روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای بینظیر خواهیم ساخت...

سلام

ممنونم بابت همه دلداریهای و مهربونی هاتون

امروز باید به خیلی از دوستام سر بزنم

تو ذهنم کلی حرف برای بعضی از دوستام آوردم که باید برم و براشون بنویسم

یک دوستی را ناراحت کرده بودم که دارم به خاطرش یک پست جداگانه مینویسم که از دلش در بیارم

یکی دوتا از دوستام را مدتی در سکوت خوندم که حالا دیگه دوست ندارم سکوت کنم

و این میشه برنامه ی امروزم



دفتر هستم

یه سری کار دارم که دوستشون ندارم

میخوام زودتر تمامشون کنم و برم سروقت طراحی های خوشگلم

بعدش قصد دارم امروز برای روکش دندونم بازم برم دندونپزشکی

و امروز با حس خوب بیدار شدم و دارم چالشم را پیگیری میکنم....



پ ن 1: دوست داشتن را باید هر روز پیگیری کرد...

پ ن 2 : عاشق شدن خیلی سختی داره... مراقب دلهاتون باشید

پ ن 3 : دلم کیک شکلاتی میخواد با نسکافه و آقای دکتر

پ ن 4 : بسیار دلتنگ للی بانو هستم

نظرات 11 + ارسال نظر
لیدا شنبه 26 تیر 1395 ساعت 09:51 http://meandyou.mihanblog.com

آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

نه نمیدانم

دل آرام شنبه 26 تیر 1395 ساعت 09:54

دلتنگیت باز بشه بانو

خوبم
بسیار خوب
و اصلا نگران کننده نیستم

طلوع ماه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:11

سلام خانوم خانوما
صبح شنبه تون به خیر و شادی
انشاالله به همه کارات برسی
امیدوارم این هفته هفته ی خوبی واسه هممون باشه
منم دلم کیک شکلاتی میخوااااااااد و کاکائوووو

سلام
خوشحالم کردی که اومدی
این یعنی که روزمون تبدیل به بهترین میشه
انشاله
برای هممون بهترین ها را آرزو میکنم

ساناز شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:36 http://sanaz1359.persianblog.ir

حال آدم همیشه یکجور نیست. ولی باید سعی کنیم به حال بد اهمیت ندیم و گرنه زندگیمون خیلی سخت میشه.بهترینها رو واست آرزو میکنم عزیزم.


ممنونم

صحرا شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:56

الان میبینم جمعه پست گذاشتی تعجب کردم، من دیفالت جمعه ها سراغت نمیام چون میدونم نیستی.
خدا رو شکر بهتری، اراده قوی داری گندم، مطمئنم از پس این چالش برمیای.

اصلا تا حالا جمعه ها پست نذاشته بودم
ولی حالم خیلی بد بود
انگار به نوشتن نیاز داشتم

دخترشیرازی شنبه 26 تیر 1395 ساعت 11:10

سلام خانم گل

انشاالله تیلوی مهربون و دوست داشتنی وو از همه مهمتر قووووووووویه ما همیشه خوبه خوبه خوب باشه

هورا به شما که هر وقت میای با خودت یک موج بزرگ انرژی و شور و هیجان میاری

گیلاس سرخ شنبه 26 تیر 1395 ساعت 11:33

سلام.
تیلو جان نشد.
یعنی نتونست بیاد.
یعنی قرار بود بره جایی بعد بیاد. اما کارش اونقدر طول کشید که اگه میخواست بیاد میشد ساعت 11 شب. خب طبیعتا من اون موقع نمیتونستم برم البته اونم نگفت که بیا. فقط ساعت 8:30 شب پیام داد که کارم طول کشیده و معلوم نیس کی تموم بشه.
میدونی فقط به خاطر من نمیخواست بیاد یه کاری داشت که میتونست به بهونه اون کار بزنه بیرون از خونه. و بهم گفته بود میخوام تو رو هم ببینم

و تو رو هوایی کرد و الکی کلی بهت غصه داد
بگم خدا چیکارش نکنه

گیلاس سرخ شنبه 26 تیر 1395 ساعت 12:52

اونکه آره ولی گفتم که خودمم استرس زیادی داشتم و گاها میگفتم کاش زنگ نزنه.
آخه 4 ماهه ندیدمش.

چه تحملی
خدا خودش کمک کنه و بهترینها را جلوی پات قراره بده

سارا شنبه 26 تیر 1395 ساعت 14:49

بالاخره اسم اون کیلینیک چی شد؟؟؟

هنوز اسمش انتخاب نشده
کما اینکه هنوز کارهاش تکمیل نشده

گلشن شنبه 26 تیر 1395 ساعت 18:23

منم دلم کیک شکلاتی میخواد با نسکافه و آقای دکتر خودم

به به
چشمم روشن
بالاخره سکوت را شکستی خانوم

شاذه یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 03:18 http://moon30.mihanblog.com

موفق باشی تیلوجانم
خیلی خوشحالم که شنبه ی خوبی داشتی. از خدا می خوام که پر انرژی و باانگیزه و سرحال به راهت ادامه بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد