روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عکس نوشته ی امروز

سلام

یکی از دفاتری که باید درست کنم برای مدرسه ها

یک مدل دفتر برنامه ریزی هستش که هر روز با مناسبتها و مطالب تازه قرار میگیره

و جا برای نوشتن و تیک زدن ... چیزی شبیه تقویم... برای برنامه های صبحگاه مدارس...

امروز بعد از چندین روز کار مداوم تمامش کردم 

هر فصل یک رنگ هستش

qxl6_1.jpg


7tvm_3.jpg


io_2.jpg


علاوه بر اینکه هر فصل رنگ بندی صفحه فرق داره

هر ماه هم بک گراند یک رنگ چاپ میشه


این دفتر برای ثبت فعالیت های صبحگاه در مدارس به کار میره و واقعا دفتر خوشگلی هستش...

نظرات 11 + ارسال نظر
گیلاس سرخ چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 00:55 http://a363.blogsky.com

مث دفترهایی هست که پیج رنگی رنگی تو اینستاگرام میزاره.

شبیه هستن
البته شاید اونم از من یاد گرفته
چون من تقریبا هفت ساله این دفاتر را دارم ارائه میدم به مدارس
حالا به تغییرات و رنگ آمیزی های متفاوت

مینوˆ چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 01:48 http://milad321.blogfa.com

تیلو جان اینها را باید خودت طراحی کنی؟چقدر جالبند.فکر کنم خیلی هم کار میبرن

اوهوم
طراحی ها ماله خودم هست
خیلی زیاد هم کار میبره

دل آرام چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 08:43

دلژین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 09:06 http://delzhin313.blogsky.com

چقدر خوووبه برای استفاده بچه هاس سا کادر اموزشی ؟

کادر مدرسه
در واقع مربوط به کارهای پرورشی مدرسه هستش

حامد چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 10:23 http://hamed-92.mihanblog.com

این طرحها فوق العاده زیبا هستن خانوم
آفرین به این ذوق و سلیقه
یعنی من فکر میکنم دوران دانش آموزی ما به فنا رفته ما از این چیزا والا ندیدیم فقط دفتر 60 برگ خط دار و بی خط داشتیم


اینا ماله فعالیتهای مدارسه
مربوط به معاونان پرورشی
بچه های بیچاره هم از اینا ندار ن الان
والا من میبینم بعضی همون دفترهای ساده را هم ندارن

امیر چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 11:11

سلام
تیلو جان کارای من اکثر روزا تکراری و نوشتن اونا نه تنها لطفی نداره بلکه ملال اور هم هست اگه سوژه جالبی برام پیش بیاد حتمن خواهم نوشت

لطف میکنی
هرچند ما هم داریم از تکرارهای بی پایان مینویسیم
ولی خوشحالم میکنی که بیشتر بنویسی

دخترشیرازی چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 12:05

خوش به حالت دختر من که ذره ای ذوق و سلیقه ندارم

تو سرتاپا ذوق سلیقه ای با اون بلوز پروانه ایت

امیر چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 12:38

سلام
تو پست کبک مان خروس میخونه یا کامنت گذاشتم که خطاب به شماست لطفا اونو بخونید

همین الان
به روی چشم

امیر چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 13:22

سلام
خواسته بودم کمی از خودت برام بنویسی تیلو جان

اینجا بنویسم؟
دقیقا چی باید بنویسم
میشه سوال کنی تا یه کم بفهمم چی باید بگم
راحت بپرس
من آدم راحتی هستم

شاذه چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 14:16 http://moon30.mihanblog.com

ای جان چه خوشگلن اینا رو از کجا میشه خرید؟

دیشب و امروز خطا کردم. زیاد خوردم. دوباره نیاز دارم بشینم با خودم مفصل حرف بزنم و برای یه بدن ورزشکاری و سالم خودم رو توجیه کنم

هنوز خطا نکردم
ولی در آستانه ش قرار گرفتم...
و این یعنی باید بیشتر مراقب باشم

دفترها انحصاری هستند
اگه لازم دارین دستور بدین براتون پست کنم

رهرو چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 16:27 http://66darjostojoo.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا شدن
احسنت

ممنونم
چشمای شماست که زیبا میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد