روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سکوت

سلام

صد دفعه میام اینجا سرک میکشم ببینم کسی اومده باهام حرف بزنه

سرک میکشم تو وبلاگای دوستام ببینم خبر تازه ای هست

یه دوری میزنم تو وبلاگای تازه ببینم چیزی چشمم را میگیره

دنبال موزیک های خوب و تازه میگردم

دوباره بر میگردم میشینم سرطراحی هام ...

یکساعت میگذره

دوباره از اول شروع میکنم

دنبال یکی هستم که باهاش حرف بزنم

حوصلم سر رفته

چند کلمه حرف خوب میتونه حالم را خوب کنه

سرک میکشم تو شبکه های مجازی آقای دکتر

این ساعت از روز دارن استراحت میکنن

هیچی نیست

برام پیغامی نیومده

مسیجی

حرفی

ای بابا

چه سکوتی...

تلفن را برمیدارم... یه کمی فکر میکنم به کی زنگ بزنم؟....

دوباره گوشی را میزارم سرجاش...

امروز حوصله م سر رفته ... دلم یک کسی را میخواد که باهاش حرف بزنم

ولی هیچکس نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
نل سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 17:53

مرسیی از پاسخت:)
کاش اییینقدر فرهنگ جامعه امون بالا میرفت ک هرکسی میتونست برای دل خودش زندگی کنه نه اطرافیانش و جامعه و... .
اینجا متاسفانه هرکسی باید ب دل همههههههههههههههه راه بیاد.تهش میکن:میخاستی نکنی!!میخاستی خودت تصمیم بگیری! خودت مسول زندکیتی!!!!
نمیگن ک اینققققدر اذیتت کردیم..اینقد عذابت دادیم ک مجبور شدی ب ساز ما برقصی....
انشالله خوشبخت باشی عزیزم:)
عشقولانه اتون رنگی رنگی:)

این دقیقا حرف دلم بود
اینجا باید برای دل همه زندگی کنی و دست آخر هم بشنوی که میخواستی نکنی

Meredith سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 18:47 http://san-antonio.blogsky.com

عزیزم بیااا با خودم حرف بزن
ببخشید که کم پیدام.امتحات دارم همچنان
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ چیکارا میکنی؟ راستی طراحی هات خیلی قشنگن

تو هورای منی خانوم دکتر
نه شما برو درس بخون امتحان بده
من مزاحم وقت شما نمیشم...
ممنون از تعریفت

آنا سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 18:55

وای از این روزها که آدم را بد کلافه می کند. بعد درست لحظه ای که سرت با یک کاری گرم می شود و نمی خواهی کسی مزاحمت بشود همه با هم پیداشون می شه.

دقیقا
وای دقیقا درست گفتی
وقتی خودم را مشغول کردم تلفن و موبایل زنگ خورد ... یکی از در وارد شد... دیدم دوستام یه عالمه پست گذاشتن... خواهرم اومد تو تلگرام ... آقای دکتر بیدار شده بود...

امیر چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 09:07

سلام
تیلو جان اگه ممکنه از خودت برام بنویس از اینکه کارت چه و چند سال دارین و هر چه کامل تر باشه مطمناً بهتر و صد البته هر چه را که دوست داری و اینکه از دل باشه نه بخاطر رو بایستی
ممنونم دوست خوبم

گلشن چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 10:36

تیلوجانم ، امروز اگه وقت داشتی بیا حرف بزنیم

هورا به شما
اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد