روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بیستمین روز تابستان...

سلام

روزتون بخیر

چقدر وبلاگستان خلوت و آروم شده

همه در تعطیلات تابستانی هستید؟

من که از دیروز شروع کردم به طراحی های لازم برای روزهای آغاز سال تحصیلی

خیلی کارهای عقب مانده ی زیادی دارم

روزهایی که روزه دار بودم زیاد کار انجام ندادم

و الان با سرعت بیشتری در حال انجام کارهام هستم

از صبح موزیک باکس را میزارم روی میز کارم و شروع میکنم به طراحی....

دیروز تا شب مشغول بودم و اصلا خسته نشدم




پ ن 1 : دلتنگ آقای دکتر هستم و این هفته هم خبری از قرار عاشقانه نیست

پ ن 2 : امروز خواهرم میخواست منو ببره خرید اما نتونستم برم و الان عذاب وجدان دارم

پ ن 3 : به نظر شما چرا هر روز چند بار وبلاگ ماهی را باز میکنم ؟؟؟؟ با اینکه میدونم رمزیه و نمیشه رفت داخلش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 08:44

شغل بامزه ای داری تیلو
می دوستمش
ایشالا دکتر یهو 5شنبه بیاد غافلگیر بشی.

دخترشیرازی یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 08:48

سلام
صبحت بخیر
الهم آقای دکتر تیلوی مارو غافلگیر کنه الهم الهم

احتمالا ملت هنوز بی حالند از روزه داری..

سلام صبح بخیر
چه جالب همه دوستام غافلگیری برام آرزو کردن
الهی آرزوهاتون برآورده بشه

اون بنده ی خدا دلش میخواد بیاد
من موقعیتش را ندارم

اذر یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:26 http://azar1394.blogfa.com

سلام خوبی
من هم زیاد وبشو باز میکنم
خوب دوست داریم ازش خبر داشته باشیم

خاله ریزه یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:47 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلااام .. عیدت مبارک دوستم.
احتمالا آقای دکتر دارن برنامه ریزی میکنن و قراره سورپرایزت کنن.


امیدوارم
ممنونم

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 11:42

سلام تیلووووو
منم هر روز وب ماهی رو باز میکنم

کاش ماهی برمیگشت و مینوشت

دلژین یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 15:10 http://delzhin313.blogsky.com

مثلا چه تدارکاتی برای شروع مدرسه ؟؟
انشاءالله ببینیش هفته دیگه
اممم... یه نوع اعتیاده... منم با بعضی وب ها همینم... میدونم دیگه آپ نمیشه ولی بازش میکنم...

مثلا طراحی جلد دفاتر .... طراحی مطالب مربوط به پشت جلد برخی از دفاتر... طراحی بسم اله ... طراحی بروشورها... پوسترها... کارتهای تولد... کارتهای روز بازگشایی... و ....
شاید حق با شما باشه... اما اسمش یه احساس قلبی هم میتونه باشه

حسین یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 16:31 http://attain.blog.ir

یک بار نمونه های طراحی تون رو بزارید ببینیم خب!
افرادی مثل من هم یه چیزایی یاد میگیرن.

شما همه چیز رو خوب بلد هستید
طراحی های من طراحی های متنوع و ارزون و سریع برای مدارس هستند
چیز قابل توجهی نیستند
طراحی هایی هستند که شما بتونید از پول طراحی چشم پوشی کنید و به پول چاپ بسنده نمایید....

x یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 19:12

منم در مورد وبلاگ ماهی اینجوریم، خیلی دلم میخواد بدونم حالش چطوره ولی اینکه نخواد بنویسه رو هم درک میکنم، منم وقتی مینویسم حالم بدتر میشه و زندیگیم از اونی که هست هم سخت تر میشه به خاطر همینه که دیگه 6 ساله که وبلاگ ندارم. امیدوارم حالش بهتر از قبل باشه

اگه اینطوریه که با نوشتن حالش بد میشه و زندگی براش سخت میشه منم راضی نیستم
امیدوارم اینطوری حالش بهتر باشه

حسین یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 21:01 http://attain.blog.ir

البته اون لوح تقدیرهایی که قبلا میزاشتید خیلی زیبا بودن.
بالاخره همین طراحی های ساده هم برای خودشون کلی هنر دارن.
خیلی وقتا سادگی در زیباییه.

البته فکر کنم زیبایی در سادگی باشه

طلوع ماه یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 22:30

سلام
به قول خودت هستیم و میخونیم ولی کمرنگ
این روزا حال وروز خوبی ندارم...
برام دعاکن

سلام به روی ماهت
چرا عزیزم
خدا نکنه خوب نباشی
چی شدی؟

حسین دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 13:06 http://attain.blog.ir


چرا من همچین چیزی رو اشتباه نوشتم؟

به نظر من که خیلی با حال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد