روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اینو باید مینوشتم

سلام

امروز از ظهر که ناهار خوردم دارم دفترم را به شدت تمیز میکنم

حرفی که باید میزدم این بود

من هروقت دفتر را جارو میزنم

زیر پای من و میز من ... اون قسمتی که من مینشستم

همیشه پر از مو بود....

هیچ وقت بهش دقت نمیکردم

همیشه جارو میکردم و عادی از کنارش میگذشتم

امروز ... در روز نهم از چالش... هیچ مویی روی زمین زیر پای من نبود...

من توی دفتر کارم هم ریز ریز بدون اینکه خودم بهش دقت کنم موهام را آزار میدادم...



من امروز که دفتر را جارو زدم حتی یک شاخه مو  روی زمین زیر میزم ندیدم

من دارم موفق میشم...

من دارم با تمام قوا با این عادت وحشتناک مبارزه میکنم


عزیزایی که توی چالش بودین... عزیزایی که خاموشین و آروم با خودتون قول دادین

بیاین حرف بزنین

بیاین بگین که شماها هم مثل من دارین پیشرفت میکنین

بیاین بگین که به خاطر قول دسته جمعی و خجالت از اینکه بیام شما را ناامید کنم دارم موفق میشم

دارم قدم قدم میرم جلو...

من میتونم


نظرات 13 + ارسال نظر
شاذه چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 16:44 http://moon30.blogsky.com

سلام
هوراااااااااااااااااااااا!!!!! خیلی برات خوشحالم! خیلی!
منم تمام بعدازظهر با خودم جلسه ی توجیهی داشتم. کلی تو نت دنبال انگیزه لاغری گشتم. وبلاگهای چاقها رو خوندم. سایت هیپنوتیزم دکتر حریری رو زیر و رو کردم و بعد بلند شدم. مسواک کردم. وضو گرفتم و با انگیزه ورزش کردم شکر خدااا
دفترات خیلی خوشگل و دوست داشتنی هستن ولی فرستادنش حتماً سخته. بی خیال

برا اینهمه انگیزه ی جدیدت خوشحالم
افرین
البته من بعد از این چالش باید فکری برای چاقی هم بکنم
پس شما یه قدم جلو تر هستید

در ضمن فرستادن دفتر هیچ سختی نداره
اما این دفترها صرفا به درد مدارس میخوره
چون داخلش جای خالی برای نوشتن نداره
همونطوری که گفتم نوشته شده برای برنامه ریزی برنامه صبحگاه
و فقط تیک میخوره... براساس معیارها و استاندارهای اصفهان
اگه احساس کردین به دردتون میخوره پست کردنش برای من هیچ کاری نداره


میدونستی تو نظرات هنوز آدرس قدیم را مینویسی؟

دلژین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 17:37 http://delzhin313.blogsky.com

خیلی برات خوشحالم..... امیدوارم به زودی اسم وبت هم تغییر کنه :)

به زودی نه...
باید زمان مورد نظر سپری بشه...
برام دعا کنید

delaram چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 18:38

Afariiiiiiiiiiiin

اذر چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 19:04 http://azar1394.blogfa.com

ایول چقد عالی .تبریک داره.
ی جایزه خوب از قای دکتر بگیر

آره باید مجبورش کنم برام جایزه بخره
چه معنی داره که به من جایزه نمیده اینهمه زحمت میکشم

گلشن چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 21:49

آفرین به توووووو

سارا پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 00:18

سلام تیلو عزیز
الحمدلله ،تبریک میگم عزیزم ان شاالله هر روز هم بهتر و بهتر میشیم و تا ۲۲آبان که انشاالله رکورد بیشترین زمان پیگیری چالش را انجام دادیم اسم وبلاگتون رو یه اسم قشنگتر میگذارید من هم واقعا خوشحالم که این چالش را شروع نمودیم و خداروشکر اصلا با ناخن هایم کاری نداشتم و دارن رشد میکنند الان یه میلیمتر شدن ان شاالله به سلامتی و خوشی این چالش رو به پایان میبریم و عاداتمون رو کاملا فراموش مینماییم بطوریکه اصلا انگار هرگز همچین اتفاقی نبوده و کاملا با این عادات غریبه میشیم و به سلامتی تموم میشن ان شاالله

چه خوب گفتی
انگار هرگز همچین اتفاقی نبوده... کاش بشه...

گندم پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 08:21

خیلی خوشحالم
همه ماهم چالش های مهمی تو زندگیمون داریم تو موفق میشی

انشاله
با دعای شما
شما دوست صحرا جون هستید؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 08:25

آفرین تیلو تیلو
من میدونستم تو میتونی...تو قوی هستی مثل 1 کوه محکمی

ممنونم
دارم با امید به خدا و انرژی مثبتهای شماها جلو میرم

mahee پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 09:23

تیلو خیلی واست خوشحالم.خیلیا

ماهی جونم ممنونم

نازلی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 12:39

ااااااااااااااااااااای جاااااااااااااااانم تیلو
موفق شدی
آآآآآآآآآآآآآآفرین

صبا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 10:03 http://tillomania.blogfa.com/

سلام عزیزم
منم مدتیه خیلی خوبم ...دست نزدم به ابروهام ناخنهامم عااااااالی شدن ...خدا کنه ادامه پیدا کنه و دوباره باز وا ندم

آفرین
آفرین
آفرین
من امروز روز دوازدهم از چالشم هست... عالی هستم... یک خطا هم نداشتم

م.ا.گندم شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 07:50

نه من دوست گیسوجون هستم

دوست منم باش
خیلی دوست ، دوست دارم

گندم چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 16:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد