روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز قراره عاشقانه ...

سلام

روز پنجشنبه باشه

آخر تیرماه باشه

روز قرار عاشقانه باشه

همه چی اصلا خوشگله به خدا...

دیگه اصلا حرفی برای گفتن میمونه؟

من کلا امروز از صبح تو افق محو شدم ...

صبحونه گوجه گیلاسی ارگانیک خوردم و مامانم هاج و واج مونده بودن... که من چی شدم که گوجه و عسل میخورم....




نظرات 15 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 09:44

خوش باشی دختر

الهی آمین
ممنونم
و همین آرزو را برای شما دارم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 09:56



چه روزی شود امروز...
منتظر حرفای خوب خوبم من
منم دعوت شدم به چیزای خوشمزه

هورا
هورا
انشاله امروز کلا روز قراره عاشقانه است
یه روز محشر

گلشن پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 10:05

احتمالا عاشق شدی

حامد پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 10:40 http://hamed-92.mihanblog.com

قرارتون برقرار باشه ایشالا
امیدوارم اتفاقای خوبی در انتظارت باشه
گوجه با عسل؟؟؟؟
مگه میشه مگه داریم


واقعا مگه میشه؟

اذر پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 10:58 http://azar1394.blogfa.com

گوجه با عسل
یعنی چی ؟خوردنیات عجیبه

نه خب
گیج میزدم
داشتم میخوردم و متوجه نبودم

بهار شیراز پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 11:22

قرار عاشقانه
اسمش هم قشنگه لامصب ... به اون دکی جون سلام برسون . میگما دکتر وبلاگت رو میخونه ؟؟؟؟؟؟؟

ابدا
حتی خبر ندارن که همچین جایی را دارم
اینجا ملک خصوصی من و دوستامه

حامد پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 11:56 http://hamed-92.mihanblog.com

خب شاید تایید نکردن نظرات توجیهش واسه خودم موجه باشه ولی اگه بگم شاید به نظر دوستان بی معنی بیاد
واسه همین ببخشید دیگه ولی جواب کامنتاتون رو حتما میدم
ممنون

خیلی هم خوب
نظرات همه محترمه

حمید پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 13:10

از یه همشهری بعیده پول بده گوجه گیلاسی بخره ؛))))
من چندین بار تا یک قدمیشم رفتم ولی مغز فرمان عقبگرد داد

همشهری عزیز
دقت بفرمایید که گوجه گیلاسی ها ماله باغچه ی خودمون بود
بعدش هم مگه میشه مغز در برابر این گردالی های قرمز خوشرنگ و رو فرمان عقبگرد بده؟؟؟؟؟

mahee پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 14:04

وقتایی که قراره عاشقانه داری، سطح هیجانم خیلی بالا میره انگار که خودم قرار دارم..توام اینطوری هستی؟؟
عاااشقانه هات پاایدار..پر عشق..پر مهر...

وای
اصلا دیوانه میشم از هیجان
تازگی فهمیدن این هیجانها برای بیماریم عین سم میمونه... دیوانه میشم
باورت نمیشه هر بار اندازه ی دفعه اول این قرار عاشقانه هیجان دارم

شاذه پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 16:34 http://moon30.blogsky.com

ای جانم! برات خوشحالم

از بس خوبی عزیزدلم

دخترشیرازی شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 09:05

سلام بر تو ای تیلوی توانا
منتظر خبرا و حرفای خوبت هستم

سلام عزیزدلم
شمو با اینهمه مهربونی منو شرمنده ی خودت کردی

دل آرام شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 09:16

سلام
چه طوری خانم؟
قرارت خوب بود؟

سلام مادر کوچولوی دوست داشتنی
خوبم
عالی بود
دوشنبه میری سونو؟

امیر یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 07:23

سلام
و صبح بخیر حامد را نمی شناسم اما اینو میدونم که آدم فضول .سود همه جا هست اون به رابطه دوستی ما سه نفر حسودی اش میشه تیلو جان .
آره ساعت شش تشیع جنازه بودم تا ساعت هفت و امدم خونه دوش گرفتم و نزدیکای ده رفتم عروسی چون عروسی در محیط باز بود و بسیار هم شلوغ و از طرفی نورافکن ها هم خود از عوامل گرمی بودند من که کت نپوشیده بودم اما اونایی که کت تن شان بود نمیدونم چی می کشیدن . خلاصه زود بر گشتم
وای تیلو جان بخاطر این که اذیت میشی تا برا من کامنت بزاری اول ازت عذر خواهی می کنم و بعدش هم تشکر که لطف می کنی و به من سر میزنی


خواهش

امیر یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 07:34

سعدی گفته شب عاشقان بیدل چه شبی دراز دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

خلاصه وقتی ادم با دلدارش قرار داره مگه زمان میگذره ؟ هر دقیقه اش یک ساعت است . دل تو دل ات نیست تا زمان وصال برسه

شاعر در مورد شب عاشقان گفته ولی در مورد روزش چیزی نگفته چون هر چه به خودش فشار آورده تا بتونه روز را وصف کنه تو مخیله اش گنجانده نشد از بس سنگین و ثقیل بود و اونم از خیرش گذشت

به هر حال خدا را شکر که زمان انتظار به سر آمد و وصال انجام شد و هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت . اما هر چه صبر کردیم از نتیجه برجام (ببخشید دیدار) گزارشی به هیئت دولت (ببخشید به دختر شیراز و من و بقیه) داده نشد نمیدونم شاید هم جلسه غیر علنی بوده : و نتایج آن در حال تجزیه و تحلیل باشد و متعاقبا به اطلاع عموم برسد.
به هر حال و به هر شکل خدا را شکر که دیدار ها تازه گردید

پس اون پست که شنبه گذاشتم چی بود
نتیجه برجام نبود؟
اینهمه دلتنگی ماله بعدش بود
وقتی که رفت
دقت بفرمایید لطفا

مجتبی دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 18:31 http://m-z2016.blogsky.com/

قرار خوب شد؟

عالی
محشر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد