روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قضاوت ممنوع

سلام

صبح به خیر دوستای عزیزم

دارم اخبار رادیو را گوش میدم

نمیدونم چرا لبخند میزنم... انگار حس میکنم حالم امروز بهتره

یک لیوان بزرگ شیر و عسل خوردم

یک لقمه برای خودم گرفتم و از خونه آمدم بیرون

امروزم هوا خیلی سرده ... باید خیلی مراقب خودمون باشیم





پ ن 1: اینقدر ساده به خودمان اجازه ندهیم دیگران را قضاوت کنیم

پ ن 2 : کمی بیشتر روی خودمان ... افکارمان... رفتارهایمان ... دقت کنیم

پ ن 3 : افکار درست را ترویج بدین


نظرات 9 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 09:35

پ ن 1: موافقم شدددددددددددید

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 10:39

سلام من به سه پ ن کاملا موافقم خصوصا بند 1

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:31

میگن شخصی در مسجد و شخصی هم در مشروب فروشی فوت شده بودند اونی که در مسجد مرده بود با صلوات و تکبیرگویان تشیع شد و اونی که در مشروب فروشی فوت شده بود بدون هیچ گونه تکریمی به خاک سپرده شد و بعدها که در این زمینه تحقیق شد متوجه شدند کسی که در مسجد مرده بوده بود رفته بود کفش دزدی و اونی که در مشروب فروشی مرده بوده بود شخصی مومن بود که رفته بود بلکه بتونه کسی از اهل شرابخوری را هدایت کنه .... پس درمورد دیگران پیشداوری و قضاوت نکنیم


کاش یاد بگیریم

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:34

بلا به دور دو سه روز گذشته یکی از دوستان که خانمش مدیر هست ازم خواست که برنمه تعالی را برایش تایپ کنم . پدر صاحبم درامد تا دو روزه تایپ کردم و بهش دادمش تا غلط گیری و صاف کاری اش کنه و کم و زیادیش را بگیره و براش پاک نویسش کنم ....
تو نوشته هاش از کلمه تارنمای مدرسه بدم امد خب تابلوی اعلانات آشنا تر از تارنما نیست؟

والا چی بگم از این کلمات جایگزین که همچین چنگی هم به در نمیزنن... تازه چرا تابلو باید بشه تارنما... انگار جای تار بسته و عنکبوت داری هست

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:40

بلا به دور دو سه روز گذشته یکی از دوستان که خانمش مدیر هست ازم خواست که برنمه تعالی را برایش تایپ کنم . پدر صاحبم درامد تا دو روزه تایپ کردم و بهش دادمش تا غلط گیری و صاف کاری اش کنه و کم و زیادیش را بگیره و براش پاک نویسش کنم ....
تو نوشته هاش از کلمه تارنمای مدرسه بدم امد خب تابلوی اعلانات آشنا تر از تارنما نیست؟


شما هم که دوتا دوتا پیام میدین
هورا
هورا

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:42

واقعا بهتری نه اینکه انگار حس می کنی ....
معجون شیر و عسل انرژی زا و لقمه هم که پشت بندش باشه توان مضاعف می بخشه .... پس بتاز به سوی خوب و خوبتر شدن و پیش بسوی عالی و ممتاز بودن

ای جان شیرینم چه گویم؟
همون بهتر که هیچی نگویم... گر بگویم زبان سوزد.. نگویم ...

امیر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 12:21

♻️هاروی مک کی می گوید: «روزی پس از خروج از هواپیما، در محوطه ای به انتظار تاکسی ایستاده بودم که ناگهان راننده ای با پیراهن سفید و تمیز و پاپیون سیاه از اتومبیلش بیرون پرید، خود را به من رساند و پس از سلام و معرفی خود گفت: «لطفا چمدان خود را در صندوق عقب بگذارید.»

یعنی چی؟

آروشا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:38 http://khodaaramejanha313.bkogfa.com

سلام تیلو عزیز
خیلی پست عالی ایست ، همیشه عالی باشید ان شاء الله

. سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:54 http://a363.blogsky.com

با گفتن قضاوت نکنیم خودت رو راحت میکنی و گیلاس رو تشویق میکنی که به یه مرد زن دار اس ام اس بزنه و براش کادو بخره و باهاش قرار بذاره. خوب خودتو راحت میکنی. چطور به گیلاس نمیگی که زن اون مرد رو قضاوت نکنه و فقط بر اساس حرفای اون مرد به خودش حق بده بره تو اون زندگی. چرا به گیلاس نمیگی که زمانی که حرفای اون زنو نشنیده نباید قضاوتش کنه و متهمش کنه که شوهرشو تنها گذاشته. من هیچ وقت نمیتونم خودمو جای گیلاس بذارم و نمیخوام هم بذارم، قضاوتش هم میکنم چون داره کار بدی میکنه و زندگی عاطفی یه زن دیگه رو به خاطر خودخواهی خودش خراب میکنه. از تو هم تعجب میکنم، چون آدم خوبی به نظر میرسیدی ولی صرفا به خاطر دوستیت با گیلاس داری ترغیبش میکنی که ادامه بده. خودت زنی و حتما میدونی که تو یه رابطه قسمت عاطفیش هم به اندازه ی قسمت جسمیش مهمه، مردی که گیلاس رو صیغه میکنه دیگه چقدر میتونه نیازای زن خودشو برآورده کنه؟! گیلاس اگه این کارو میکنه خودخواهه ولی تو چرا این کارو با اون زن میکنی؟! به اسم قضاوت نکردن داری در حق اون زن ظلم میکنی.

عزیزدلم بازم بهت گفتم قضاوت نکن
بازم میگم قضاوت نکن... آدرس دیگران را هم به جای خودت نزار
اولا من به گیلاس هم حق نمیدم کسی را قضاوت کنه بخصوص خانوم اون آقا را .... تشویقم نکردم کسی را به کاری... چیزی که من از نوشته های گیلاس برداشت کردم رابطه جسمی بینشون وجود نداره... و گیلاس مخل زندگی کسی نشده و قصد هم نداره که بشه... گیلاس وارد یه عشق اشتباه شده و همونطور که توی پستهاش پیداست اگه همسر مناسبی پیدا بشه میره دنبال زندگیش... و دنبال خراب کردن زندگی کسی نیست...
به نظر من همدیگه را در این حد قضاوت نکنیم... ما چه میدونی تو زندگی دیگران چی میگذره... ماها باهم دیگه دوستیم.. اینجا یه دنیای مجازیه که لازم نیست داخلش اینهمه نامهربان باشیم و سعی کنیم همدیگه را برنجونیم... من نه تایید میکنم نه تکذیب میکنم نه ترغیب میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد