیقه بعد من به بهانه ای خواستم وارد اتاق بشم و اجاره نداد و تازه در اتاق را هم بستن و ....



عزیزانم تا کی میخواین خودتون را اینهمه شکنجه کنین؟

چرا قدر خودتون را نمیدونید؟



نظرات 13 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 13:39

خیانت چیزیه که الآن به قول بعضیا مد شده
و بعضیا با اینکه میبینن واقعیتو اما بازم چشماشونو میبندن و خودشونو به نفهمی میزنن
چراشو من نمیدونم

اونیکه خیانت میکنه واقعا چه تفکری داره؟

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:08

گفت: پارنترم جلوی من با یه خانوم دیگه زیادی صمیمی میشه و ..
این یعنی چی من که اصلا متوجه موضوع نشدم گفتم گیرنده هام ضعیفه ولی تو قبول نمی کنی :

همون بهتره که گیرنده ضعیف باشه
چون خیلی حرص باید خورد....

mahee سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:25

ما زنها عادت کردیم به زجر دادن خودمون

راست میگی

delaram سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:39

Tilooo ma dokhtara gahi khodemon ro daste kam migirim
Fekr mikonim asemon baz shode o in pesar oftade o dige pesari nist
In mishe k hagh o hoghemon yademon mire
Inke hichiasi hagh nadare ba ma intori raftar kone hata dostpesaremon
Inke pesare nemikhad baghie bedonan in ie hoshdare

اینا کاملا درسته ها
ولی اون آقا چطور این رفتار را میکنه هم خیلی مهمه ها!!!!!

دخترشیرازی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:56

خب برای آقایون خیلی راحته و کمتر حساسن
...............................................................
این دوره زمونه اینقدر رابطه ها الکی و کشکی شدن
دقیقا زندگیا داره میشه مثله سریال های جم

همون شدیم
همون را کردیم سرلوحه و اوضاعمون بیریخته

اذر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 16:14 http://azar1394.blogfa.com

تو بعضی روابط تعهد معنی نداره.ولی خانمها خیلی خودشون رو درگیر اینجور روابط میکنن و دل میبندن ولی اقایون احساس خودشون رو از نوع روابط تفکیک میکنن


واقعا که.... اقایون چه تواناهایی دارن

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 17:50

سلام
امروز آخری وقت نت نداشتم اینکه گفتین به من توجه نداشتین این خیلی جمله سنگینی بود برام میگه میشه به تیلو جان توجه نداشت ؟ مگه میشه به دوست خوب و مهربونی چون شما بی تفاوت بود ؟ به نظر شما میشه؟

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 18:22

خوبین انگار تشریف دارین
ساعت کاری شما ساعت چند تا چند است ؟

سلام
خوبم
هستم
از صبح یکسره هستم تا ساعت هفت شب

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 19:28

تو دختر مهربونی هستی و خیلی خیلی برام قابل احترامین و حرفم جدی بود هم فهمیده و هم مودب و هم با درک بالا دیگه میخام دوستی به این خوبی کجا گیر میاد

هورا
هورا
من چقدر خوبم

الی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 23:43 http://elhamsculptor.blogsky.com

خیانت متاسفانه قصه تکراری اینروزهای ادمهاست و خیلیها درگیرشن حتی اونایی که اصلن فکرشم نمیکردن

میتونه نباشه

امیر چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 07:23

یک باغ سلام
یک جهان زیبایی
یک عمر سرافرازی
یک تبسم ناز
یک تن سالم
یک دل خوش
یک صبح دلنشین
همه تقدیم شما

سلام
صبح بخیر
ای هورا
ای سحر خیز

بهار شیراز چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 08:01

سلام تیلویی... خوبی عزیزم ؟؟

سلام عزیزدلم
سلام خوشگل من
سلام سحر خیز

دخترشیرازی چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 08:20

سلام خانم تیلوییان صبح عالی متعالی
((چه مودبم))

ای جون
مودب جونم ... فدایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد