روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دعوت به چالش ترک عادت های بد

سلام

سارا جون دوست خوبم امروز کلی بهم انگیزه داد

و با هم قرارمدارهای خوبی گذاشتیم

ما هرکدام دارای یک سری عادتهای بد هستیم

حالا در بعضی این عادتها شدید تر هست و تبدیل به یک مدل بیماری میشه

در بعضی خفیف تره و فقط خودشون را آزار میده

تصمیم گرفتیم فعلا در یک قراریک ماهه با عادتهامون به هر شکلی که شده مبارزه کنیم

اگه عادت بدی دارین و دوست دارین با ما شروع کنین .... بسم اله

از امروز فعلا در ماه اول یک عادت را کنار میزاریم

هرچی که باشه....



پ ن 1 : من میخوام با بیماریم مبارزه کنم

پ ن 2 : سالهای درازی هست که دچار هستم

پ ن 3 : اگه دوست داشتین بنویسین چه چیزی را میخواین ترک کنید و گزارشش را توی وبلاگتون یا اینجا بنویسین

پ ن 4 : شاید دسته جمعی موفق تر باشیم

پ ن 5 : عایا ترک عادت موجب مرض خواهد بود؟

نظرات 14 + ارسال نظر
سرویس قاشق و چنگال سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 18:53 http://goo.gl/Djxd1K

خوب بود ممنون از شما

خواهش میکنم

حسین سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 19:05 http://attain.blog.ir

عه؟
خب منم هستم.
ولی ای کاش میشد چند تا راه علمی هم پیشنهاد کرد برای این کار.

پیشنهاد عالی هست
پیدا میکنیم و میزاریم
فکر خوبیه

گیلاس سرخ سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 19:40

اجازه عادت دوست داشتن رو هم میشه ترک کرد؟

وای نه گیلاس جون
این بهترین عادتی هست که باید بهش عادت کنیم

اذر سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 20:03 http://azar1394.blogfa.com

چ فکر خوبی
اینقد عادت کردم که دیگه نمیبینمشون
باید فکر کنم.
مثلا چی
یکم کمک میکنی

باید یکیشون را انتخاب کنی
مثلا بیا عادت به فکر کردن به چیزهای منفی را از خودت دور کن
اصلا حق نداری به چیزای بد فکر کنی

شاذه سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 20:30 http://moon30.mihanblog.com

سلام
به به چه فکر خوبی! منم می خوام عادت پرخوری رو ترک کنم. خدا کنه موفق بشم. سه کیلو بعد از عید اضافه شدم. یک کیلوش این دو سه روز برگشته که امیدوارم بتونم نگهش دارم. بقیه شم کم کم. عجله ای ندارم. اگه مثلا تا آخر سال بتونم پونزده شونزده کیلو کم کنم خیلی خوب میشه.

عادت پر خوری هم جز عادات بد هست؟
پس میخوای لاغر بشی... چه هورا
به نظرم در کنار ترک عادات بد غذایی ... باید ورزش هم بکنی
بهر حال اینم یه ترک عادته
پس شروع میکنیم

د خترشیرازی چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 08:55

عاقا منم هستم شدیدددددددددددددد

هستی که چی؟
چی را میخوای ترک گنی؟

نازلی چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 09:35

چه کار خوبی تیلو
عادت فکر کردن به کسی که نباید بهش فکر کنی
اینو دوست دارم ترک کنم

خیلی کارت سخته نازلی
امیدوارم موفق بشی

دخترشیرازی چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 09:57

من میخوام عادت چای خوردنمو ترک کنم
و عادت اینکه شبا دیر میخوابمو ترک کنم

دوتاش با هم؟؟؟؟؟؟؟؟
سخته ها
چای سبز بخور که اشکالی هم نداشته باشه
و شب ها....
میگم کاش عادت های منم این شکلی بود
تو چقدر دختر خوبی هستی... چالش من وحشتناکه

شاذه چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 12:19 http://moon30.blogsky.com

قطعا ورزشم می کنم. عادت بدم نامنظم ورزش کردن و پرخوریه. بتونم کمی کمتر بخورم و حتماً هرروز ورزش کنم خیلی خوب میشه. این دو سه روز موفق بودم شکر خدا.

مطمئنم که میتونی

صبا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 18:32 http://tillomania.blogfa.com/

راستی داروهایی که بهم داد فلوکستین ده بود و سیتالوپرام 20....یه چیزایی راجع به سروتونین گفت و گفتش که چون سروتونین مغزت کمه این بیماری رو داری ...حالا من دقیقا حرفاش یادم نمونده ولی ازش این استنباط رو کردم

خب
کار عملی یعنی نداد؟
مثلا این راه کار
اون روش؟

صبا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 19:26

نه عزیزم فعلا که دارو و ورزش ...این وسط گفت زمانی که دستات داره میره سمت ابروهات حواست باشه ....بهش گفتم دقیقا اومدم همینو بگم که مغز من گول نمیخوره وقتی کرمش میاد دیگه هیچی جلودارم نیست گفت میدونم چی میگی این یه اجباره


پس منم همینطوریم
و با این چالش ها فکر نکنم کاری از پیش بره

مریم جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 03:06

سلام من هم سالیان طولانی که عادت به کندن موهام دارم

بیشتر بیا پیشمون
بیا شما هم در چالش شرکت کن
من که واقعا دارم هر روز را با عشق سپری میکنم و هیچ خطایی هم نکردم
انگار دسته جمعی خیلی بهتر جواب میده
اینکه میدونی فردا صبح باید بنویسی بهت به شدت انگیزه میده

Shahbanoo جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 18:12

سلام ...
چه بامزهمنم هستم
عادت کم ورزش کردن ......
عادت پر خوری:)

آفرین
شما هم هستی... شرکت کن و بیا روزانه اطلاع بده از وضعیتت
داریم آروم آروم کنار هم قدمهای بلندی بر میداریم

Shahbanoo چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 03:41

امروز....کم خوردم:)شب توی مهمونی از بعضی چیز های چرب خوردم... ولی کم:)
ورزش نکردم! واقعا شلوغ بودم
به خودم 60 میدم:)

همون هم عالیه
تا وقتی داریم براش تلاش میکنیم یعنی موفق هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد